Camping Domaine de la Cigaliere

Kleine hotelsWeer vandaag18°10°
Camping Domaine de la Cigaliere
9,5

3 reviews over Camping Domaine de la Cigaliere in het Nederlands

Zijn op deze camping strand na autopech. Zijn heel hartelijk ontvangen door eigenaresse die Frans EN Engels sprak. Heeft mij zelfs met de auto meegenomen om boodschappen te doen en voor ons met 12 taxibedrijven gebeld voor een spoedrit. Camping is heel schoon. Zwembad eenvoudig maar schoon en heerlijk gezwommen.Kleine,eenvoudige camping als je van je rust houdt.

Prima voor senioren in het najaar

J.Bols
26-9-2012

Wij zaten er in september. Heerlijk rustig. Mooie grote plaatsen,,afgebakend met natuurstenen muurtjes. Nieuw sanitair. Rust,rust rust, hoewel de camping op slechts 5 km van de tolweg ligt.

Voor herhaling vatbaar.

leuke camping

Cok van Nierop
21-8-2009

prima camping met grote plaatsen nieuw en net sanitair wel een klein zwembad maar er zijn ook maar 65 plaatsen zeer vriendelijk personeel wij zijn er 5 nachten geweest maar hebben het er heerlijk naar ons zin gehad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de la Cigaliere in Le Cannet-des-Maures, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de la Cigaliere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.