Vakantiehuis Domaine des Levandes en Provence

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

20 reviews over Vakantiehuis Domaine des Levandes en Provence

• 8Tanja en Theo02-12-2008

Lekker rustig en toch centraal

Wij hebben een heerlijke week gehad. Veel gezien en gedaan. Na zo'n dag is het weer heerlijk "thuis komen". Leuke studio's en van alle gemakken voorzien. We onthouden het zeker.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Willem en Joke30-11-2008

Gewoon geweldig!!

We hebben geweldig genoten. We waren voor het eerst in de provence en waren overweldigd door de natuur, het licht, de klaprozen, alles. Vanuit de gite kun je veel dagtochtjes maken, zowel naar de kust als naar het achterland. En na zo'n dag was het heerlijk thuiskomen, de rust, het mooie weer, het zwembad en de jeu de boules-baan, en natuurlijk de vriendelijke eigenaars. Bedankt Yvonne en Marcel.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Mariëtte Feenstra30-11-2008

Heerlijk rustig

Ondanks weer dat niet erg meewerkte, toch genoeg te doen in de omgeving. 1e klas service en vriendelijkheid.

Gereisd met vrienden in april 2007

• 8Arie & Hilleen30-11-2008

erg mooie ligging en fantastische service

in september 2008 hebbeb we onze vakantie gevierd bij Marcel en Yvonne, echt super vriendelijk ontvangen, en als er vragen waren gastvrouw Yvonne stond altijd klaar om je maar te hulp te wezen. er zijn genoeg leuke dagtrips te maken met behulp van de informatie map die in de gites aanwezig zijn en echt geweldig was het elke dag weer aanwezige verse brood bij de plaatselijke bakker vandaan tegen gewone prijzen.

een echte aanrader als je houd van zon zee strand een rustige omgeving en ook als je van cultuur houd dan zit je bij Marcel en Yvonne op de juiste plek.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Anthony & Karin Verhofstad29-11-2008

Een heerlijke plek in een prachtige omgeving.

We hebben genoten van de gastvrijheid van Yvonne & Marcel. Het vakantiehuis ligt heel centraal, van daaruit zijn veel mogelijkheden om uitstapjes te doen, maar om een dag "niks" te doen is het erg fijn om bij het zwembad te liggen.

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Peter Bruijns29-11-2008

Vriendelijke mensen, relaxte sfeer

Heerlijk weekje gehad op een mooi plekje en met vriendelijke en ondernemende Nederlandse verhuurders.

Gereisd met partner in mei 2007

• 9Ronald en Mieke Verhulst29-11-2008

Een geweldige gîte, écht aan te bevelen!

In juni 2008 hebben wij mogen genieten van de prachtige gîte en de gastvrijheid van Yvonne en Marcel.Een mooie locatie met een fraai uitzicht. En de service: Gewoon Top!! Domaine Des Lavandes vormt een prima uitvalsbasis voor de Provence en ook de Côte D'azur. En dan na een dagtochtje lekker genieten van het zwembad of de jeu de boules-baan. Echt een aanrader en voor een vriendelijke prijs. (maar dat kan ook niet anders bij zulke vriendelijke mensen!)

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Frank, Anouk en Pepijn de Ruijter04-10-2008

mooie gite in rustige omgeving met top-service

Wij hebben genoten bij Yvonne en Marcel. De gites liggen prachtig in de mooie tuin met uitzicht op de wijngaarden. De uitrusting van de gites is prima en er zijn volop ligbedden bij het zwembad met zalig zachte kussens. En de service is top: een map met info over de streek, wandelkaarten en lijsten met goede restaurants. Daarnaast nog het brood voor 8 uur aan de deur en tussentijdse schoonmaak en frisse handdoeken. Echt top! Een aanrader! En dat voor een zacht prijsje.

Gereisd met familie in september 2008

• 8de maesschalck05-08-2008

gezellig,rustig,netjes

onze vakantie bij yvonne & marcel was zeker de moeite waard.alles meer dan in orde en zeer vriendelijke mensen.aan alles was gedacht:s'morgens verse broodjes aan de deur,handdoeken,lakens,een infomap over de streek.de gite's zijn zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9marc bauland20-11-2005

Een heerlijk rustige plek op korte afstand van de toeristische belevenissen. Uitstekende appartementen en uitmuntende verzorging door Yvonne en Marcel. Kijk op www.gites-lavande-provence.mysites.nl. Een echte aanrader!

Gereisd in november 2005

Vakantiehuis Domaine des Levandes en Provence info