Camping Yelloh! Village Saint Louis

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, La Roquette sur Siagne

8Fantastisch

• 7.1Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Saint Louis voor je op een rij gezet:

Meer camping info

248 reviews over Camping Yelloh! Village Saint Louis

• 2019
    7Goedele25-07-2019

Leuke camping, maar eenmalig

• Touroperator accomodatie en personeel waren top.
    • Leuke zwembaden
    • Animatie (let op: franstalig, voor ons geen probleem) OK
    • Voor onze kinderen voldoende speelmogelijkheden (voetbal, pingpong, speeltuintje)
    • Leuke zwembaden, vriendelijke redders
    • Vriendelijk personeel
    • Goede uitvalsbasis voor uitstappen met het openbaar vervoer. Neem bus 610 naar Grasse, Cannes,... van daar kan je makkelijk verder met de trein. Handiger dan rijden in de drukte!

Negatief: - Dagelijks moesten onze kinderen een deel van het zwembad verlaten omdat het verhuurd was.... Wij betalen ook genoeg om alle zwembaden te gebruiken gedurende de openingstijden. Dit was voor ons toch een domper. Telkens hun spel stopzetten en opkrassen maar. NIET OK. - Animatie, maar er hing niet zo een gezellige sfeer rond als we van andere campings gewend zijn. - Staat sanitair: nvt voor ons - Zo goed als geen broodjes op de camping (wel bakker op 1,5 km)

• 6Eetgelegenheden

Camping Saint Louis, Directeur, 07-02-2020

Hallo,

Bedankt voor je bijdrage. De tevredenheid van onze klanten is inderdaad onze topprioriteit en we zijn u erg dankbaar dat u ons in dit kwaliteitsproces hebt geholpen.

Onze excuses voor het eventuele ongemak tijdens uw verblijf.

We hebben rekening gehouden met al uw opmerkingen om al onze sterke punten te wijden aan het verbeteren van onze services.

We hopen dat we u de voortgang in de toekomst kunnen laten zien.

We kijken ernaar uit u te zien tijdens een volgend verblijf.

Met vriendelijke groet.

De Yelloh! Village Saint Louis

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Erik04-05-2019

Leuke camping voor jongere kinderen!

Leuke/nette kleinschalige camping voor kinderen tot een jaar of 12. Op de camping is een voetbal(basketbal-)veldje waar de kinder naar hartenlust kunnen voetballen. Er is ook een speelveldje met een paar speeltoestellen en een luchtkussen. De kinderen zoeken elkaar daar dan ook makkelijk op. Er is een leuk buitenbad voor vooral de kleinere kinderen en er is een verwarmd binnenbad waar het goed toeven is. In de kampwinkel kan stokbrood en croissants worden gehaald. Verder niet geen keuze als het om brood gaat en is er bijna geen assortiment. Op 5 minuten wandelen is er echter een supermarkt waar je ook kan tanken.

Minpuntjes: * er wordt best hard gereden op de camping. een aantal borden op de wegen met stapvoets rijden kan geen kwaad. * op het voetbalveldje worden regelmatig stoelen geplaatst door oudere jeugd waardoor jongere kinderen niet het gehele veld kunnen gebruiken. stoelen worden niet verwijderd. geen toezicht door camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Camping Saint Louis, Directeur, 07-02-2020

Hallo,

Onze excuses voor het eventuele ongemak tijdens uw verblijf.

We hopen dat we u de voortgang in de toekomst kunnen laten zien.

We kijken ernaar uit u te zien tijdens een volgend verblijf.

Met vriendelijke groet. De Yelloh! Village Saint Louis

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    8Erik02-12-2018

Hele leuke camping in een leuke omgeving

Leuke camping met een mooi zwembad, en mooie ruime plaats bij de stacaravan. De omgeving is ook heel leuk, al is de afstand naar de stranden niet zo ver, je staat wel vaak in de file ernaar toe. Ook mag de animatie wel wat beter

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8G.H.H. Zegers17-09-2018

Fijne vakantie gehad, prima camping/stacaravan

Bij aankomst werden we netjes ontvangen en vooruitgereden door een medewerker die ons naar de Premium stacaravan leidde en een korte rondleiding door het huisje gaf. De stacaravan was vrij nieuw, goed schoon en groter dan we verwacht hadden, vooral ook de veranda was groot (slaapkamers niet, past het bed net in, maar daar hoef je toch alleen maar te slapen). Een fijne, rustige plek, helemaal bovenin de camping. Jammer dat nou net wij niet dat mooie uitzicht hadden over Cannes en de zee. Zwembad netjes, niet druk. Buitenbad is leuk, vooral ook voor kleine kinderen, niet verwarmd, maar het overdekte bad wel. Springkussen favoriet bij onze 3-jarige zoon. Ideaal de Intermarché net buiten de camping. Camping goed bereikbaar en ligt centraal voor uitstapjes naar Cannes, Nice. Monaco, St. Tropez. Ook het binnenland is prachtig (Gorge du Verdon). Goede wifi-verbinding over de hele camping. Eigenlijk niet iets negatiefs over de camping, prima.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Wn23-08-2018

Animatie was in het Frans.. Graag meerdere talen . Dan is de kans groter dat er meer kinderen mee gaan doen. De keuken accessoires was te weinig. Voor het gemak wat meer uitbreiden zoals bestek pannen.

• 5Cedric20-08-2018

• 5Eetgelegenheden

• 8Smeets16-08-2018

Super vriendelijk Personeel!Topcamping!

Mooi Zwembad waar altijd plaats was vriendelijk personeel, super leuke badmeesters niets was te veel gevraagd! Leuk restaurant waar je lekker kon eten.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Arjan13-08-2018

Nette camping

Mooie terrassen camping op een schitter mooi plekje op 15 minuten rijden van het strand.

Zeer mooie zwembad voor kinderen van 0 tot 10 jaar

Volgende zaken kunnen nog worden verbeterd:

Paden en wegen op de camping Animatie een beetje meer gericht op andere talen als frans ( aankondiging bij een activiteit in meerdere talen ipv alleen Frans) Restaurant kan je lekker eten, maar kan stuk klant gerichter.

• 9Familie Smidt03-08-2018

Top camping om de Cote d'Azur te bezoeken!

Prima camping om de Cote d'Azur te bezoeken. Zeer klantvriendelijk en enthousiast personeel. Zeer mooi zwembad, ook voor oudere kinderen. Stacaravan van Yellow Village was luxe en prima.

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Erik02-08-2018

Nog niet Yelloh

We hadden een mooie accommodatie, op een mooie plek. Aan de algemene uitstraling mag nog wel wat gebeuren( wegen). Ook de animatie vond ik onvoldoende. Wel een mooi zwembad met voldoende ligbedjes erom heen. Kortom goed, maar nog niet wat we van Yelloh gewend zijn

Camping Yelloh! Village Saint Louis info

• SchaduwplaatsenAanwezig