Camping Les Gorges du Loup

77 reviews over Camping Les Gorges du Loup in het Nederlands

Fantastisch : schitterende camping

marc en marleen smet,
25-9-2018

We hebben (opnieuw) genoten van ons verblijf op camping gorges du loup. Prima onderhouden camping weg van alle drukte, maar kortbij alle bezienswaardigheden zowel in het hinterland als aan de kust. We hebben al verscheidene camping bezocht, maar dit is onmiskenbaar de nummer 1.

Gereisd met partner in september 2018

Angela,
14-9-2018

Top camping! Heerlijk rustig, mooi zwembad. De eigenaar met zijn vrouw is een betrokken echtpaar, de caravan wordt netjes op zijn plek gezet. Het zwembad wordt goed onderhouden. De hele camping ademt rust en netheid. Zeker niet de laatste keer dat we hier geweest zijn.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch! zee, rivier en heerlijk zwembad

Jytte Weeda,
12-8-2018

Wat een mooie terras camping in prachtige natuur en mooi uitzicht, vriendelijke familie (echtpaar) die deze camping runt.

Stacaravan nummer 1 hadden wij op een super centrale locatie, de receptie waar je smorgens brood haalt, zwembad en restaurantje in de buurt. Mooi onderhouden camping met planten, palmen en bloemen. Bij het restaurant vriendelijke bediening die in zijn voor wat lol en serveren een daghap van prima kwaliteit. Naar zee goed te doen met op 45 min Théoule sur mer, mooiere strandjes dan Antibes of Cannes. De rivier Le Loup lekker fris, maar nabij camping helaas erg druk in hoogseizoen. Al met al een echte aanrader voor een camping tussen de bergen met mooie dorpjes en mogelijkheid tot een duik in de blauwe zee! Half 11 is alles stil in de avond, geen feestjes die tot diep in de nacht doorgaan. Wij kwamen helemaal tot rust en ondanks er geen animatie was voor kids verveelde onze zoon van 7 zich geen moment.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Altijd voor herhaling vatbaar!

Guy & Muriel,
25-7-2018

Reeds de 4de keer dat we op deze fantastische camping komen: 2 keer met het gezin met de tent en 2 keer in een Chalet Fabre met ons tweetjes. Mooie, ruime kampplaatsen, bijzonder goed gepoetst sanitair, groot en prima onderhouden zwembad . We verbleven dit jaar opnieuw 2 weken in een chalet Fabre. De chalet is goed gelegen (hoog op het terrein met een prachtig zicht op de heuvels), heeft een moderne badkamer en keuken en beschikt over alle comfort. Voor grootste animatie moet je niet op deze camping zijn maar dat weet je op voorhand en dat is net wat wij fijn vinden. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaars. Mooie regio met leuke stadjes in de buurt om (met de wagen) te bezoeken. Zelf trekken we er graag met de koersfiets op uit en ook hier zijn er tal van mogelijkheden (te vertrekken vanop de camping). Voor ons beslist voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2018

Zeer bijzonder!!

H.Groothedde,
27-6-2018

Het is een geweldige terras camping. De eigenaar is erg aardig en zeer behulpzaam.

Het sanitair is goed alleen wc papier ontbreekt het is schoon en er is altijd goed warm water. Wij hadden plaats 4 D. Een grote plaats met veel privacy en altijd zon en schaduw. Een erg mooi zwembad. Dus een aanrader!!!!

Gereisd met partner in juni 2018

Mooie nette camping. Leuk zwembad. Sanitair is goed onderhouden. Maar de campingbaas is echt een tiran van de bovenste plank! Hij bracht o.a onze kinderen letterlijk aan hun oren terug naar onze tent.. omdat ze iets gedaan zouden hebben. Wat ze uiteindelijk helemaal niet gedaan bleken te hebben! Meneer had de Franse kinderen (die worden duidelijk voorgetrokken) geloofd terwijl die het gedaan hadden!!! Meneer stond niet open voor discussie was ... We hebben op het punt gestaan om te vertrekken maar omdat er leuke mensen om ons heen stonden en we graag het gebied wilde verkennen zijn we toch gebleven. Heb serieus overwogen om naar de politie te gaan, maar hier wil je je niet mee bezighouden op vakantie. Onze jongste zoon heeft het er nog steeds over!! Bij vertrek liet hij overigens onze caravan bijna van de helling afglijden.. scheelde niet veel! Er jammer want het is een leuke camping met leuke mensen. Maar voor ons echt Nooit meer!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk genoten

Rasmussensmit,
29-8-2017

Wij( een gezin van zes, kinderen in de leeftijd van 3-13) zijn tweeeenhalf week op deze camping geweest, en hebben heerlijk genoten. De toegangsweg naar de camping is steil en komend vanaf Grasse is de bocht moeilijk te nemen. Ook op de camping zijn veel hoogteverschillen, maar wij hebben dat niet als storend ervaren. Het is een terassencamping en vooral contact met de mensen op de plekken boven en onder je eigen plek kan lastig zijn in vergelijking met een vlakke camping. Daar tegenover staat veel privacy en rust.

Het sanitaire wordt goed schoongemaakt, de eigenaar is al 's ochtends om 7 uur bezig. Wij hebben ook gebruik gemaakt van het kleine restaurant op de camping, simpel maar lekker eten. Ook mogelijk om op te halen en te eten bij de tent.

Wij hebben genoten van het zwembad, opblaasbare dingen mochten gewoon mee, mits je rekening hield met anderen.

De camping ligt lekker rustig, met vele grote en kleinere plaatsen in de buurt, prima uitvalsbasis voor de Cote d'Azur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Camping is erg mooi gelegen, mooi uitzicht van onze plek, sanitair is netjes, fijn zwembad en veel te doen in omgeving. We hadden niet gereserveerd (met vouwwagen), konden twee dagen op een plek staan en daarna konden we nog 4 dagen naar een andere plek op deze camping verhuizen. Maar de eigenaren hanteren zeer strikt de stilte tijden. Om 22.00 uur werden onze (en andere) kinderen die gewoon een spelletje (met enthousiasme) bij de tent deden al gemaand om naar bed te gaan. Ze werden ook op een niet prettige manier aangesproken. En daarbij werd ook wel onderscheid gemaakt tussen Franse en Nederlandse kinderen. Ook wij als ouders werden als kleine kinderen toegesproken......Jammer, het is toch de toon die de muziek maakt. Ik denk een hele leuke camping voor gezinnen met kleine kinderen en niet meer voor pubers die meteen op hun huid gezeten worden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie rustige camping

Van den Toorn,
11-8-2017

Heerlijke camping. Rustig gelegen in een prachtige omgeving. Middeleeuwse dorpen in de omgeving zijn prachtig. Afstand tot zee wel 45 minuten. Theoule sur mer is leuk! Wij hadden een huisje: gigotel met een geweldig uitzicht maar wel verouderde inventaris en slechte matrassen. De stacaravans zijn duidelijk nieuwer. Wij herkennen ons niet in de reacties mbt de aardige eigenaren. Met name madame is strikt en erg op geld gericht. Wij kregen gasten en een simpel hallo kon er niet af. Er moest meteen voor ze betaald worden. Kortom niet heel vriendelijk. Het restaurant is alleen savonds open. In de ochtend brood beschikbaar maar voor een supermarkt moet je wel een kwartier rijden. Iets om rekening mee te houden. Besef dat ze verwachten dat je het huisje blinkend achterlaat!!!

Paar kanttekeningen bij een verder zeer fijne camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima camping!

TROUWBORST,
7-8-2017

wel prima camping, wij met jonge kids 3-6-8 jaar genoten van de omgeving en het zwembad op de camping. Ook prima restaurant op de camping met verse producten en fantastische pizza 's. Houd in het hoogseizoen wel rekening met minimaal 45 minuten uit en thuis rijden voor de kust. Bochtige wegen en veel drukte op de wegen rondom de kust. Wij zijn een dag naar Ile de margerite en Ile honorat gegaan ivm hoge temperaturen. Het was er echt supermooi, mooi kunnen snorkelen. De kids vonden het fantastisch en wij ook.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Gorges du Loup in Le Bar-sur-Loup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Gorges du Loup zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.