Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping Saint Clair voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 7 reviews

8FantastischScore uit 7 reviews
  • 8Waardering
  • 8.3Staat v/h sanitair

7 Reviews over Saint Clair

• 8Fam. Dekkers19-10-2016

mooiew camping

Het douchewater is heel warm ( dus niet lang onder de douche) Lekker rustig , en heel dicht bij een mooi strand.

• 9Haka30-09-2015

Geweldige camping

Wij komen hier al jaren, in de maanden mei, juni en september. Zeer fijne camping. Kort bij het strand, goede eetgelegenheden bij het strand. Op loop afstand van le lavandou. De camping eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is goed en erg schoon. Zeer aan te bevelen voor mensen zonder kinderen. Voor kinderen weinig of geen voorzieningen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 6Anita30-07-2014

Geen kinder vrije camping

Veel gekrijs van kinderen, veel honden, 2 e deel van camping achter een elektrisch hek, wel grote plekken, maar niet schoon en mooi, iedereen loost zijn water los op de grond, dat gaat stinken! Wel vlak bij mooie stranden en zee

• 6Staat v/h sanitair
  • 9peter0125-07-2013

Nous y retournerons

Petit caravaning reposant, pas loin de la plage et du Lavandou avec des propriétaires très sympathiques et prêts à vous conseiller. Nous y avons déjà séjourné plusieurs fois et nous y retournerons dès que possible.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Robin27-05-2010

Heerlijke camping!

Wij komen hier al vele jaren. Mooie kleine camping met grote plaatsen. Plekken zijn gescheiden door een heg van bomen. Eigenaren van de camping zijn erg vriendelijk. Sanitair is niet luxe maar wel goed onderhouden en schoon. Ligging tov het strand is ideaal, 2 minuten lopen en je bent op een mooi zandstrand. Uit eten gaan kan bij het strand. Voor iets meer keuze kun je ook naar Le Lavandou (15 min lopen)

• 8Bollé Joseph23-11-2009

aan te raden voor personen zonder kinderen

Zeer rustige camping gelegen op 100 meter van het strand en de zee. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en gedienstig. het sanitair is zeer goed onderhouden. wij waren 6 weken ter plaatse en wij keren er zeker nog eens terug

• 8Bollé Joseph senior16-09-2009

Zeer goed camping ideaal gelegen

wij hebben zes weken doorgebracht op deze camping in Le Lavendou. De camping is zeer rustig en ideaal gelegen op slechts 100 meter van het strand en de zee. Zeer vriendelijke en gedienstige uitbaters. voor kinderen niet ideaal aangezien er geen infrastructuur aanwezig is. Het is een aanrader voor alleenstaande koppels. Wij keren er zeker terug.

Camping Saint Clair info

• Adresgegevens