Camping Les Gorges du Loup

121 reviews over Camping Les Gorges du Loup

• 2019
    8Een reiziger10-09-2019

Mooi centraal gelegen camping

Dit is een mooie terrascamping net boven de Cote d'Azur. Mooi voor wandelingen in de bergen maar ook Cannes, Nice, Antibes en Monte Carlo zijn binnen een uur bereikbaar. Toegangsweg tot de camping is lastig. Op de camping plaatst de eigenaar je vouwwagen of caravan op je plek. Op een aantal plekken mooi uitzicht op de bergen. Leuk maar klein zwembad en restaurant. Paar minpuntjes zijn de wifi (5 euro voor 4 uur) en gebrek aan wc papier op toilet. Door de vele hoogteverschillen is het niet heel vriendelijk voor kleine kinderen.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Steven de Leeuw12-08-2019

Mooie terassencamping op half uur van Nice

We hebben op deze camping 10 prachtige dagen gehad. De campingeigenaren zijn erg aardig en behulpzaam. De baguettes zijn van de verse bakker en veel beter dan de eigen afbakbroden die je op menig camping hebt. Verder is het een uitstekende uitvalsbasis voor een bezoek aan Nice, Monaco en andere steden aan de Cote d`Azur. Het dorpje Bar sur loup is klein maar elegant. Een bezoekje aan het hoog gelegen Gourdon is zeker een aanrader.

De camping is behoorlijk stijl maar de campingeigenaar helpt je goed bij het plaatsen van je caravan of vouwwagen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Sjarlot22-07-2019

Heerlijk ontspannen en genoten

Mooie camping. Niet alle plekken zijn met de auto/camper/caravan te bereiken. Wij stonden op een grote plek met elk moment van de dag redelijk wat schaduw. Heerlijk genoten, vriendelijk ontvangen en ons erg welkom gevoeld. Schoon sanitair en een mooi zwembad! Op de camping is het erg rustig. Weinig geluid van auto's vooral veel natuurgeluid en geluid van de mensen om je heen. Prima uitvalbasis voor een bezoek aan Nice en Monaco (ongeveer 5 kwartier rijden). Ook genoeg te beleven in de stadjes en dorpjes om de camping heen. Wij komen zeker nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9marc en marleen smet25-09-2018

Fantastisch : schitterende camping

We hebben (opnieuw) genoten van ons verblijf op camping gorges du loup. Prima onderhouden camping weg van alle drukte, maar kortbij alle bezienswaardigheden zowel in het hinterland als aan de kust. We hebben al verscheidene camping bezocht, maar dit is onmiskenbaar de nummer 1.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 9Angela14-09-2018

Top camping! Heerlijk rustig, mooi zwembad. De eigenaar met zijn vrouw is een betrokken echtpaar, de caravan wordt netjes op zijn plek gezet. Het zwembad wordt goed onderhouden. De hele camping ademt rust en netheid. Zeker niet de laatste keer dat we hier geweest zijn.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 10Jytte Weeda12-08-2018

Fantastisch! zee, rivier en heerlijk zwembad

Wat een mooie terras camping in prachtige natuur en mooi uitzicht, vriendelijke familie (echtpaar) die deze camping runt. Stacaravan nummer 1 hadden wij op een super centrale locatie, de receptie waar je smorgens brood haalt, zwembad en restaurantje in de buurt. Mooi onderhouden camping met planten, palmen en bloemen. Bij het restaurant vriendelijke bediening die in zijn voor wat lol en serveren een daghap van prima kwaliteit. Naar zee goed te doen met op 45 min Théoule sur mer, mooiere strandjes dan Antibes of Cannes. De rivier Le Loup lekker fris, maar nabij camping helaas erg druk in hoogseizoen. Al met al een echte aanrader voor een camping tussen de bergen met mooie dorpjes en mogelijkheid tot een duik in de blauwe zee! Half 11 is alles stil in de avond, geen feestjes die tot diep in de nacht doorgaan. Wij kwamen helemaal tot rust en ondanks er geen animatie was voor kids verveelde onze zoon van 7 zich geen moment.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8H.Groothedde27-06-2018

Zeer bijzonder!!

Het is een geweldige terras camping. De eigenaar is erg aardig en zeer behulpzaam. Het sanitair is goed alleen wc papier ontbreekt het is schoon en er is altijd goed warm water. Wij hadden plaats 4 D. Een grote plaats met veel privacy en altijd zon en schaduw. Een erg mooi zwembad. Dus een aanrader!!!!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

6Audrey11-12-2017

Mooie camping met idiote campingbaas nooit meer!

Mooie nette camping. Leuk zwembad. Sanitair is goed onderhouden. Maar de campingbaas is echt een tiran van de bovenste plank! Hij bracht o.a onze kinderen letterlijk aan hun oren terug naar onze tent.. omdat ze iets gedaan zouden hebben. Wat ze uiteindelijk helemaal niet gedaan bleken te hebben! Meneer had de Franse kinderen (die worden duidelijk voorgetrokken) geloofd terwijl die het gedaan hadden!!! Meneer stond niet open voor discussie was ... We hebben op het punt gestaan om te vertrekken maar omdat er leuke mensen om ons heen stonden en we graag het gebied wilde verkennen zijn we toch gebleven. Heb serieus overwogen om naar de politie te gaan, maar hier wil je je niet mee bezighouden op vakantie. Onze jongste zoon heeft het er nog steeds over!! Bij vertrek liet hij overigens onze caravan bijna van de helling afglijden.. scheelde niet veel! Er jammer want het is een leuke camping met leuke mensen. Maar voor ons echt Nooit meer!!!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Rasmussensmit29-08-2017

Heerlijk genoten

Wij( een gezin van zes, kinderen in de leeftijd van 3-13) zijn tweeeenhalf week op deze camping geweest, en hebben heerlijk genoten. De toegangsweg naar de camping is steil en komend vanaf Grasse is de bocht moeilijk te nemen. Ook op de camping zijn veel hoogteverschillen, maar wij hebben dat niet als storend ervaren. Het is een terassencamping en vooral contact met de mensen op de plekken boven en onder je eigen plek kan lastig zijn in vergelijking met een vlakke camping. Daar tegenover staat veel privacy en rust. Het sanitaire wordt goed schoongemaakt, de eigenaar is al 's ochtends om 7 uur bezig. Wij hebben ook gebruik gemaakt van het kleine restaurant op de camping, simpel maar lekker eten. Ook mogelijk om op te halen en te eten bij de tent. Wij hebben genoten van het zwembad, opblaasbare dingen mochten gewoon mee, mits je rekening hield met anderen. De camping ligt lekker rustig, met vele grote en kleinere plaatsen in de buurt, prima uitvalsbasis voor de Cote d'Azur.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Linda19-08-2017

Camping mooi gelegen, wel (te) streng naar pubers

Camping is erg mooi gelegen, mooi uitzicht van onze plek, sanitair is netjes, fijn zwembad en veel te doen in omgeving. We hadden niet gereserveerd (met vouwwagen), konden twee dagen op een plek staan en daarna konden we nog 4 dagen naar een andere plek op deze camping verhuizen. Maar de eigenaren hanteren zeer strikt de stilte tijden. Om 22.00 uur werden onze (en andere) kinderen die gewoon een spelletje (met enthousiasme) bij de tent deden al gemaand om naar bed te gaan. Ze werden ook op een niet prettige manier aangesproken. En daarbij werd ook wel onderscheid gemaakt tussen Franse en Nederlandse kinderen. Ook wij als ouders werden als kleine kinderen toegesproken......Jammer, het is toch de toon die de muziek maakt. Ik denk een hele leuke camping voor gezinnen met kleine kinderen en niet meer voor pubers die meteen op hun huid gezeten worden.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017