Appartement Les Floralies II (Saint-Clair)

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLe Lavandou (Var)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Les Floralies II (Saint-Clair) voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 10 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 10 reviews
  • 8.4Inrichting
  • 8.6Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Les Floralies II (Saint-Clair)

• 9Loison,Créteur16-07-2013

Vacances agréables

Très satisfaisant, nous espérons y retourner

• 10bagilet jean23-09-2010

site fantastique

appartement tres bien exposé ,bien situé , trés propre et calme,petite superette sympathique à proximitée,et accessible à pied au Lavandou pour restaurants et balades par le chemin côtier. Site merveilleux et lorsqu'on y séjourne ce n'est que du bonheur !!!

• 9Foulart20-07-2010

à recommander

locations très bien situées, très bien gérées et très propre

• 8S. Witting29-08-2009

Prachtig uitzicht vanuit het appartementen complex

les Floralies en Panoramic liggen naast elkaar op een heuvel bij het dorpje Saint-Clair. Wij hadden een studio die wel erg klein is. Ik zou adviseren om een appartement te boeken. De ligging is echt geweldig met uitzicht op zee. Er is ook een zwembad bij het complex met hetzelfde uitzicht. Onderaan de heuvel is een klein winkeltje waar je krant, brood en de hoognodige boodschappen kan doen. Beneden is het dorp Saint-Clair met een heerlijk strand waar je bedjes kunt huren of gewoon op je handdoek kan liggen. Er zijn ongeveer 8 restaurantjes. Met de auto 10 min van La lavandou en 30 min naar Saint-Tropez. Echt een aanrader.

• 8Van der Taelen Chris23-10-2008

Prachtig uitzicht!

Waar voor je geld, vooral in de winterperiode ook een aanrader. Hebben in december zeer mooi weer gehad. Vriendelijke eigenaars, app. volledig ingericht zelfs met vaatwasser.

• 8Loulou05-06-2007

Zeer mooi zicht op zee, wel op een heuvel (daardoor ook het mooie zicht), maar wel telkens een oefening om te gaan wandelen. Kleine winkel in de buurt, waar vanalles te krijgen is, in le lavandou zelf verschillende grootwarenhuizen, die zelfs over de middag open zijn. Prachtig zwembad.Op een half uurtje rijden van Sint tropez. We hebben van daaruit ook naar cannes, nice en monaco geweest. De laatste 2 steden zijn ongeveer 2.5uur tot 3uur rijden.

• 8irene30-01-2007

Prima locatie: schoon, verzorgd. Goed zwembad. Mooie bloemen. Zeker in vroege voorjaar geweldig!

• 8Rick08-12-2006

Prachtig uitzicht voor weinig geld.

• 8knegt27-03-2006

heerlijke plek voor een heel mooie vakantie

• 8Marlinda Ligtenberg10-10-2005

Afgelopen zomer (in augustus) hier een week geweest. Het kost niet veel, dus je moet er (qua luxe) ook niet veel van verwachten. Ik heb me er prima vermaakt, het uitzicht was iedere minuut van de dag zeer zeker genieten. Het strand was echt een paar minuten lopen. Le Lavandou is wat verder, maar ook goed te doen lopend. Ik zou het zeker aanraden aan mensen die voor weinig geld lekker simpel een superstekkie willen! Ik zou zeer zeker weer gaan! De eigenaresse woont er niet, maar heeft wel een mobiele, zodat je haar t.a.t. kunt bereiken. Bij ons was de stroom een keer uitgevallen. Dit was tussen de 12 en 24 uur weer hersteld, dus redelijk....

Appartement Les Floralies II (Saint-Clair) info

Facilities