Camping La Prairie

8 reviews over Camping La Prairie in het Nederlands

Nooit meer

de Vries,
26-8-2017

3 jaar geleden ook geweest, toen was het prima, nu op een enkeling na alleen maar Fransen. En arrogant dat ze waren, kinderen hebben pesterijen meegemaakt, maar ik als volwassene ook. Net of ze merken dat je niet Frans bent, ben je het pispaaltje. En het personeel lacht erop. Vrouw in restaurant gaat tegen je tekeer als je croissantjes wilt, je mag alleen baquette. Caravan was niet schoon, kraakte en wc deur moet open anders zit je met je knieeën tegen de deur. Badkamer zat schimmel in. Koelkast stonk. Veel buiten de camping ondernomen dus. Buiten de camping mega veel hondenpoep overal. Dus nooit meer voor ons. Animatie ook alleen Frans, dus niet voor onze kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

De camping is veelal frans talig, een enkele medewerker spreekt gebrekkig engels. Maar met wat handen en voeten werk weten we ons wel verstaanbaar te maken. De Stacaravan was redelijk goed verzorgd, alleen hadden we last van mieren in de caravan. terwijl we zo min mogelijk zoete dingen in de caravan hadden staan. Het zwembad is goed, met genoeg annimatie (wel fransttalig allemaal), Vanuit Le Muy, ben je zo bij de badplaatsen St. Maxime (23 KM) St Tropez (37KM) st Raphael (16KM). Vlakbij de camping een mooie wijnboerderij Chateau Sainte Roseline . Het bezichtigen waard. Tevens iedere dag wel een markt in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zelf beste van maken

cathyverbeeke
5-8-2014

vriendelijk personeel in restaurant ,ook wel lekker om te eten...weinig kampeerplekken die erg klein zijn (tent schuin moeten plaatsen ,auto erbij en plaats was vol) sanitair is heel dringend aan vervanging toe! douches wel warm...zwembad super! verwarmd water en redder die de ganse dag oogje in het zeil houd... soms iets te streng naar spelende jeugd! iedere avond iets te doen maar na 12u stil in bar. door rondhangende jeugd veel lawaai s 'nachts! Aan een héél drukke baan en vlak tegen een tankstation gelegen waardoor er vanaf 5u s' morgens lawaai hinder is van auto's Veel vaste gasten maar vriendelijk ontvangen geweest

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Mooi gelegen camping

meta welling
3-8-2014

Wij zaten in een stacaravan van een touroperator. Prima voor elkaar. Veel fransen op de camping en weinig nederlanders. Wij vonden dit zijn charme wel hebben. Leuk zwembad voor de kinderen en in de omgeving genoeg te doen.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer!

Angeline
30-7-2013

Wij hebben om precies te zijn 1 nacht op deze camping doorgebracht en zijn toen 'weggevlucht'. De camping is echt een mobile home camping met veel vaste (franse) bezoekers. Er waren ongeveer 15 losse kampeerplaatsen waarvan er ongeveer de helft ook weer vaste staanplaatsen waren. Alle plaatsen die over waren stonden in de palle zon. Naast ons stonden zo'n twintig kinderen in de leeftijd van 12 tot 20 jaar van één of ander kamp uit Marseille. Die vonden het heel normaal om dwars over onze plaats heen te lopen zelfs al bouw je een soort van hindernissen, die worden met een verontwaardigde blik gewoon genomen. In het zwembad had ons zoontje het al vlug aan de stok met een paar kinderen uit de mobile homes. Nu zal ons kind ook heus geen heilige zijn maar hij heeft eigenlijk zelden ruzie. De sfeer op deze camping en bij het zwembad vonden wij 'vijandelijk'. Het sanitair stond midden tussen de mobile homes en ver van de kampeerplaatsen vandaan. Vies, oud en geen scheiding man/vrouw.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
2008

zeer centrale ligging

p.carel
25-1-2008

zeer centrale ligging. niet geheel geluidloos ivm RN, doch niet storend. aan te bevelen

Gereisd familie in januari 2008

2007

Aanrader voor gezinnen met kinderen en ligt centraal je

C BOEL
23-8-2007

Aanrader voor gezinnen met kinderen en ligt centraal je kan overal makkelijk komen..

Gereisd familie in Thu Aug 23 2007 23:02:57 GMT+0000 (UTC)
2006

Komen hier al ruim zes en twintig jaar. Kleine camping met weinig plaatsen : reserveren vereist. De eenvoudigheid en de ongedwongenheid maken de camping aantrekkelijk. Geen mening over de verdere ambiance + restaurant daar wij ons hier nooit mee bemoeid hebben. Zeer centrale ligging ! Niet geheel geluidloos vanwege de RN 7, doch niet storend. Camping in alle jaargetijden bezocht : voorjaar is zeker een aanrader vanwege de ligging tov de bezienswaardigheden !!!

Gereisd met partner in november 2006

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Prairie in Le Muy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Prairie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.