We hebben een aantal aanbieders voor Le Bar-sur-Loup voor je op een rij gezet:

Reviews over Le Bar-sur-Loup

Fantastisch : schitterende camping

marc en marleen smet,
    25-9-2018

We hebben (opnieuw) genoten van ons verblijf op camping gorges du loup. Prima onderhouden camping weg van alle drukte, maar kortbij alle bezienswaardigheden zowel in het hinterland als aan de kust. We hebben al verscheidene camping bezocht, maar dit is onmiskenbaar de nummer 1.

Gereisd met partner in september 2018

Angela,
    14-9-2018

Top camping! Heerlijk rustig, mooi zwembad. De eigenaar met zijn vrouw is een betrokken echtpaar, de caravan wordt netjes op zijn plek gezet. Het zwembad wordt goed onderhouden. De hele camping ademt rust en netheid. Zeker niet de laatste keer dat we hier geweest zijn.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch! zee, rivier en heerlijk zwembad

Jytte Weeda,
    12-8-2018

Wat een mooie terras camping in prachtige natuur en mooi uitzicht, vriendelijke familie (echtpaar) die deze camping runt.

Stacaravan nummer 1 hadden wij op een super centrale locatie, de receptie waar je smorgens brood haalt, zwembad en restaurantje in de buurt. Mooi onderhouden camping met planten, palmen en bloemen. Bij het restaurant vriendelijke bediening die in zijn voor wat lol en serveren een daghap van prima kwaliteit. Naar zee goed te doen met op 45 min Théoule sur mer, mooiere strandjes dan Antibes of Cannes. De rivier Le Loup lekker fris, maar nabij camping helaas erg druk in hoogseizoen. Al met al een echte aanrader voor een camping tussen de bergen met mooie dorpjes en mogelijkheid tot een duik in de blauwe zee! Half 11 is alles stil in de avond, geen feestjes die tot diep in de nacht doorgaan. Wij kwamen helemaal tot rust en ondanks er geen animatie was voor kids verveelde onze zoon van 7 zich geen moment.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Altijd voor herhaling vatbaar!

Guy & Muriel,
    25-7-2018

Reeds de 4de keer dat we op deze fantastische camping komen: 2 keer met het gezin met de tent en 2 keer in een Chalet Fabre met ons tweetjes. Mooie, ruime kampplaatsen, bijzonder goed gepoetst sanitair, groot en prima onderhouden zwembad . We verbleven dit jaar opnieuw 2 weken in een chalet Fabre. De chalet is goed gelegen (hoog op het terrein met een prachtig zicht op de heuvels), heeft een moderne badkamer en keuken en beschikt over alle comfort. Voor grootste animatie moet je niet op deze camping zijn maar dat weet je op voorhand en dat is net wat wij fijn vinden. Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaars. Mooie regio met leuke stadjes in de buurt om (met de wagen) te bezoeken. Zelf trekken we er graag met de koersfiets op uit en ook hier zijn er tal van mogelijkheden (te vertrekken vanop de camping). Voor ons beslist voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2018

Zeer bijzonder!!

H.Groothedde,
    27-6-2018

Het is een geweldige terras camping. De eigenaar is erg aardig en zeer behulpzaam.

Het sanitair is goed alleen wc papier ontbreekt het is schoon en er is altijd goed warm water. Wij hadden plaats 4 D. Een grote plaats met veel privacy en altijd zon en schaduw. Een erg mooi zwembad. Dus een aanrader!!!!

Gereisd met partner in juni 2018
Le Bar-sur-Loup scoort een 8,1 uit 10, op basis van 43 reviews