Reviews over Lambesc

Langer gebleven dan eerst bedoelt was.

fam. Berghuis,
    25-6-2018

Heerlijk rustige camping met vriendelijke ontvangst.

Mooie uitvalsbasis om Aix-en-Provence te bezoeken. We waren van plan 2 nachten te blijven maar het beviel zo goed dat we langer zijn blijven staan en uitstapjes hebben gemaakt.

Rustige, middelgrote camping

Corrie van den Ouden,
    30-6-2017

Heerlijke camping met mooie staplekjes. Mooi aangelegd terrein met veel naaldbomen. Afwisselend vakantiehuisjes en kampeerplaatsen. Gedeeltelijk met uitzicht. Twee mooie kleine zwembaden 1.40 en 2.00 m diep. Ligstoelen aanwezig. Speeltuintje en andere speelgelegenheid voor kinderen. Goed sanitair. In het hoogseizoen ook bar en restaurant. Eind juni hier heerlijk rustig gekampeerd. Vriendelijke ontvangst. Het bestelde brood werd 's morgens bij de caravan gebracht. Bezoek aan Aix is de moeite waard, mooi centrum. Lambesc is een aardig plaatsje met op vrijdagmorgen een grote Provençaalse markt. Camping is ook geschikt als passantencamping.

Aanrader!

Vrolijke fietser,
    8-7-2016

We hebben deze camping tijdens onze fietsvakantie door de Provence bezocht. Absoluut een aanrader. Rustig, schoon, voldoende voorzieningen en een heerlijk zwembad. De camping heeft twee sterren, maar is wat ons betreft vier sterren waardig. Verder een goede uitvalsbasis voor de omgeving.

Zeer aan te raden

karin,
    24-9-2011

Het huis ligt in een rustige omgeving (als de buren niet aan het bouwen zijn), ideale ligging voor uitstapjes naar diverse plaatsen, mooi huis heeft alles behalve een afwasmachine, zeer aardige huiseigenaren.

Het enige nadeel aan het huis was dat de tweede slaapkamer alleen buitenom te bereiken is. Vooral met kleinde kinderen is dit heel lastig.

mooie rustige camping

Patrick,
    28-8-2011

Zeer rustige camping met 90 plaatsen. Goed en schoon sanitair. Goede uitvalbasis voor het bezoeken van het nationale park Luberon, Mont Sainte Victoire, het nationale park Camargue, Aix-en-Provence en Salon DE de Provence. Kwaliteit van het restaurant is prima. Hebben een klein zwembad.

Lambesc scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews