Camping La Couteliere

Camping La Couteliere
8,2

36 reviews over Camping La Couteliere in het Nederlands

Een absolute aanrader om de Province te verkennen!

Frank en Marleen
11-6-2018

Mooie plaatsen, prachtige omgeving, nette sanitair, regelmatig worden een aantal zaken verfraaid en/of aangepast, de uitbaters leven voor deze camping.

WE komen hier vast nog eens.

Dee
15-3-2018

Mooi gelegen camping aan rivier Le Sorgues.

De plaatsen aan het water zijn duurder maar zooooo mooi.

Hele fijne camping, net buiten Lagnes en op korte afstand van Fontaine de Vaucluse. Aan de rivier; ruime plekken. Je kan ook meteen aan de rivier staan. Heerlijk voor een verfrissende dip (water is jaar rond 12 graden) Goede, rustige sfeer, sanitair zeer netjes. Mooi zwembad. Eigenaars zijn familie, met trots en aandacht voor hun camping. Mooie chaletjes ook. Tegenover heel cool uitdagend klimbos. Een absolute aanrader.

kleine camping aan mooie rivier

kirsten
9-9-2017

De camping, 100 plekken, ligt prachtig aan de koude rivier. Er is een soort eilandje voor de camping waar we heerlijk in de schaduw hebben gelegen en gezwommen. De kinderen hadden veel lol met een touw aan een boom het water in te springen en door de stroming kon je je mee laten voeren op een band tot aan het einde van de camping. Omdat het zeer warm was, 40 graden, gaf de rivier veel verkoeling. Wij hadden een mobilehome van de camping gehuurd. Die was prima, wel zonder airco. De plek was zeer ruim met een grote boom . Verder vooral echte kampeerders uit heel Europa de grootste groep is Nederlands. Er zijn hele mooie plekken aan het water Wel tijdig reserveren! Naast de camping is een kanoverhuur dus de hele dag komen er om het kwartier een groep kano's voorbij. Aan de overkant van de camping is een klimbos. Leuk voor kinderen en volwassenen. Het zwembad is ook prima. We misten alleen een leuk terras/bar. In de omgeving veel leuke dingen te doen.

Heerlijke camping in prachtige omgeving!

Familie Wildvank
30-8-2017

Voor ons een prima camping. Ruime plekken (zonder hoge heggen gelukkig), schoon sanitair en goed zwembad (niet groot, maar voor ons toereikend) met apart peuterbadje tot 80 centimeter diep. Langs de camping stroomt een schitterend riviertje, dat overigens wel koud is aangezien de bron slechts enkele kilometers stroomopwaarts ontspringt. Iedere ochtend vers door de eigenaar gebakken brood en croissants (op bestelling) en in het restaurantje zijn 's avonds heerlijke pizza's te krijgen. Enige dat wij misten is een gezellig zitje waar je nog lekker een drankje kunt doen tegen het einde van de dag of in de avond, een plek dus waar campinggasten gezellig samenkomen. Je kunt wel degelijk een biertje / frisje bestellen (wel prijzig), maar echt een ontmoetingsplek / barretje is het niet. De enige reden dat mensen daar zitten is om het wifi-signaal op te pikken. Tsja, reuzebelangrijk natuurlijk op vakantie.

De omgeving van de camping is echt schitterend. Binnen een halfuur / driekwartier rijden de wereld aan prachtige dorpjes en steden. Wij waren hier met onze zoon van twee en onze racefietsen. Perfect dus, zeker met de Mont Ventoux op een halfuurtje rijden!

Een gezellige camping aan een schone rivier

Frankrijk op zijn best!!!
19-5-2017

Reserveren bij deze **** camping is wel zéér aan te bevelen, want deze camping is zéér gewild.Er wordt nog echt gekampeerd door allerlei nationaliteiten, maar ook glamping hoort tot de ( beperkte ) mogelijkheden.

's Morgens is er vers brood te verkrijgen. Een kleine campingwinkel is voorhanden. De supermarkten liggen in het dorp +/- 5 km terug aan de doorgaande weg. Toeristisch Fontaine de Vaucluse ligt op 2 km afstand en is zeer de moeite waard. Kanoën op de rivier kan vanaf het terrein naast de camping. Het water is weliswaar koel / koud, maar schoon. De camping heeft ook een mooi ( maar eenvoudig ) zwembad. Afhaalmaaltijden worden door de eigenaar zelf bereid ( pizza, frites enz. ) Voor de jeugd is er 's avonds een overdekte "hang"plek en het nuttigen van een lekker drankje of ijsje kan op het terras bij de entree. Het personeel is deskundig en vriendelijk.

Kortom: een hele leuke, gezellige camping in een prachtig stukje Frankrijk.

Vriendelijk en rustig

Eline
7-5-2017

Vriendelijke, niet al te grote camping met mooie en schaduwrijke plaatsen. Eigenaars zijn duidelijk trots op hun camping en het onderhoud is perfect. Zwembad is niet groot, maar groot genoeg voor de kinderen om een verfrissende duik te nemen. Verwarmd tot 24gr in de meivakantie! Er is ook een badje voor kleine kinderen. Klein, maar prima speeltuintje waarin onze zoon van 9 zich prima vermaakte met zijn vriendjes. Twee tafeltennistafels die ook voor tieners leuk zijn. Sanitair was beperkt open en goed schoongehouden. Heerlijke warme douches. Ook in de omgeving veel te doen. Wij hebben in 2 weken vele dorpjes bezocht. Mountainbiken, trailrunnen en paardrijden en een boomklimparcours allemaal op loopafstand van de camping. Geen animatie voor kinderen, maar dat vinden wij nooit een minpunt. De kinderen vermaken zichzelf prima.

Oude reviews (archief)

Een pareltje in de Provence

Smallenbroek
22-9-2016

Begin september 5 dagen op deze camping gestaan. Was gelukkig nog plaats, want velen hadden dit pareltje ook al ontdekt. Vanaf het eerste moment voel je je welkom door het enthousiasme en vriendelijkheid van de beheerders. Prachtige, vaak schaduwrijke plaatsen. met als je geluk hebt, aan de rivier. Alles prima onderhouden, schoon sanitair, wat goed wordt schoongehouden. Ook het eten in het bescheiden restaurant is ok. Een heerlijke camping. Vooral omdat in de omgeving alles is wat je van de provence verwacht. Mooie dorpjes, fantastische wandelingen mogelijk vanaf de camping (wel conditie nodig) en een heerlijke kraakheldere rivier direct naast de camping waar je heerlijk kunt zitten lezen, Zwemmen alleen als je 13 graden lekker vind. Een kanotochtje maken is ook aan te raden.

In een woord , geweldig.

M.meerten
24-7-2016

Prachtige goed onderhouden camping. Vriendelijke eigenaren. Mooi zwembad. Mooie plekken. Een aanrader ,. Mooie rivier de Sorgue, stroomt vlak langs de camping. Heerlijk voor honden. Plekken zowel schaduw als zon. Tennisbaan. Caravans en tenten staan niet tussen de mobielhomes. In het voorjaar kon je frites en een pizza afhalen. Hoogseizoen misschien een grotere kaart. In voorjaar gelukkig geen animatie , misschien wel in hoogseizoen. Elke dag vers brood.

Een aanrader

Nora
13-7-2016

Gemoedelijke en rustige camping (geen animatie). Vriendelijke eigenaren. Diverse nationaliteiten. We hebben een week op no. 86 gestaan, een grote plaats aan de bosrand. Veel schaduw, maar ook zon.Je hoort verkeer van D24, maar niet hinderlijk. Bij binnenkomst kun je kiezen uit de beschikbare plaatsen afhankelijk van de periode dat je er wilt staan. Bij aankomst moet je het volledige bedrag voor je verblijf betalen. Sanitair en wasgelegenheid is schoon.Zwembad niet al te groot, maar heerlijk om af te koelen. Nieuwe ligbedden (lekker breed). 's Avonds zijn er afhaalmaaltijden, maar die kun je ook op het terras opeten (geen bediening). Bar idem. Pizza's en rosé waren heerlijk De eigenaar was zo aardig om voor ons een tv op het terras te plaatsen om de start van de Tour te volgen. De grote etappes worden op de beamer getoond. Het riviertje en eilandje naast de camping zijn d.m.v. een hek te bereiken: heerlijk koel zitten aan het water onder de grote bomen. Mooie plaatsen en natuur in omgeving. Deze camping staat voor ons in de top 10.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Couteliere in Lagnes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Couteliere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Couteliere scoort een 8.17 uit 10 op basis van 67 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: