Camping De la Verdiere

Camping De la Verdiere
8,6

3 reviews over Camping De la Verdiere in het Nederlands

rustig en veilig met bijzonder vriendelijke bewone

Maria Borst,
4-3-2018

prima accommodatie mooi apartement

Een geweldige ervaring

Arie en Yvonne,
11-8-2017

De eigenaars van deze camping zijn echt uitermate vriendelijk. Niets is hun te veel. Het sanitair is schoon, het eten van het restaurantje goed, de plekken zijn gemiddeld van grootte. Helaas met weinig schaduw. De omgeving is prachtig: mooie natuur en leuke plaatsjes.

Een kleine camping met snackbar en zwembad

andre aestas
26-4-2009

de gastheer en -vrouw waren alleraardigst en het sanitair was superschoon en modern. heerlijk rustig en natuurlijk de fantastische omgeving. Ook nog een week een comfortabel Provencaals huis gehuurd, werkelijk een ultieme ervaring die wij nooit meer vergeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Verdiere in La Verdiere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Verdiere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.