Camping Le Noyer du Baron

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLe Lauzet-Ubaye

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Le Noyer du Baron voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 10 reviews

8.6FantastischScore uit 10 reviews

0Tonen op kaart

10 Reviews over Le Noyer du Baron

• 9peter lindhout29-09-2019

Aanrader voor rustzoekers

Rustige camping dichtbij een dorpje. Niets moet en alles mag. Erg natuurlijk aangelegde plekken die ruim zijn. Avonden zijn heerlijk rustig. Mooie zwemvijver dichtbij. We hebben ons hier vier weken prima vermaakt. Omgeving is fenomenaal als je van natuur houdt. Drie degen feest in het dorp gaf wel enorm veel herrie tot een uurtje of twee in de nacht. Alle andere nachten heerlijk stil op geluid van uilen na.

• 10Wouter01-08-2019

Prachtig

Ik heb een geweldige tijd hier gehad met mijn kinderen. Je hebt een mooi uitzicht op de bergen en er is een meer naast de camping, je kunt er heerlijk in zwemmen met je kinderen.

Er is ook een goede internetverbinding over de camping, ik kon zelfs ziggo go kijken. Je kan er ook heerlijk wandelen met de kids, routes zijn goed aangegeven en je raakt zo niet verswaald!

Het douch gebouw is mooi schoon en je hebt warm water. Ook is er dichtbij een goed voetbalveld waar je lekker een balletje kan trappen. De eigenaar is zeer vriendelijk en kan goed engels.

Het enige min punt van de camping was dat de pingpong tafel wel aan vernieuwing toe is. Dus het is een geweldige camping en wij komen zeker nog terug!

• 10Geert31-07-2019

Geweldig!

Heerlijke camping met uitzicht op de bergen. Er is veel ruimte en je mag je plekje zelf uitkiezen. De baas van de camping spreekt goed engels en er is een goede internet verbinding over de hele camping. In de buurt kan je veel activiteiten doen zoals: wandelen,zwemmen in een mooi meer,carten,jungle park en golfen. Het wc en douch gebouw is erg goed schoon gemaakt en er is warm water! Kortom een geweldige camping!

• 10Camping Le Noyer du Baron24-07-2018

Sanitaires entierement renoves

Les sanitaires ont été entièrement rénovés. Ils sont accessibles aux personnes à mobilite reduite..Pour mieux vous accueillirdes réaménagements du terrain ont ete faits avec des terrasses spacieuses. Le tout en respectant l'environnement.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Ida ten Broeke21-12-2017

Fantastisch! Wij komen hier al 38 jaar.

De ruimte, de rust, prachtige natuur,geweldig fijn schoon meer om in te zwemmen,zeer vriendelijke ontvangst, allemaal geweldig en sinds 2017 geheel verniewd toiletgebouw, modern en zeer schoon

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Emiel05-08-2017

Prachtige uitzicht op de bergen en een mooi meer waarin je kan zwemmen en kreeftjes vangen.In de buurt kan je ook veel activiteiten doen zoals paintball,carte,wandelen,
    Raften en je hebt er ook een klimpark.Kortom het is een prachtige camping.

• 9Marien06-08-2016

Een heerlijke plek in de Alpen

Toen we eind juli arriveerden was er nog volop plaats en dat midden in het hoogseizoen! Hier is echt niets bijzonders te doen en dat vonden wij geweldig. Alleen het hoogstnoodzakelijke is aanwezig. Ok, het sanitair is gedateerd, maar het functioneert en het is schoon. Meer dan voldoende voor ons. En met een heerlijk zwemmeer direct 'voor de deur' en een leuk dorpje direct daarachter heb je toch niet meer nodig? De supervriendelijke eigenaren zorgden altijd voor een kistje zelfgeplukte pruimen om van te nemen, zoveel je wilde. We hebben nog nooit zo'n grote plek gehad om te kamperen en dat voor zo weinig geld! En het is een geweldige uitvalsbasis voor vele wandelingen in de bergen. We dachten hier een paar dagen te staan, maar zijn de volle drie weken van onze vakantie gebleven! Een echte aanrader voor mensen die niet veel nodig hebben.

• 7Staat v/h sanitair
  • 2hola11-07-2016

a fuir

Trop chere pour ce que c est!!!! Sanitaire tres vieillot et trop petit.il est annoncé aire de jeux pour petit et grand il y a qu un pauvre taubogant.en résumé c est un champ avec des sanitaires il n y a rien pas de boulodrome,pas de terrain de vollé comme annoncé.bref vous trouverez pour le meme prix beaucoup mieux .de plus l emplacements nous a été facturé deux fois.

• 1Staat v/h sanitair
  • 8familie van den Berg03-08-2011

fantastische plek

fijn om weer even terug te zijn op de camping waar ik 30 jaar geleden met mijn ouders voor het eerst kwam en nu weer met mijn kinderen,eenvoudig maar zo leuk, kreeftjes vangen, vissen, zwemmen en wandelingen maken. kortom een omgeving met mooie herinneringen. fam van den Berg

• 8Folkert Poort en Margriet Bol31-05-2009

Voor herhaling vatbaar

Prachtige ligging in en vallei met uitzicht op de bergen. Heel bijzonder n een schoon bergmeer waar men uitstekend kan zwemmen. Altijd goede ontvangst door Robert en Monique Pignatel

Camping Le Noyer du Baron info

Veilig betalen met