Hotel La Lézardière

1 review over Hotel La Lézardière in het Nederlands

Een aanrader

Van Mechelen Annie
24-4-2009

Een fantastische ontvangst, mooie kamers en een lekkere keuken. De gastheren doen alles on uw verblijf tot een succes te maken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Lézardière in La-Seyne-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Lézardière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Lézardière scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.