Reviews over Le Beaucet

Een super woning

pascale Peersman,
    11-7-2009

Een super bestemming. Alle comfort en vooral heel veel privacy. Een echte aanrader. Wij zijn zelf een gezin met 4 kinderen, echt een ideale woning met alles erop en eraan.

Fantastische ligging en volledig uitgerust

Jorgen Hoste,
    24-2-2008

Fantastische ligging en volledig uitgerust. Schitterend zwembad en bijna altijd goed weer:-). We zijn er meermaals terug geweest en zullen dat in de toekomst nog doen.

De kinderen vinden het er geweldig!

Genieten van begin tot einde!!

ciao

Bianca, Jorgen en kids

10/10 is de perfectie en is niet van deze wereld

de provencegenieters,
    13-11-2006

10/10 is de perfectie en is niet van deze wereld.

Er valt echter niets negatiefs op te merken aan dit vakantie-paradijsje, dan toch maar over de ganse lijn een 9.

Wij hebben een schitterende vakantie gehad in le Beaucet

Bart, Caroline en kids,
    13-11-2006

Wij hebben een schitterende vakantie gehad in le Beaucet. De plek is echt adembenemend met het wijds zicht op het dal. Wij hebben nog kunnen zwemmen in de herfstvakantie wie kan dat nu denken in België!

Wij komen hier zeker nog terug.

Telkens weer genieten wij hier van de rust en de natuur.

Michel en Kathleen,
    11-11-2006

Telkens weer genieten wij hier van de rust en de schitterende natuur. Hier voel je je direct thuis. De woning is comfortabel ingericht en de keuken is voorzien van alle comfort De haardcassette zorgt voor extra gezelligheid in het voor- en najaar.