Camping La Couteliere

• 9.3Staat v/h sanitair
  • 9.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

79 Reviews over La Couteliere

• 9MC24-08-2021

Heerlijke camping in mooie omgeving

Mooie camping met ruime afgebakende plaatsen. Niet te groot en massaal.Net zwembad. Niet al te groot maar prima voor de nodige verkoeling.Sanitair zeer netjes en schoon. Altijd warm water.Smorgens lekker vers gebakken broodIn de avond eenvoudige snack en pizza’s maar wel erg lekker. Mooie omgeving vele mooie dorpjes natuur te zien. Middellandse zee op ruim een uur rijden.Enig minpuntje is dat de camping aan een doorgaande weg ligt en met name voorbij scheurende motoren soms overlast gaven.Verder zeker een aanrader

• 9Eetgelegenheden
  • 9Hanneke01-09-2020

Leuke, kleinschalige camping in een mooi gebied

Prima, nette, rustige camping. Het zwembad is op zich vrij eenvoudig maar wij vonden het er leuk en verzorgd uitzien en onze kinderen van 3 en 6 jaar vermaakten zich hier prima. Wij sliepen in een loggia by the river, deze caravans zien er netjes uit en je hebt een super mooi uitzicht op de rivier (aanrader). Toiletgebouw hebben we geen gebruik van gemaakt maar deze zagen er netjes uit van binnen. Je hebt veel mooie dorpjes en uitstapjes in de omgeving. Wij vonden het een leuke camping in een hele mooie omgeving!

(Wij verbleven hier tijdens corona en je kon je goed aan de maatregelen houden op de camping.)

• 10Fam. Peijnenburg24-08-2020

Fantastische camping in een prachtige omgeving

Fantastische camping, hartelijk ontvangst, gastvrij en behulpzaam. Ze bakken er lekkere pizza 's, de omgeving is prachtig, keurig sanitair, verwarmd zwembad en werkelijk alles is schoon ! Mooie schaduwrijke plaatsen. Wij komen gráág weer terug !

• 10Eetgelegenheden
  • 6Martin Brinckman23-12-2019

Fijne plek, maar wel duur !

Dat ze wel de hoofdprijs vragen terwijl het hoogseizoen nog niet is begonnen. 42€ p.n. voor 2 pers.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8Familie Smallenbroek22-09-2019

Wat een fijne relaxte camping

Heb de camping in 2016 een pareltje in de Provence genoemd. Dit geld nog steeds. Wat een fijne relaxte camping. Mooie plaatsen, veel schaduw, goed onderhouden sanitair. Vooral het nieuwe toiletgebouw is erg mooi. Buitengewoon vriendelijke eigenaars. Een klein eetgedeelte, waar je lekkere pizza's, mosselen, friet kunt eten of afhalen. En een prachtige omgeving. Dit jaar hebben gefietst en dat is zeer goed te doen. Wel even bellen of er plaats is, want de camping is door meer mensen ontdekt en is regelmatig vol.

• 8Marianne Jong07-08-2019

Charmante, gastvrije camping

Gastvrijheid: geweldig. Zeer gastvrije familie die de camping runt. Ze doen alles zelf. Men spreekt uitstekend Engels. Altijd vriendelijk. Terrein: prachtig, veel schaduw, mooie ruime plaatsen. Sanitair: prima, altijd warm water en goed schoon. Aparte wastafelcabines met stopcontact. Föhn aanwezig. Zwembad: prima, beetje klein (maar wel passend bij de grootte vd camping) maar altijd genoeg (fijne) ligbedden. Rivier: leuk eigen terrein aan de rivier waar je lekker koel kunt zitten en evt kunt zwemmen (koud water!) Sfeer: netjes en rustig. Geen toeters en bellen en geen muziekavonden e.d. Populatie: allerlei leeftijden. Leuke speeltuin en tafeltennistafels aanwezig. Binnen biljarttafel. Omgeving: geweldig. Heel veel te doen. Bij aankomst krijg je een gids in het Nederlands waar alle bezienswaardigheden in de omgeving in staan. Brood, (schep-)ijsjes, pizza en patat af te halen. Verder is er geen echte winkel op de camping.

• 9jan willem hazenberg04-08-2019

Uitstekende huisje met aardige eigenaars

we hebben hadden een "patio by the river" nr 36. het was tijdens ons verblijf erg warm. de rivier gaf een lekkere verkoeling. Mensen achter de receptie er aardig. Elke ochtend vers gebakken brood. van 19:30 tot 20:00 is de "snackbar" geopend waar je een patatje of een pizza ( zelf gemaakt) kan halen. Klein zwembad welke elke dag wordt schoongemaakt. Camping terrein ziet er netjes en schoon uit. De camping is een mooie plaats om van daaruit tripjes in de omgeving te doen. een dagje zwembad is ook goed te doen

• 8Eetgelegenheden
  • 8JJ Moerdijk23-12-2018

Goeiw camping voor jong en oud

Camping La Couteliere We hebben gedurende 14 dagen op deze camping gestaan De ontvangst bij de receptie is vriendelijk, en men is zeer behulpzaam, men spreekt redelijk. engels, je krijgt een overzicht mee met beschikbare plaatsen waar je uit kiezen mag *WiFi is alleen bij de receptie gratis op de plaatsen is het ook verkrijgbaar maar wel erg duur * Het sanitair is ruim en schoon maar er zouden best wat meer haken in de douche mogen zijn om je kleren aan op te hangen,alle sanitair wordt prima schoon gehouden * Veel kampeer plaatsen zijn klein en donker door de vele hoge bomen die er staan, als het flink geregend heeft, zo als nu, zijn de plaatsen erg slikkerig, mede omdat het gras op heel veel plaatsen verdwenen is. * De omgeving is erg mooi en redelijk vlak, zodat je er mooie fietstochten kunt maken.
    * Wij waren er in juni, dan is het hier kersen tijd, overal staan er stalletjes langs de kant van de weg waar ze te koop zijn.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Ans rijkers25-09-2018

Fantastische camping om te ontstressen

Heerlijke camping om de vaucluse te verkennen Leuke stadjes in de buurt om te bezichtigen De camping heeft mooie plaatsen wij stonden aan de rivier deze waren wel iets duurder dan de andere plekken op de camping maar zeker de moeite waard Er is een mooi zwembad op de camping waar je na een dagtocht heerlijk kon afkoelen Ook waren er ‘s avonds snacks en heerlijke pizza’s te verkrijgen tot 20.00 uur ‘S morgens was er brood verkrijgbaar op bestelling Sanitaire was netjes T enige minpuntje vond ik dat je ‘s avonds niet naar een dorpje kon wandelen ( weg te gevaarlijk in t donker) en er na 20.00 uur niets meer te verkrijgen was op de camping Maar dat is een detail T was een super verblijf

• 9Eetgelegenheden
  • 9Vincent12-08-2018

De camping en omgeving zijn fantastisch

Het is een mooie en niet al te grote camping. De plekken waren mooi en hadden een prima formaat. Enkele plekken waren iets kleiner. Het sanitair was schoon en de douche werkte prima. Alleen de wc's waren wel eens verstopt. Het zwembad was goed. Er was een dieper en een iets ondieper bad. Het was er allemaal schoon en werd goed onderhouden. Eetgelegenheid was goed maar niet uitgebreid. Ook het terras was niet overweldigend. Dit mocht wat meer als een terras ingericht worden. Het riviertje is fantastisch. Een mooie sfeer en een prima plek om af te koelen tijdens het warme weer.

• 9Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar