Hotel Thomas

Met vrienden

Leuke plek

Kyra
28-7-2018

Bij hotel Thomas is een klein zwembad maar het is buiten in de natuur heel leuk

Nooit meer

Rudie
        26-6-2018

Geboekt met touroperator slecht hotel ligging waardeloos eten te triest voor woorden. Leek meer op gaarkeuken, met een bord in de rij, 3 kwakken eten erop, precies afgepast ,voorgerecht elke dag bak rauwe groenten met broodje, toetje zoet taartje

Ontbijt aardig naar Franse! Begrippen

Links laten liggen en iets bij de kust zoeken

Ondanks slechte recencies, prima hotel!

Marijon
        20-11-2016

Ondanks de slechte recencies van hotel Thomas in Le Cannet toch met onze familie met touroperator mee gegaan op fietsvakantie in Zuid Frankrijk. Wat hebben we genoten, als familie maar ook als fietsgroep. Hotel Thomas heeft de maaltijden aantrekkelijker gemaakt. Jammer maar helaas van het slechte weer de laatste dag, goed alternatief gekozen. Zeer mooie omgeving en leuk oud centrum in Le Cannet! Mogelijkheid met bus naar Cannes maar ook lopend prima te doen.

Zeer verpaupert hotel

Maurits te Pas
        7-6-2016

Wij waren hier in 2010 notabene . Destijds en nu een zeer verpaupert Hotel. Zie onze review augustus 2010.

Wat ons opvalt is dat er zeer vele gasten dezelfde ervaring hebben maar dat direct na melding hiervan op een van de ervaringssites er direct nadien door directie of in opdracht van directie gelijk daarna zeer positief over dit hotel wordt geschreven met zeer hoge punten. dit enkel en alleen om toch een redelijk hoog gemiddeld cijfer te verkrijgen.

Hopelijk ziet men hier door heen en anders zal de ervaring daar ter plekke het tegendeel zoals door " enthousiaste" gasten wordt gesuggereerd worden bewezen. Men zou toch denken dat directie zou leren van de slechter ervaringen echter klaarblijkelijk zal dit een zorg zijn zolang het hotel maar vol is.

Nooit meer

Corry
        28-1-2016

Gedateerd hotel, eten eentonig, bedienend personeel erg aardig( zijn studenten) Nederlandse managers moesten zich schamen!!!!

Prima hotel

D. Teisman
        21-6-2015

Prijs kwaliteit verhouding goed. Fietsvakantie en hier onze overnachtingen gehad. Geweldige sfeer, leuke ontvangst, eenvoudige kamers maar alles zat er op en aan. Schone en prima bedden. Heerlijke vakantie gehad mede door de mensen van Hotel Thomas, chapeau.

Redelijk hotel in een dure omgeving!!

jacobs.jos61
        31-8-2014

Een redelijk hotel met hier en daar wat achterstallig onderhoud.De kamers

zijn net voldoende.Minpunt is wel dat er geen airco per kamer is. Als er een unit kapot gaat betekend dat,dat er 2 of 3 kamers zonder airco zitten! Het eten is voldoende voor deze prijs!! Naar het centrum van Le Cannet is het ongeveer een kwartier lopen. Het centrum van Cannes ligt op ongeveer een half uur loop afstand.

Fijn hotel

monique
        14-9-2013

Net terug van een motorreis door de alpen met als grote tussenstop hotel thomas. Een fijn hotel met garage voor de motoren. Vriendelijke mensen en erg klantvriendelijk. Een heerlijk dakterras om in de ochtend zon te ontbijten. Ook het zwembad op het dak is erg aangenaam.

Prachtig hotel

joerivandam
        6-9-2013

Prachtig hotel, op unieke locatie midden in het schilderachtige dorpje Le Cannet. Wat dacht je van het zwembad en restaurant "Chez Alphonso" op de 5e verdieping met een schitterend uitzicht op Cannes en zijn middelandse zee. Ze hebben lekkere bedden en schone kamers en het 3 gangen diner is iedere dag weer een verrassing! We waren hier met een groepsfietsreis. De routes zijn erg afwisselend met voldoende tijd om alles te bezichtigen met een overheerlijke lunch kortom, alles was keurig verzorgd! We komen zeker nog een keer terug!

Eerst de pluspunten: openluchtzwembad op vijfde verdieping (heerlijk na een warme dag sightseeing) en de mogelijkheid om op de vijfde verdieping te eten met uitzicht op de Middellandse Zee (in de verte). De kamers zijn goed, bed elke dag weer netjes en elke dag schone handdoeken. Het hotel staat niet in een aantrekkelijke omgeving. Wil je 's avonds nog even wandelen, dan zijn de mogelijkheden om iets leuks tegen te komen vrij beperkt. Geen toeristische omgeving. Cannes en het strand ligt minstens 3 km verderop. Het personeel spreekt deels Nederlands (1), receptionist kan Engels verstaan/spreken. Rest gebrekkig Engels. Men is wel behulpzaam. Dieptepunt was het warme eten. Het was weinig en niet erg haute cuisine (zacht uitgedrukt). We waren met een groep van 50 personen en hebben er de eerste avond (we kwamen laat aan) van half 9 tot half 11 over gedaan om 3 gangen te nuttigen. Alle andere dagen diner ook onvoldoende.

We hebben een aantal aanbieders voor Thomas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Thomas in Le Cannet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Thomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.