Vakantiehuis Domaine des Levandes en Provence

Meer vakantiehuis info

20 reviews over Vakantiehuis Domaine des Levandes en Provence

• 9Sylvia Thijssen27-06-2013

Echt vakantiegevoel

Voor de derde keer waren we hier en ook deze keer weer genoten, bij aankomst een heerlijk aperitief en we hebben direct een vakantiegevoel. Na mooie uitstapjes in de nabije omgeving, relaxen bij het zwembad, heerlijk uitgeslapen op zalige bedden, dicht bij de natuur... kwamen we weer uitgerust thuis. Tot de volgende keer.!

Gereisd met partner in mei 2013

• 10Jeanet10-08-2012

Een rustig, zonnig, en gastvrije plek!!!!

Een prachtige lokatie waar je rust vind. Een heerlijk zwembad waar het goed toeven is na een dagje weg te zijn geweest. Wij zaten in gite Robijn dat voldoende ruimte heeft . Yvonne een goede gastvrouw is, ze een map heeft liggen met alle weetjes over huisregels, markten en bezienswaardigheden. Je 3 keer schonen handdoeken krijgt per week en als je 2 weken blijft de wisseldag je gite wordt schoongemaakt. Je op maandagmorgen een ontbijtje krijgt dat bij de prijs in zit. SUPER, Op zondagavond Yvonne een heerlijk Apéritif Dinator' heeft gemaakt waar we alle 2 weken van hebben genoten. Er zijn maar 3 gites dus niet vol of druk bij het zwembad. Er zijn vele uitstapjes in de omgeving.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Axel en Sofie Durant21-06-2011

heerlijk uitgerust en genoten

Een heerlijke week gehad, de gites zijn goed ingericht met precies wat we nodig hebben. En ook de bedden waren heerlijk, echt prima geslapen en uitgerust. Je kunt vanuit de gites alle kanten op, naar zee of naar de leuke dorpjes er om heen. De wandelingen met uitleg en kaart van Yvonne waren een fijne in- en ontspanning, wat een natuur en rust is het daar, we komen terug..!

Gereisd met partner in april 2011

• 7Jeroen en Sandra21-06-2009

voor ons niet de juiste plek.

De gites zijn rustig gelegen, hierdoor wel uiterst gehorig!!. Je bent voor alles afhankelijk van de auto, reken voor uitstapjes op een aanzienlijke reistijd! Wij hebben onze vakantie hier echter niet kunnen volbrengen wegens kwalitatief uiterst slechte polyether matrassen (met IKEA-toppertje). Dit was een grote domper voor ons.

Gereisd met partner in juni 2009

• 10Elias & Kim03-02-2009

Erg rustgevend - ideale vakantiebestemming

Ook voor een jong koppel zoals wij zijn de gites van Yvonne en Marcel ideaal om tot rust te komen en een mooie vakantie te beleven. Alles wat we nodig hadden was er. We kunnen deze vakantiehuisjes alleen maar ten zeerste aanraden, bij jong én oud.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Langers19-01-2009

aanrader

We denken nog dikwijls terug aan ons verblijf in de Provence. Vooral het vriendelijke onthaal, het verblijf, het goede weer en de rust blijven ons bij. De dag met Marcel op druivenoogst was heel leerrijk en we hebben daar enorm van genoten.We hopen er nogmaals terug te keren.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9wilfried de schepper09-12-2008

Schitterende gite met prima accomodatie

Het huis is centraal gelegen in het achterliggend gedeelte van de Cote d'Azur. Zowel Marseille als Nice zijn vlot bereikbaar. Prima ligging met de nodige rust. Geen parkeerproblemen vermits ruime privé parking. Knus ingerichte gites met het nodige comfort en een goede verhouding prijs/ kwaliteit. Charmante eigenaars voor wie gastvriendelijkheid geen ijdel woord is.

Gereisd met partner in mei 2008

• 3Stouten Veerle05-12-2008

Heerlijke vakantie

Ideale plek om tot rust te komen en om vele uitstapjes te maken. Zeer vriendelijk onthaal,mooie ligging...meer moet dit niet zijn.

Gereisd met partner in september 2008

• 9Lonneke en Rob03-12-2008

Vakantiehuis domaine des Lavandes paradijselijk

Heerlijke plek om echt tot rust te komen. Marcel en Yvonne verstaan de kunst van echt gastheerschap. Zo is er dagelijks vers brood, worden de huisjes om de dag schoongemaakt en staan ze altijd voor je klaar.

Ideale uitvalsbasis om te genieten van de drukte aan de cote d'azur of de schitterende natuur van het achterland van de provence. Een echt topadres!!

Lonneke en Rob

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Dorny Michel en Viviane02-12-2008

100 % de Provence!

Zalig, rustig, heerlijk koel slapen bij hitte, eigen privacy, ontbijt aan huis, alles tesamen een adres om terug te keren, Michel en Viviane

Gereisd met partner in augustus 2008

Vakantiehuis Domaine des Levandes en Provence info