8.1FantastischScore uit 8 reviews

Contactgegevens

Wat zeggen bezoekers over

Saint Clair

8.1FantastischScore uit 8 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

Kindvriendelijk
  • 8.1
    Prijs/kwaliteit

8 reviews

Heerlijke Franse camping recht aan zee !
Door Femke Uitermark op 06-07-2023
Gereisd met jonge kinderen

Wij komen als familie hier al jaren, nu ook al enige jaren met eigen gezin! Fantastische plek. Niet duur voor aan de Cote d'Azur. Sanitair niet modern maar wel super schoon. Ik denk dat het wel minimaal 4x per dag wordt gereinigd ! Ik zie reviews waarbij mensen dit niet aanraden voor kinderen. Maar ik raad het juist wel aan voor kinderen! Lekker vakantie vieren door vriendjes te vinden op de camping, samen salamanders te zoeken of rond te rijden op je stepje of fiets. De hele dag op een heerlijk strand zonder schreeuwerige muziek of schreeuwerige badgasten in het water spelen, met je schepnet visjes vangen of wandelen over de rotsen aan de zee. Geen lange glijbanen en geen indoor speeltuinen! Dat klopt. Maar wel heerlijk tot jezelf komen bij Patrick en Geraldine ! Fantastisch! Wij plakken er nog wat jaartjes aan vast !

mooiew camping
Door Fam. Dekkers op 19-10-2016
Gereisd met partner

Het douchewater is heel warm ( dus niet lang onder de douche) Lekker rustig , en heel dicht bij een mooi strand.

Geweldige camping
Door Haka op 30-09-2015
Gereisd met partner

Wij komen hier al jaren, in de maanden mei, juni en september. Zeer fijne camping. Kort bij het strand, goede eetgelegenheden bij het strand. Op loop afstand van le lavandou. De camping eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Sanitair is goed en erg schoon. Zeer aan te bevelen voor mensen zonder kinderen. Voor kinderen weinig of geen voorzieningen.

Geen kinder vrije camping
Door Anita op 30-07-2014
Gereisd met partner

Veel gekrijs van kinderen, veel honden, 2 e deel van camping achter een elektrisch hek, wel grote plekken, maar niet schoon en mooi, iedereen loost zijn water los op de grond, dat gaat stinken! Wel vlak bij mooie stranden en zee

Nous y retournerons
Door peter01 op 25-07-2013
Gereisd met partner

Petit caravaning reposant, pas loin de la plage et du Lavandou avec des propriétaires très sympathiques et prêts à vous conseiller. Nous y avons déjà séjourné plusieurs fois et nous y retournerons dès que possible.

Heerlijke camping!
Door Robin op 27-05-2010
Gereisd met partner

Wij komen hier al vele jaren. Mooie kleine camping met grote plaatsen. Plekken zijn gescheiden door een heg van bomen. Eigenaren van de camping zijn erg vriendelijk. Sanitair is niet luxe maar wel goed onderhouden en schoon. Ligging tov het strand is ideaal, 2 minuten lopen en je bent op een mooi zandstrand. Uit eten gaan kan bij het strand. Voor iets meer keuze kun je ook naar Le Lavandou (15 min lopen)

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.