Camping Yelloh! Village Saint Louis

Camping Yelloh! Village Saint Louis
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Saint Louis voor je op een rij gezet:

46 reviews over Camping Yelloh! Village Saint Louis in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Er is nog wat werk te doen...

Vera
19-7-2018

Mooie camping in wording, nu nog heel veel niet in orde. Animatie alleen gericht op de Franstalige, wegen op de camping slecht en er mag wel meer onderhoud gedaan worden aan de kanpeerplekken.

Voor gezin met kleuters een aanrader

Melissa
9-6-2018

Nette camping, vriendelijk personeel, net zwembad. Dichtbij supermarkt, wandelafstand dorpje. Je kan gerust met vliegtuig reizen en je boodschappen op wandelafstand doen. Dichtbij Cannes etc. Buiten het seizoen een echte rustige familiecamping maar met toch een klein aanbod van Kidsclub, ideaal.

Een echte aanrader!

Familie Vink
22-5-2018

Een nette camping met voornamelijk stacaravans uit 2017, dus allemaal in goede staat verkerend. De ene stacaravan heeft meer privacy dan de andere stacaravan. Leuke zwembaden voor alle leeftijden. Er is een voetbalveld, enkele speeltoestellen en een groot Jeu de Boulesbaan. Er was animatie in de meivakantie, maar deze was alleen in het Frans. Het terrein wordt goed onderhouden. Op loopafstand zit een kleine Intermarché, via een leuk paadje achter langs kom je in een dorpje, waar onder andere een bakker zit. Je zit dichtbij de tolweg en dat is ideaal voor uitstapjes langst de Cote d'Azur. Wij komen er zeker nog eens terug in een meivakantie.

Camping sinds 2017 onder vlag Yelloh Village. Zat duidelijk nog in overgangsfase maar hebben een heerlijke tijd gehad. Erg mooi zwembad met leuke glijbanen, gezellig pleintje en dicht bij Cannes (ca 15 min van strand). Wij zaten 1 heuveltje op en dat was prima te doen. Vond het hier ook mooier en rustiger dan ‘beneden’. Daar rijdt iedereen langs op weg naar zijn huisje of plek. Er liggen echter ook mobilhomes hogerop en dat is toch wel een aardige klim. Het animatie team moest duidelijk nog inkomen. Gelukkig was daar de Nederlandse stagiaire Roos die (nagenoeg in haar eentje) erg leuk met de kinderen om ging en van alles organiseerde. Van het pleintje valt veel meer te maken. Jammer dat hier nu ook de auto’s op en af te camping rijden. Soms best link als er kleine kinderen lopen. Wat wij prettig vonden is dat het geen massale camping is en dat er een gemoedelijke sfeer was. Mobilhome was (zoals altijd bij Yelloh) top met veel ruimte.

Goede camping Ik had staplaats 27

Judith VERSTEEGH
12-9-2017

Goede camping

Ik had staplaats 27. Fijne plek, af en toe rioollucht maar niet hinderlijk. Sanitair was schoon en zwembad luxe en leuk om weer eens van glijbanen af te gaan. Vriendelijk personeel.

wij hebben een super leuke vakantie gehad

Chantal AKER
6-9-2017

wij hebben een super leuke vakantie gehad. we zijn al 5x bij een andere Yelloh Village! camping geweest en deze camping is goed op weg om ook een goede camping te worden. Wij miste toch wel een kleine supermarkt op de camping.. de Inter Marche is dan wel om de hoek, maar om ff snel wat te halen, was een winkeltje op de camping fijn geweest.

Wat ons meteen op viel bij aankomst was, dat er helemaal geen vlaggen bij de ingang zijn.. het valt totaal niet op dat er een camping is.

Naar ons mening mag het restaurant ook nog wel wat aangepast worden, mooie stoelen, engels sprekende ober, en het drinken iets goedkoper. 3.5 voor een glas appelsap (vol met ijs) is toch best prijzig. De pizza was overigens lekker.

Het plein is erg gezellig aangelegd.

Tussen de mooie nieuwe caravans staan ook nog oude caravans van andere eigenaren. Dit ziet er echt niet uit.. ze zijn echt oud en niet echt onderhouden.

Wij hadden dan een caravan gehuurd, maar zagen dan de staanplaatsen even iets beter onderhouden moeten worden.. nette bomen er naast (is nu veel dood) en de steentjes weg. gewoon een mooi grasveldje waar je tent op kan staan of een egale ondergrond.

De receptie was echt heel goed, aardige behulpzame mensen.

De animatie was prima, wel erg frans georiënteerd, er was 1 Nederlands sprekende mevrouw (Roos) die deed het super leuk en erg enthousiast. Meer Nederlands sprekende mensen, zou meer kinderen trekken denk ik.

Buiten dit bovenstaande (Wat alleen maar tips zijn) hebben wij een prachtige vakantie gehad.

Heerlijke camping!

Fam. Roos
6-9-2017

Wij hebben 16 dagen genoten op deze camping! Een mooi zwembad en een perfecte ligging om leuke uitstapjes te maken. Je kunt in de buurt naar een klimpark en canopy is ook een aanrader in pont du Loup. Verder is Cannes erg leuk en heb je in de buurt mooie stranden. De supermarkt is op loopafstand van de camping en wij vonden het eten op de camping prima! Het sanitair wordt goed schoongemaakt. Het enige aandachtspuntje is het water wat in de douches blijft staan. Wij hadden een mooie, ruime kampeerplek!

Mooie camping

Rick MILTENBURG
6-9-2017

Meer Nederlands animatieleiders. En meer avond entertainment.

De cottage was erg klein en toen we kwamen was er veel stof in verder wel ok

Goed verzorgde camping

Eddy ROOS
3-9-2017

Mooi zwembad en een prachtige ligging van de camping. Ook ruime campingplaatsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Saint Louis in La Roquette sur Siagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Saint Louis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Saint Louis scoort een 6.78 uit 10 op basis van 196 reviews.