Camping Saint-Pons

Om te onthouden

Fam Drost
6-10-2017

Fijn gehad,lekker weer.

Minpuntje de rioollucht in het sanitair.

Hardwerkende eigenaren.

Wil je rust, dan top camping !

Erik de Kock
31-7-2017

Eigenaren zijn meer dan behulpzaam en alleraardigst. Zoals al aangegeven wil je rust dan vind je dat hier, dit jaar hebben ze dan wifi maar ook alleen achter receptie. Eigenaresse heeft een filosofie dat je al een heel jaar je jezelf druk maakt, dus in je vakantie stop dan met internetgebruik en geniet van de omgeving en je gezin. Dan de camping zal zelf, sanitair is keurig en ook 2 maal per dag wordt er schoongemaakt. In de juli hitte, top. Ook het feit dat de camping eigenlijk direct aan de rand van het stadje ligt en er 3 supermarkten op loopafstand liggen als ook het strand en de boulevard. Maakt dat we hier meer dan graag elk jaar terugkomen.

Oude reviews (archief)

Mooie, kleine, rustige camping

Ton Oskam
31-7-2016

Mooie ruime plaatsen als je met alleen een tent bent. Zeer vriendelijke eigenaresse die je zeer nuttige toeristische tips kan geven. Neemt hier ook echt de tijd voor. Tijdens mijn verblijf is helaas in het sanitair gebouw mijn scheerapparaat ontvreemdt. Eigenaresse vond het zeer vervelend. Gaf mij uitvoerige uitleg waar ik een nieuw apparaat kon kopen. Miste een klein barretje op de camping. Je moet hiervoor naar het dorp en/of strand. Tijdens het EK-voetbal kon je wel voetbal kijken in een geïmproviseerd TV-zaaltje en kreeg je er zelfs een gratis biertje!!!

mooie rustige camping

jaap
27-9-2015

goede plaatsen ,vriendelijke eigenaars kort bij het centrum, naar het strand met de fiets is goed te doen, e.v.t.met de auto naar het strand gratis parkeren .Mooi weer in sept prachtige omgeving,

wij stonden aan de kant van de receptie in een straatje met allemaal Nederlanders

zo leuk en knus

helmawesterbeke
26-8-2015

wij hadden een mobile-home gehuurd, familie stond met eigen tourcaravan op de camping aan de overkant van de weg.

wij voor 1 week gevlogen naar toulon, geweldig leuk campinkje, omgeving mooi, leuk en strand op 10 minuten verder. leuke terrassen.....goed onderhouden camping, kleinschalig met zeer vriendelijke eigenaren....

Rustig camping met uitstekende chalets

Peter van Bokhorst
    14-8-2015

Ondanks dat wij geen echte kampeerders zijn hebben wij het erg naar onze zin gehad. Een prima chalet voor een vriendelijke prijs, zeker aan de Franse zuidkust. Alle voorgaande reviews hebben eigenlijk alles gezegd en het klopt. Mooie stranden in de buurt (wij zijn nooit naar Lavandou geweest). De zandstranden bij Cavalaire en La Croix Valmer zijn geweldig. Het enige minpunt is de belachelijk hoge prijzen in dit gebied. Je betaald werkelijk overal de hoofdprijs. Wij kwamen uit Italie en over het algemeen scheelt het zo'n 40%, duurder dus! Waarom 12,95 voor een fles rosé betalen die bij Albert Heijn staat voor 5,95. In Italie betaal je bij de slijterij 2,10 voor 1 liter wijn. Frankrijk is prachtig maar prijst zich wel een beetje uit de markt. Maar de camping en de omgeving zijn top!

een bijzondere ervaring!

jan stroo
    29-9-2014

Vanaf het vliegveld Toulon/Hyères naar Le Lavandou.Auto snel opgehaald en onderweg naar het nabijgelegen Le Lavandou. Benieuwd hoe camping Le Saint Pons, gelegen centraal nabij het centrum, vlakbij twee supermarkten en de bakker voor het dagelijkse croissantje, er uit zou zien. De ontvangst was aller hartelijkst. Het wel en wee van de schaduwrijke camping en omgeving werd ons in het Engels door de charmante Patricia verteld. Rondom ons een grijze golf van campinggasten, maar dat hadden we wel verwacht gezien het tijdstip van ons verblijf. Een bijzondere ervaring was "de eind van het seizoens party" waarvoor we door Patricia en Alain waren uitgenodigd. Bijna alle campinggasten gaven acte de présence voor een heerlijk buffet en de lekkere Franse wijnen.Vele pensionado's op een dansvloer, met afgestemde live muziek. Een leuke tijd op Camping Saint Pons

Heerlijke camping voor strandvakantie

jolanda_24
      16-8-2014

De camping ligt op 15 minuten lopen van het strand. Je kunt er ook met de auto naar toe, het is overal gratis parkeren, behalve bij de haven. Ook omliggende dorpen hebben gratis parkeren bij het strand! Camping zelf is lekker rustig. Wij zaten aan de overzijde (dus niet aan de kant van de receptie), daar hadden we wel wat last van de vuilniswagen 's morgens en het restaurant. Daar werd de vaat na sluitingstijd gedaan, dus een hoop gekletter met borden. Aan de kant van de receptie heb je een speeltuintje met tafeltennistafels. Aan onze kant was alleen een jeu de boules baan. Er was elke week een bingoavond (dat was vrij luid vonden wij) en er was een keer een soiree kermesse. Le lavandou heeft een leuk centrum, leuke restaurants. Sanitair was simpel, maar zo goed als schoon. De toiletborstel hangt aan een haakje, waardoor er soms vieze vegen aan de muur zaten. Er zijn geen prullenbakken bij het sanitair, dus eerst alle borden en pannen schoonschrapen. Wc papier moet je zelf meenemen.

Erg prettige camping

Ident
      8-8-2013

Erg vriendelijke receptioniste die alles voor je wilt regelen, goed engels spreekt en die het leuk vindt om je wegwijs te maken.

Alles ligt op loopafstand, prachtig strand op 15m, leuk stadje met gezellige boulevard vol eettentjes en een grote supermarkt op 5 min lopen van de camping. Ruime plekken, goed sanitair, zeer mooi onderhouden.

Je mag geen waslijnen spannen, maar wij kregen direct een wasrek van de camping. Wij komen graag nog een keertje terug!

De eigenaresse spreekt goed Engels en zelfs een paar zinnetjes Nederlands. We voelde ons welkom. Ook omdat ze de tijd nam om uit te leggen wat er zoal te doen is in de omgeving en waar we de beste fruit en groente konden kopen. We stonden tussen de Fransen die ons direct hulp aanboden om de tent op te takelen. De camping heeft een poort die 's- nachts alleen toegang biedt met een code. Veilig gevoel. We hebben heerlijk geslapen onder het geluid van de cigales. Alles op loopafstand: bakker, supermarkt, markt en strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint-Pons in Le Lavandou (Var), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint-Pons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Saint-Pons scoort een 7.84 uit 10 op basis van 57 reviews.