Hotel Ibersol Cavalière-sur-Plage

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLe Lavandou (Var)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Ibersol Cavalière-sur-Plage voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 15 reviews
+29/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 15 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

15 Reviews over Ibersol Cavalière-sur-Plage

• 6Mevr. Bezooijen23-07-2018

Helaas nooit meer!

Mooie ligging van dit hotel. Aan zee! Het balkon heeft oncomfortabele ijzeren stoelen zonder kussens waar je niet lang op kunt zitten. Helaas was de kamer zeer gedateerd en sober.Slechte bedden. Wel airco. Het hele hotel kan een opknapbeurt gebruiken. Het ontbijtbuffet is in een zeer ongezellige ruimte, gelukkig kun je ook op het terras ontbijten.

• 8Martin25-04-2015

Heel leuke week gehad

Eten was geweldig met dank aan de voortreffelijke spaanse kok. Personeel aardig en behulpvaardig. Kamers mogen wel een opknapbeurtje krijgen maar daar gaan ze geloof ik mee aan de slag. Vanuit de kamer zo uitzicht op zee (50M) was geweldig.

• 9Sandy Verlot07-07-2012

Fantastisch hotel!!!

Prachtige kamer met ongelooflijk zeezicht. Heel vriendelijk personeel, gevarieerde en heel lekkere maaltijden!

• 7Theodora Rentenaar18-05-2012

Prima plek!

Het hotel ligt direct aan het strand en het terras dus ook. Goede keuken en alle kamers kijken op zee!

• 8Nico20-11-2011

goed hotel

'S avonds eten met je voeten bijna in de zee. Maaltijden waren verzorgd. Zwembad was ook in orde

• 8Veronique12-10-2010

Heel mooie ligging, eten viel echt goed mee

's avonds dineren met de zee op 10 meter van het terras, heel aangenaam ! Enige nadeel is dat de familiekamers geen zeezicht hebben en dat de badkamer verouderd was, maar we hebben het zeker niet zo negatief ervaren als wat hier vermeld staat.

• 7Vero07-09-2010

Fantastische ligging

We hadden een familiekamer, en die kamers liggen jammer genoeg aan de straatzijde van het hotel, dus géén zeezicht. Voordeel was wel dat de familiekamer zeer ruim is ! Schoonmaak kon beter, op de badkamervloer lag zelfs na de schoonmaak nog zand.... (een stofzuiger hebben we daar niet gehoord of gezien). Maaltijden waren lekker en gevarieerd en de ligging op het strand is prachtig, dineren met de branding op de achtergrond en zicht op de bootjes in de verte. We hebben er een leuke vakantie beleefd met onze 2 kindjes.

• 8Sabine06-06-2010

Ideaal hotel voor een ontspannende strandvakantie

Onze algemene indruk van het hotel is goed. Onze kamer was zeer goed, blijkbaar is de hele eerste verdieping vernieuwd. De badkamer is misschien wel wat klein. Qua hygiëne mag je in Frankrijk blijkbaar niet te veeleisend zijn. De kamers worden niet grondig genoeg gepoetst (tafeltje werd bv nooit schoongeveegd alhoewel ze altijd vrij was, er werd rond de bedden en meubels gepoetst, maar niet onder) en de lakens worden niet verschoond (verblijf van 11 dagen). Wat de maaltijden betreft is het ontbijt heel eentonig. In het restaurant is er wel genoeg verkrijgbaar, maar de kwaliteit is niet altijd wat het moet zijn, maar het eten krijgt van ons een voldoende. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft een prachtige ligging, vlak aan het strand. De kamers geven allemaal uit op het strand en de zee en je gaat dus slapen en ontwaakt met de ruisende zee, wat in één woord fantastisch is. Wij hadden hier een heel leuke vakantie samen met ons dochtertje van 6

• 2ann nuyttens05-09-2009

mooie ligging, rot hotel

belabberde service, onhygienisch, diepvrieseten, onpersoonlijk hotel

• 5varrewaere05-08-2009

dit nooit meer

Het enige pluspunt is de ligging. Maaltijden zijn niet goed en de service is belabberd. Het hotel is in spaanse handen gevallen en het is eraan te merken.

Hotel Ibersol Cavalière-sur-Plage info

Room facilities

• MinibarNiet beschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar