Camping Yelloh! Village Saint Louis

Camping Yelloh! Village Saint Louis
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Saint Louis voor je op een rij gezet:

53 reviews over Camping Yelloh! Village Saint Louis in het Nederlands

Hele leuke camping in een leuke omgeving

Erik,
2-12-2018

Leuke camping met een mooi zwembad, en mooie ruime plaats bij de stacaravan.

De omgeving is ook heel leuk, al is de afstand naar de stranden niet zo ver, je staat wel vaak in de file ernaar toe.

Ook mag de animatie wel wat beter

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijne vakantie gehad, prima camping/stacaravan

G.H.H. Zegers,
17-9-2018

Bij aankomst werden we netjes ontvangen en vooruitgereden door een medewerker die ons naar de Premium stacaravan leidde en een korte rondleiding door het huisje gaf. De stacaravan was vrij nieuw, goed schoon en groter dan we verwacht hadden, vooral ook de veranda was groot (slaapkamers niet, past het bed net in, maar daar hoef je toch alleen maar te slapen). Een fijne, rustige plek, helemaal bovenin de camping. Jammer dat nou net wij niet dat mooie uitzicht hadden over Cannes en de zee. Zwembad netjes, niet druk. Buitenbad is leuk, vooral ook voor kleine kinderen, niet verwarmd, maar het overdekte bad wel. Springkussen favoriet bij onze 3-jarige zoon. Ideaal de Intermarché net buiten de camping. Camping goed bereikbaar en ligt centraal voor uitstapjes naar Cannes, Nice. Monaco, St. Tropez. Ook het binnenland is prachtig (Gorge du Verdon). Goede wifi-verbinding over de hele camping. Eigenlijk niet iets negatiefs over de camping, prima.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Cedric,
20-8-2018

Super vriendelijk Personeel!Topcamping!

Smeets,
16-8-2018

Mooi Zwembad waar altijd plaats was vriendelijk personeel, super leuke badmeesters niets was te veel gevraagd! Leuk restaurant waar je lekker kon eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nette camping

Arjan,
13-8-2018

Mooie terrassen camping op een schitter mooi plekje op 15 minuten rijden van het strand.

Zeer mooie zwembad voor kinderen van 0 tot 10 jaar

Volgende zaken kunnen nog worden verbeterd:

Paden en wegen op de camping

Animatie een beetje meer gericht op andere talen als frans ( aankondiging bij een activiteit in meerdere talen ipv alleen Frans)

Restaurant kan je lekker eten, maar kan stuk klant gerichter.

Gereisd anders in augustus 2018

Top camping om de Cote d'Azur te bezoeken!

Familie Smidt,
3-8-2018

Prima camping om de Cote d'Azur te bezoeken. Zeer klantvriendelijk en enthousiast personeel. Zeer mooi zwembad, ook voor oudere kinderen. Stacaravan van Yellow Village was luxe en prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Nog niet Yelloh

Erik,
2-8-2018

We hadden een mooie accommodatie, op een mooie plek.

Aan de algemene uitstraling mag nog wel wat gebeuren( wegen).

Ook de animatie vond ik onvoldoende.

Wel een mooi zwembad met voldoende ligbedjes erom heen.

Kortom goed, maar nog niet wat we van Yelloh gewend zijn

Gereisd anders in augustus 2018

Er is nog wat werk te doen...

Vera,
19-7-2018

Mooie camping in wording, nu nog heel veel niet in orde. Animatie alleen gericht op de Franstalige, wegen op de camping slecht en er mag wel meer onderhoud gedaan worden aan de kanpeerplekken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Voor gezin met kleuters een aanrader

Melissa,
9-6-2018

Nette camping, vriendelijk personeel, net zwembad. Dichtbij supermarkt, wandelafstand dorpje. Je kan gerust met vliegtuig reizen en je boodschappen op wandelafstand doen. Dichtbij Cannes etc. Buiten het seizoen een echte rustige familiecamping maar met toch een klein aanbod van Kidsclub, ideaal.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Een echte aanrader!

Familie Vink,
22-5-2018

Een nette camping met voornamelijk stacaravans uit 2017, dus allemaal in goede staat verkerend. De ene stacaravan heeft meer privacy dan de andere stacaravan. Leuke zwembaden voor alle leeftijden. Er is een voetbalveld, enkele speeltoestellen en een groot Jeu de Boulesbaan. Er was animatie in de meivakantie, maar deze was alleen in het Frans. Het terrein wordt goed onderhouden. Op loopafstand zit een kleine Intermarché, via een leuk paadje achter langs kom je in een dorpje, waar onder andere een bakker zit. Je zit dichtbij de tolweg en dat is ideaal voor uitstapjes langst de Cote d'Azur. Wij komen er zeker nog eens terug in een meivakantie.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Saint Louis in La Roquette sur Siagne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Saint Louis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.