Géén boekingskosten

Camping Yelloh! Village Saint Louis

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLa Roquette sur Siagne

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Saint Louis voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 250 reviews

Meer camping info

252 Reviews over Yelloh! Village Saint Louis

• 6AartS27-09-2021

toch een paar minpuntjes

Leuke camping, mooi zwembad, mooie ligging en behulpzaam personeel. Maar toch..... als je betaald voor de wifi, verwacht je ook dat het werkt. Maar zelfs voor een bedrag waar je thuis ook tv en telefoon hebt, was dat in 80 tot 90% van de tijd niet het geval. Ook lees ik geen van de voorgaande reviews iets over de aankomende vliegtuigen richting Cannes. Laagvliegend en op sommige momenten 1 per minuut, dus tamelijk storend.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Arende10-08-2021

Fijne rustige camping

Le Saint Louis is een kleinschalige, rustige camping. De camping is gelegen op een berg waardoor het in sommige gevallen een klimis om bij het chalet te komen. Wij hadden een heerlijke plek met uitzicht op de kampeerplekken (waar weinig gebruik van werd gemaakt waardoor wij vrij uitzicht hadden). De camping is gericht op de Fransen, dit merk je aan onder andere de animatie. Wij vonden het niet storend. De camping is klein maar er hangt een gezellige sfeer. Vooraan is een pleintje en een restaurantje. Kwaliteit van het eten was prima. De weg op het park kan wel wat verbeteringen gebruiken. Het zwembad is klein maar zeker leuk! En dan de omgeving: prachtig en divers! Tal van strandjes en steden in de buurt binnen een half uur. En na de drukte van strand of stad is het heerlijk bijkomen op de rustige camping van Saint Louis!

• 9Martine19-07-2021

Fijne camping in een mooie omgeving

Frans georiënteerde camping van Yelloh Village. Animatie in het Frans, dat vonden wij geen probleem. Prachtig zwemparadijs, ook goed in proportie mbt het aantal gasten. Ligging tussen de heuvels heel idyllisch, nadeel is het hoogteverschil op de camping. De camping is niet heel ruimtelijk opgezet en er zijn plekken waarbij parkeren bijna onmogelijk is. Omgeving is heel divers, zowel voor het bezoeken van steden, strand, als bergen. Prachtige baaitjes om te snorkelen op een half uur rijden. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad op deze camping!

• 8Joke27-12-2020

Genieten

Hele mooie en verzorgde camping. Leuk zwembad. Dochters van 5 en 7 hadden een hele toffe tijd. Vriendelijke mensen, mooie staanplaatsen voor caravans in het begin van de camping. Sanitair heel netjes. Leuke animatie, en om 23h heel stil op de camping. Wel enkel in het Frans, maar dat stoort ons niet. Het is een familiecamping. Voor ons echt een aanrader. Ligt op ongeveer 20 min rijden van centrum Cannes. Je kan dit met de fiets doen, maar niet met jonge kinderen. Niet overal een aangepast fietspad. Dit vonden we wel jammer.
    Door Corona was het heel rustig in Cannes maar kan me voorstellen dat het hier heel druk kan zijn met veel file als gevolg. Goede uitval plek om Nice, Monaco, Grasse te bezoeken.

• 6Fam. M16-12-2019

te dure camping voor hetgeen wordt geboden

Voor het eerst naar een Yelloh park geweest, en met deze verwachtingen gekomen. We hebben een prima vakantie gehad maar voor ons nooit weer. Dit ook mede ivm de prijs die we hebben betaald, en daarvoor kun je veeeeel meer waar voor je geld krijgen, dan deze camping biedt.

+ mooi zwembad, aardige badmeester, leuke glijbanen omliggende steden binnen uur bereikbaar leuke mix van nationaliteiten op het park - stacaravans staan krap op elkaar onze caravan was niet schoon, en wij hadden tevens de pech dat er twee draaiende airco ventilatoren van naastgelegen caravans op ons terras uitkwamen restaurant op camping heel gewoon, en af en toe komt er een riool lucht voorbij direct buiten de camping met name hondenpoep op de stoepen speeltuin is niet geschikt voor kinderen tm 3 jaar ivm te hoge toestellen

• 7Eetgelegenheden

Hallo,

Hartelijk dank voor uw bijdrage. De tevredenheid van onze klanten is inderdaad onze topprioriteit en we zijn u erg dankbaar dat u ons in dit kwaliteitsproces hebt geholpen.

Het spijt ons absoluut dat uw verblijf in ons etablissement niet aan uw verwachtingen voldeed.

We hebben rekening gehouden met al uw opmerkingen om al onze krachten te wijden aan het verbeteren van onze services.

We hopen dat we u de voortgang in de toekomst kunnen laten zien.

Graag tot ziens tijdens een volgend verblijf.

Met vriendelijke groeten. De Yelloh! Village Saint Louis

• 8Bas16-08-2019

Prima (stacaravan) camping

Echt last minute een week geboekt (maandag voor aankomst woensdag) maar was prima camping. Meerendeel Fransen, maar ook genoeg NL’ers, Belgen en Engelsen. Zwembaden en glijbanen waren schoon en onderhouden. Onze drie kids (6, 9 en 11) hebben zich er prima vermaakt. Badmeesters waren relaxed en als ze zagen dat je nieuw was, legde ze ook gelijk eea aan je uit. Restaurant 1x gedaan en was ok maar ook niet meer dan dat. Op 2 minuten rijden in Pegomas eet je voor een paar tientjes meer aanzienlijk beter. Animatie idd vooral Frans gericht. Stacaravan (Homeair) leek als nieuw, schoon en prima uitgerust (op waterkoker na). Niet veel gemerkt van hard rijden, luide Fransen ed dus dat lijkt meer toeval en persoonlijk te zijn. Ook geen last gehad om naar de kust te rijden, Monaco, Antibes, Cannes en Nice is allemaal in een uur te doen. Kortom, een leuke week met het gezin gehad

• 7Leentje28-07-2019

Leuk en rustig maar voor ons niet meer

Wij waren hier van 8-15 juli. Camping zat niet vol, mooie camping, heel rustig. Mooi voetbalveld met veel voetballende kinderen. Maar animatie was enkel voor de Fransen, ze deden niets moeite om anderstaligen er meer bij te betrekken. Eigenaars zijn niet vriendelijk tegen niet-Fransen. De man is veel boos op de voetballende kinderen, ja leg dat voetbalveld dan niet daar.... Om maar 2 jaar oud te zijn had het zwembad al veel geleden, helemaal verkleurd, zag er niet proper uit. Ook de stacaravan was niet proper, die hadden we gehuurd van een touroperator, heel vriendelijke Engelse mensen wel, heel behulpzaam. Stacaravan was wel voorzien van alle luxe en wij hadden heel veel privé.
    Eten in restaurant was ranzig. Sanitairgebouw was ook ranzig. Leuk voor een keer, maar voor ons niet meer. Drukke omgeving, je moet eerst door de drukte eer je de kust bereikt. Wel heel mooie baaitjes vanaf Cannes richting Saint Raphael.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Hallo,

Bedankt voor je bijdrage. De tevredenheid van onze klanten is inderdaad onze topprioriteit en we zijn u erg dankbaar dat u ons in dit kwaliteitsproces hebt geholpen.

We hebben rekening gehouden met al uw opmerkingen om al onze sterke punten te wijden aan het verbeteren van onze services.

Met vriendelijke groet. De Yelloh! Village Saint Louis

• 7Goedele25-07-2019

Leuke camping, maar eenmalig

• Touroperator accomodatie en personeel waren top.
    • Leuke zwembaden
    • Animatie (let op: franstalig, voor ons geen probleem) OK
    • Voor onze kinderen voldoende speelmogelijkheden (voetbal, pingpong, speeltuintje)
    • Leuke zwembaden, vriendelijke redders
    • Vriendelijk personeel
    • Goede uitvalsbasis voor uitstappen met het openbaar vervoer. Neem bus 610 naar Grasse, Cannes,... van daar kan je makkelijk verder met de trein. Handiger dan rijden in de drukte!

Negatief: - Dagelijks moesten onze kinderen een deel van het zwembad verlaten omdat het verhuurd was.... Wij betalen ook genoeg om alle zwembaden te gebruiken gedurende de openingstijden. Dit was voor ons toch een domper. Telkens hun spel stopzetten en opkrassen maar. NIET OK. - Animatie, maar er hing niet zo een gezellige sfeer rond als we van andere campings gewend zijn. - Staat sanitair: nvt voor ons - Zo goed als geen broodjes op de camping (wel bakker op 1,5 km)

Hallo,

Onze excuses voor het eventuele ongemak tijdens uw verblijf.

Met vriendelijke groet.

De Yelloh! Village Saint Louis

• 8Erik04-05-2019

Leuke camping voor jongere kinderen!

Leuke/nette kleinschalige camping voor kinderen tot een jaar of 12. Op de camping is een voetbal(basketbal-)veldje waar de kinder naar hartenlust kunnen voetballen. Er is ook een speelveldje met een paar speeltoestellen en een luchtkussen. De kinderen zoeken elkaar daar dan ook makkelijk op. Er is een leuk buitenbad voor vooral de kleinere kinderen en er is een verwarmd binnenbad waar het goed toeven is. In de kampwinkel kan stokbrood en croissants worden gehaald. Verder niet geen keuze als het om brood gaat en is er bijna geen assortiment. Op 5 minuten wandelen is er echter een supermarkt waar je ook kan tanken.

Minpuntjes: * er wordt best hard gereden op de camping. een aantal borden op de wegen met stapvoets rijden kan geen kwaad. * op het voetbalveldje worden regelmatig stoelen geplaatst door oudere jeugd waardoor jongere kinderen niet het gehele veld kunnen gebruiken. stoelen worden niet verwijderd. geen toezicht door camping.

Hallo,

Onze excuses voor het eventuele ongemak tijdens uw verblijf.

Met vriendelijke groet. De Yelloh! Village Saint Louis

• 8Erik02-12-2018

Hele leuke camping in een leuke omgeving

Leuke camping met een mooi zwembad, en mooie ruime plaats bij de stacaravan. De omgeving is ook heel leuk, al is de afstand naar de stranden niet zo ver, je staat wel vaak in de file ernaar toe. Ook mag de animatie wel wat beter

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar