Camping Domaine de La Fôret de Janas

Camping Domaine de La Fôret de Janas

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de La Fôret de Janas voor je op een rij gezet:

6 reviews over Camping Domaine de La Fôret de Janas in het Nederlands

Een gezellige Franse camping

Marleen,
1-8-2017

Wij zaten in een redelijk nette 6 persoons stacaravan voor 2 weken. Gelukkig keken we niet bij de buren op het bord. Er zaten heggen tussen, dus redelijke privacy. Ook hing er een schaduwdoek over het terras. De animatie is Frans, maar het personeel was heel vriendelijk en enthousiast. Er stonden in de periode dat wij er waren, maar 3 andere Nederlandse gezinnen. Verder allemaal Fransen, een paar Belgen en Denen. Het zwembad was ok, maar er is geen toezicht. Ik heb me wel geergerd aan de grotere kinderen die heel wild aan het spelen waren in het peuter gedeelte. Wij gingen meestal rond 13:00 uur zwemmen, omdat de Fransen dan aan het lunchen waren en het wat rustiger was. Het strand is niet op loopafstand, maar dat vonden wij geen probleem. Je hebt zat leuke strandjes in de buurt, ongeveer een kwartier rijden. Wij gingen altijd naar Six Fours Les Plages. Meestal weer rond lunchtijd, zodat er altijd parkeerplek was. Het parkeren daar was gratis, voor de periode van 3 of 5 uur. Wij hebben het die 2 weken prima naar ons zin gehad.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke vakantie gehad

Edith Reyskens
10-4-2011

We zijn in 2009 een weekje in dit park geweest. Onze eerste ervaring met een bungalowpark en dit is ons goed meegevallen. Het is er heerlijk rustig, veel Fransen maar dat vonden we niet erg, we houden erg van onze privacy. Leuke wandeltochten te maken vanuit het domein, strand is te voet inderdaad wel ver. Ideale vertrekplaats om verschillende excursies te maken, vooral de callanques van Cassis zijn een echte aanrader maar ook het meer mondaine stuk (Azurenkust) is vlakbij. We gaan dit jaar terug en kijken er al naar uit!

Gereisd met partner in juni 2009

Nooit meer!

Fam. Biesheuvel
3-10-2009

We hadden een mobile home voor een week gehuurd, maar zijn na 2 dagen weggegaan. De caravan ziet er netjes uit, maar je hebt totaal geen privacy. Er is een klein terrasje van een paar aan elkaar gemaakte houten vlonders. Erfafscheidingen zijn er bijna niet en je auto kun je net tussen twee caravans parkeren. In sommige gavallen moet je deze voor de caravan parkeren, maar dan heb je kans dat je even opzij moet om een andere auto te laten passeren. Het zwembad is smerig en er stond een klein laagje water in. Bijna alle familie's zijn Franstalig. De speeltuin is voor kleine kinderen ongeschikt. Ook het strand is niet bereikbaar

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Een lekker gemoedelijke park

Fam. Koopmans
14-7-2009

Ondanks onze beperkte kennis van de Franse taal, hebben wij bewust gekozen voor een 'echte Franse' camping. We hebben twee leuke weken gehad met, niet onbelangrijk, erg goed weer.

Strand is te ver om te voet naar toe te gaan maar met de auto zijn voldoende stranden in de buurt.

Vooral de stranden richting Bandal zijn een aanrader.

Voor mensen die geïnteresseerd zijn in marineschepen kunnen hun hart in Toulon ophalen.

Naast de camping kunnen kinderen en volwassenen tegen betaling zich uitleven bij Janas Adventure (touwenbaan).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009
2008

Een aanrader voor jong en oud.

h van der laag
25-7-2008

Kan mij geheel vinden in beoordeling van familie Hoekstra!!! Weinig nederlanders op (stacaravan-)camping maar desondanks hadden kinderen (gelukkig) toch contact. Personeel deed enorm hun best. Franse animatie zat goed in elkaar. Stacaravan en het terrein waren schoon en netjes.

Gereisd familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super parkje!!

Hoekstra
23-7-2008

wat een leuke plek is dit. Helemaal Frans, meestal franse gasten. Hele leuke animatie. 128 mobil homes, vrij nieuw, goede inrichting. Een grote familie. Kinderen snel contact door alle leuke dingen die worden georganiseerd. Om 24.00 uur is het stil. Heerlijk, ook voor pubers, omdat iedereen met elkaar omgaat. Wij hebben genoten en het is ons zeer meegevallen. Strand bereiken ter voet is niet aan te raden. Met de auto ben je overal binnen 15 minuten.

Gereisd familie in Wed Jul 23 2008 19:25:01 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Op het terreinTuin
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de La Fôret de Janas in La-Seyne-sur-Mer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de La Fôret de Janas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.