Camping La Couteliere

Camping La Couteliere
8,5

40 reviews over Camping La Couteliere in het Nederlands

Fantastische camping om te ontstressen

Ans rijkers,
25-9-2018

Heerlijke camping om de vaucluse te verkennen

Leuke stadjes in de buurt om te bezichtigen

De camping heeft mooie plaatsen wij stonden aan de rivier deze waren wel iets duurder dan de andere plekken op de camping maar zeker de moeite waard

Er is een mooi zwembad op de camping waar je na een dagtocht heerlijk kon afkoelen

Ook waren er ‘s avonds snacks en heerlijke pizza’s te verkrijgen tot 20.00 uur

‘S morgens was er brood verkrijgbaar op bestelling

Sanitaire was netjes

T enige minpuntje vond ik dat je ‘s avonds niet naar een dorpje kon wandelen ( weg te gevaarlijk in t donker) en er na 20.00 uur niets meer te verkrijgen was op de camping

Maar dat is een detail

T was een super verblijf

De camping en omgeving zijn fantastisch

Vincent,
12-8-2018

Het is een mooie en niet al te grote camping. De plekken waren mooi en hadden een prima formaat. Enkele plekken waren iets kleiner.

Het sanitair was schoon en de douche werkte prima. Alleen de wc's waren wel eens verstopt.

Het zwembad was goed. Er was een dieper en een iets ondieper bad. Het was er allemaal schoon en werd goed onderhouden.

Eetgelegenheid was goed maar niet uitgebreid. Ook het terras was niet overweldigend. Dit mocht wat meer als een terras ingericht worden.

Het riviertje is fantastisch. Een mooie sfeer en een prima plek om af te koelen tijdens het warme weer.

Prima camping voor 1 keer.

LH,
1-8-2018

Prima camping in een mooie omgeving. Wij misten wel de vergezichten, maar zaten mooi aan de rivier in een prima loggia. De rivier zorgt voor lekkere verkoeling en is leuk om over te kanoën. Wel continue veel geluid door de vele krekels en het watervalletje. 's Avonds erg veel muggen waardoor buiten zitten eigenlijk geen optie was. Doordat er geen horren in de ramen zaten, was binnen zitten met lampen aan ook geen optie, want juist dan moesten de ramen open om de loggia af te laten koelen voor de nacht. Dat was wel jammer. De eigenaren vonden wij wat minder. De man was nog wel vriendelijk, maar was slecht in communiceren de vrouw is vooral zakelijk. Wij misten wat warmte, welke overigens bij het personeel zeker wel aanwezig was. Het zwembad was voor ons prima, zeker het ondiepe deel was fijn voor de kids. Wel weinig schaduwplekken. Al met al een prima vakantie gehad in een mooie omgeving en zeker de kinderen hebben zich goed vermaakt.

Heerlijk

Krukson,
30-7-2018

Op de bonnefooi in het hoogseizoen aangekomen voor een aantal nachten. Prachtige plek onder een hele mooie boom. Goed sanitair, plekken genoeg ruimte. Prachtig verzorgde camping. Onder aan de rivier iets duurder, maar zeker de moeite waard. Sanitair schoon. Leuk zwembad om in af te koelen. Leuke barman, maakt graag een praatje in het Engels. Eigenaren vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk vers brood smorgens en leuk zitgedeelte om oa de Tour de France te bekijken!

De omgeving is geweldig. Fontaine de Vaucluse prachtig. Isle sur Sorque super mooi met de waterradjes en leuke restaurantjes en barretjes. Mont Ventoux op 3 kwatier. Avignon in de buurt. Kortom geweldige plek in de Provence. De camping is niet heel massaal, geen animatie, maar toch wel gezellig druk!

Een absolute aanrader om de Province te verkennen!

Frank en Marleen,
11-6-2018

Mooie plaatsen, prachtige omgeving, nette sanitair, regelmatig worden een aantal zaken verfraaid en/of aangepast, de uitbaters leven voor deze camping.

WE komen hier vast nog eens.

Dee,
15-3-2018

Mooi gelegen camping aan rivier Le Sorgues.

De plaatsen aan het water zijn duurder maar zooooo mooi.

Hele fijne camping, net buiten Lagnes en op korte afstand van Fontaine de Vaucluse. Aan de rivier; ruime plekken. Je kan ook meteen aan de rivier staan. Heerlijk voor een verfrissende dip (water is jaar rond 12 graden) Goede, rustige sfeer, sanitair zeer netjes. Mooi zwembad. Eigenaars zijn familie, met trots en aandacht voor hun camping. Mooie chaletjes ook. Tegenover heel cool uitdagend klimbos. Een absolute aanrader.

kleine camping aan mooie rivier

kirsten,
9-9-2017

De camping, 100 plekken, ligt prachtig aan de koude rivier. Er is een soort eilandje voor de camping waar we heerlijk in de schaduw hebben gelegen en gezwommen. De kinderen hadden veel lol met een touw aan een boom het water in te springen en door de stroming kon je je mee laten voeren op een band tot aan het einde van de camping. Omdat het zeer warm was, 40 graden, gaf de rivier veel verkoeling. Wij hadden een mobilehome van de camping gehuurd. Die was prima, wel zonder airco. De plek was zeer ruim met een grote boom . Verder vooral echte kampeerders uit heel Europa de grootste groep is Nederlands. Er zijn hele mooie plekken aan het water Wel tijdig reserveren! Naast de camping is een kanoverhuur dus de hele dag komen er om het kwartier een groep kano's voorbij. Aan de overkant van de camping is een klimbos. Leuk voor kinderen en volwassenen. Het zwembad is ook prima. We misten alleen een leuk terras/bar. In de omgeving veel leuke dingen te doen.

Heerlijke camping in prachtige omgeving!

Familie Wildvank,
30-8-2017

Voor ons een prima camping. Ruime plekken (zonder hoge heggen gelukkig), schoon sanitair en goed zwembad (niet groot, maar voor ons toereikend) met apart peuterbadje tot 80 centimeter diep. Langs de camping stroomt een schitterend riviertje, dat overigens wel koud is aangezien de bron slechts enkele kilometers stroomopwaarts ontspringt. Iedere ochtend vers door de eigenaar gebakken brood en croissants (op bestelling) en in het restaurantje zijn 's avonds heerlijke pizza's te krijgen. Enige dat wij misten is een gezellig zitje waar je nog lekker een drankje kunt doen tegen het einde van de dag of in de avond, een plek dus waar campinggasten gezellig samenkomen. Je kunt wel degelijk een biertje / frisje bestellen (wel prijzig), maar echt een ontmoetingsplek / barretje is het niet. De enige reden dat mensen daar zitten is om het wifi-signaal op te pikken. Tsja, reuzebelangrijk natuurlijk op vakantie.

De omgeving van de camping is echt schitterend. Binnen een halfuur / driekwartier rijden de wereld aan prachtige dorpjes en steden. Wij waren hier met onze zoon van twee en onze racefietsen. Perfect dus, zeker met de Mont Ventoux op een halfuurtje rijden!

Een gezellige camping aan een schone rivier

Frankrijk op zijn best!!!,
19-5-2017

Reserveren bij deze **** camping is wel zéér aan te bevelen, want deze camping is zéér gewild.Er wordt nog echt gekampeerd door allerlei nationaliteiten, maar ook glamping hoort tot de ( beperkte ) mogelijkheden.

's Morgens is er vers brood te verkrijgen. Een kleine campingwinkel is voorhanden. De supermarkten liggen in het dorp +/- 5 km terug aan de doorgaande weg. Toeristisch Fontaine de Vaucluse ligt op 2 km afstand en is zeer de moeite waard. Kanoën op de rivier kan vanaf het terrein naast de camping. Het water is weliswaar koel / koud, maar schoon. De camping heeft ook een mooi ( maar eenvoudig ) zwembad. Afhaalmaaltijden worden door de eigenaar zelf bereid ( pizza, frites enz. ) Voor de jeugd is er 's avonds een overdekte "hang"plek en het nuttigen van een lekker drankje of ijsje kan op het terras bij de entree. Het personeel is deskundig en vriendelijk.

Kortom: een hele leuke, gezellige camping in een prachtig stukje Frankrijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Couteliere in Lagnes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Couteliere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.