Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer camping info

86 Reviews over La Couteliere

• 8Arjan24-08-2022

Gezellige, kleine camping.

De meeste plaatsen zijn ruim en schaduwrijk, met wat geluk heb je zelfs uitzicht op de rivier. Het sanitair wordt keurig schoongemaakt. Het zwembad is wat klein, maar voor ons was het ruim voldoende voor de benodigde afkoeling. Aan de rivier is het heerlijk zitten, het water zelf is wel koud. Vriendelijk personeel, na een (éénmalige) stortbui loopt de eigenaar rond om te kijken of er geen overlast is geweest bij de diverse tenten. Kanoverhuur en klimbos op loopafstand van de camping. Andere uitstapjes die we erg leuk vonden waren de Mont Ventoux en Avignon. Samengevat een prima camping waar verder geen animatie is voor kinderen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Vakantieganger20-08-2022

Prachtig

Mooie camping aan de sorgue. De rivier ziet er prachtig uit en biedt veel verkoeling en plezier voor kinderen. Veel te doen in de omgeving. Wij hadden een plekje aan de rivier, dat vonden wij de meerprijs zeker waard, meer schaduw en door het uitzicht een hele andere sfeer. Zwembad was ook prima. Wij vonden de dorpjes in de omgeving mooi en tegelijkertijd soms net iets te toeristisch, wat betreft de drukte. Prima oplossing om ze in de avonden te bezoeken. Vriendelijke eigenaren, kwamen bijvoorbeeld bij iedereen even langs om te waarschuwen voor onweer.

• 6Eetgelegenheden
  • 9C blijswijk14-08-2022

Fantastich

Ben met caravan daar geweest twee weken besproken 6 weken gebleven vriendelijk eigennaar schoon sanitair en zwembad mooie omgeving

• 6CS08-08-2022

Verzorgde camping, maar de weg ernaast storend

Mooie verzorgde camping, wel veel last van het geluid van voornamelijk motoren op de weg ondanks geluidswal. Ook wat onrustige nachten gehad van geluidsoverlast van feesten die waarschijnlijk bij het tegenoverliggende klimbos of kano club vandaan kwamen tot 5 uur in de nacht, waarop continu de honden in de buurt aanslaan. Wat wij ook jammer vonden dat het brood wat je op de camping koopt wordt afgebakken en niet van de plaatselijke bakker afkomstig is. . Ook moet je er tegen kunnen om als kampeerder continu met een polsbandje te moeten rondlopen, nog niet eerder meegemaakt. Wel super gelegen om mooie uitstapjes te maken. Campingplaats aan de kleine kant, wij konden onze auto niet op onze plaats kwijt, en we hebben een gemiddelde caravan.

• 7Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Jan Bronsvoort22-07-2022

Prima camping met schaduwrijke plekken

Mooie camping met grote bomen. Caravan stond 90% van de dag in de schaduw, was ook wel nodig bij 35 graden. Vriendelijk personeel op de receptie. Veel werk besteedt aan schoonmaak (zwembad/sanitair). Eetgelegenheid was slechts een (ongezellige) snackbar, maar als pluspunt wel moules/frites op de kaart. Eigenlijk gun je zo'n mooie, goede camping ook een leuk en goed restaurant. Absoluut geen last gehad van de weg, komt misschien omdat mijn gehoor minder wordt. Minpunt: mensen die menen met een handdoek een ligbed te kunnen reserveren voor de totale openingstijd van het zwembad. Wordt niet tegen opgetreden.

• 5Eetgelegenheden
  • 6GZA06-05-2022

Mooie maar dure camping

Dit is een mooie groene camping aan de rivier. De rivier stroomt vrij snel maar er zit een hek tussen dus het is niet direct gevaarlijk. Er is een mooi maar klein zwembad. Het sanitair is nieuw en schoon. De camping is erg groen en er groeien prachtige bomen, planten en bloemen. Er zijn ook een paar nadelen: - er lopen veel honden los - de weg naast de camping is goed hoorbaar (ook in de nacht) - de prijzen in het hoogseizoen zijn buitensporig hoog. Vooral plaatsen aan de rivier of met een kraantje zijn belachelijk geprijsd.

Overall een mooie en gezellige camping die helaas overpriced is.

• 7Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 9Anke05-05-2022

Mooie camping in een prachtig deel van de Provence

De camping is zeer goed verzorgd. Er staan mooie grote bomen die in de zomer de nodige schaduw geven en struiken om de plaatsen af te scheiden. Direct gelegen aan de rivier heeft het een hoge landschappelijke waarde. Het sanitair is prima en wordt goed schoongehouden. Voor jongere kinderen zijn er voldoende voorzieningen. Voor de oudere jeugd die graag de eigen gang gaat is deze camping minder geschikt. De netwerkontvangst is prima. Er is ook een mogelijkheid om van de wifi gebruik te maken. De omgeving is erg mooi en l’Isle de la Sorgue, Fontaine de Vaucluse en Gordes zijn zeker een bezoekje waard. Het volgen van de fietsroutes is ook aan te raden. Aan de overzijde van de camping bevindt zich een klimbos. Daarachter ligt het Canal de Carpentras. Leuk om langs te wandelen en over de bruggetjes de heuvels in te gaan. Wellicht is de prijs in het hoogseizoen wat aan de hoge kant, maar parels zijn nou eenmaal kostbaar.

• 8Eetgelegenheden
  • 9MC24-08-2021

Heerlijke camping in mooie omgeving

Mooie camping met ruime afgebakende plaatsen. Niet te groot en massaal.Net zwembad. Niet al te groot maar prima voor de nodige verkoeling.Sanitair zeer netjes en schoon. Altijd warm water.Smorgens lekker vers gebakken broodIn de avond eenvoudige snack en pizza’s maar wel erg lekker. Mooie omgeving vele mooie dorpjes natuur te zien. Middellandse zee op ruim een uur rijden.Enig minpuntje is dat de camping aan een doorgaande weg ligt en met name voorbij scheurende motoren soms overlast gaven.Verder zeker een aanrader

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Hanneke01-09-2020

Leuke, kleinschalige camping in een mooi gebied

Prima, nette, rustige camping. Het zwembad is op zich vrij eenvoudig maar wij vonden het er leuk en verzorgd uitzien en onze kinderen van 3 en 6 jaar vermaakten zich hier prima. Wij sliepen in een loggia by the river, deze caravans zien er netjes uit en je hebt een super mooi uitzicht op de rivier (aanrader). Toiletgebouw hebben we geen gebruik van gemaakt maar deze zagen er netjes uit van binnen. Je hebt veel mooie dorpjes en uitstapjes in de omgeving. Wij vonden het een leuke camping in een hele mooie omgeving!

(Wij verbleven hier tijdens corona en je kon je goed aan de maatregelen houden op de camping.)

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Peijnenburg24-08-2020

Fantastische camping in een prachtige omgeving

Fantastische camping, hartelijk ontvangst, gastvrij en behulpzaam. Ze bakken er lekkere pizza 's, de omgeving is prachtig, keurig sanitair, verwarmd zwembad en werkelijk alles is schoon ! Mooie schaduwrijke plaatsen. Wij komen gráág weer terug !

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar