Géén boekingskosten

Meer camping info

20 Reviews over Panoramic Saint Jean

• 10Luc Meert09-08-2013

Heel mooie camping

Heel goede camping met vriendelijke mensen! Mooie caravan met alles erop en eraan. Goed gelegen voor naar cannes, nice of monaco te gaan. Toppie!

• 7Ton12-08-2012

Een redelijke camping

Deze camping ligt aan een zeer drukke weg. Wij hadden daar veel last van ook vanwege de plek die wij hadden. Het is verder een prettige wat kleinere camping. Het ligt dichtbij Cannes en dat is erg fijn. Ook het strand ligt op een makkelijk te bereiken afstand. De plekken zijn aan de kleine kant en er liggen veel stenen.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 5Marieke23-07-2012

Matig

Na t lezen van de fantastische beoordelingen besloten we te boeken. We schrokken nogal van de campeerplaatsen. Klein en dicht op elkaar. Niet veilig, iedereen kan de camping oprijden. Camping ligt aan een zeer drukke weg. Heel veel verkeer s'nachts soms leek t of de motoren de camping op krosten. Weinig plek voor kinderen om te spelen. De positieve opmerkingen tav Bea zijn meer dan waar. Een lieve warme vrouw die goed ondersteuning biedt aan nederlandse campeerders.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Eric23-07-2012

Kleine, mooie terrassencamping aan de Cote d'Azur

Deze camping bestaat voornamelijk uit stacaravans en heeft een 15-tal kampeerplaatsen. De camping wordt gerund door de zeer enthousiaste eigenaren (Gilbert en Bea). Bea is een Nederlandse en een duizendpoot. Gilbert en Bea worden geholpen door 2 medewerkers en een kok. Zij zullen alles doen om het je naar de zin te maken en voorzien je eveneens van allerlei tips en adviezen voor uitstapjes en bezienswaardigheden in de prachtige omgeving. De camping beschikt over 2 sanitairgebouwen waarvan er 1 recent geheel vernieuwd is. Ook het andere gebouw is netjes en alles wordt goed schoongemaakt. Op de camping is een klein, maar fijn zwembad. Verder beschikt de camping over een bar/restaurant waar je goed en voor een uiterst acceptabele prijs kunt eten (kleine kaart). Er is geen campingwinkeltje, brood kun je bestellen en er wordt voor gezorgd dat dit er iedere dag voor je is. Supermarkten zijn op 2 min. rijden van de camping. Het strand vind je op 5 km (Mandelieu). Zonder meer een aanrader!!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9Vincent, Sven en David Alberts12-09-2011

heerlijke camping

Zijn twee weken op deze camping verbleven in een mobilhome. Perfect!! Vanuit de drukke en toeristische kuststreek, was het elke keer weer een relaxed thuiskomen op deze schone en rustige camping. De mobilhome was mooi uitgevoerd, schoon en fraai gelegen met voldoende privecy. Na een stranddag altijd even een baantje in het kleine maar mooie zwembad. In het restaurant op de camping is het voor weinig geld prima eten en eigenares Bea is in alles een steun en toeverlaat met goede tips voor bezoekjes in de omgeving. De weg langs de camping is druk, maar dan alleen overdag, 's avonds is 't heerlijk rustig op deze plek. Af en toe komt er een vliegtuig over onderweg naar het nabij gelegen (kleine) vliegveld in Cannes, maar dit is totaal niet storend. Kortom, voor herhaling vatbaar!!

• 9Eetgelegenheden
  • 10afd. Rijssen29-08-2011

super camping

We hebben genoten hier. Prijs/ kwaliteit is meer dan in orde!!!

• 10Simone01-08-2011

Wat een heerlijke plek

Net terug van een dag of 11 op camping panoramic. Wat een heerlijke familiecamping. Centraal gelegen en een hele goede uitvalsbasis voor de gehele kuststrook van st tropez tot aan monaco, maar ook voor een een ritje door de bergen en een bezoek aan de leuke dorpjes daar. Eigenaresse Bea en haar man Gilbert zijn echt schatten en de mobilhomes zijn goed onderhouden, hebben ruimte zat en ook de douche is heerlijk (waterdruk is prima) Het zandstrand bij mandelieu is perfect; niet megadruk, weinig massatoerisme, gratis parkeren en op 10 minuutjes met de auto van de camping af. Bea denkt met je mee en komt met leuke opties voor uitjes (leuke route door bergen, markten etc). Het zwembad is niet zo gek groot en kent geen glijbanen, maar de ervaring leert dat je niet meer dan dat nodig hebt. De vliegtuigen zijn geen jumbojets maar privevliegtuigen, wat mijn zoontje van bijna 4 juist helemaal geweldig vond, en waar je na een dag wel aan gewend bent. Bea en Gilbert bedankt! volgende keer weer!

• 10Fam. Eindhoven31-07-2011

Heerlijke vakantie gehad

Wat is dit een leuke camping! Erg genoten van de sfeer, zwembad, hartelijkheid en zeer goed uitgeruste mobilhome. De omgeving is mooi, heerlijk strand dichtbij maar een dagje camping is ook heel goed uit te houden. Onze kinderen van 11 en 13 hadden snel contact met andere kinderen en vermaakten zich prima. De al veel geroemde (Nederlandse) eigenaresse Bea is inderdaad een verademing. Voor alles heeft ze oog en ziet en hoort alles en haar tips zijn zeer nuttig. Af en toe is er disco in het restaurant (wat overigens niet te horen is op de rest van de camping) en ook daar is het reuze gezellig. Een echte aanrader dus deze camping.

• 10Saskia Mandemakers30-07-2011

Wederom weer een geweldige vakantie gehad!!

Was weer een soort van thuiskomen bij aankomst. Mobil-home was wederom prima. Eten was perfect en totaal niet duur. Vandaag teruggekomen en toch wel wat heimwee.... We hadden wat pech dat het een paar dagen wat regende, maar de eigenaresse Bea kwam gelijk aan met een adres voor een leuke binnenspeeltuin voor de kids. Daar dus weesten kijken en de kids vonden het geweldig! Ook was onze oudste dochter tegen een bankje gevallen (in het parkje tegenover de camping, waar ze een ontzettend leuk speeltuintje hebben)en had een gat in haar hoofd. Gauw naar Bea gerend en die heeft gelijk gehandeld. Ambulance was binnen no-time ter plaatse (schijnt normaal te zijn in Frankrijk.) De kinderen hebben zich prima vermaakt met de andere kinderen op de camping. Er is ook zo veel te doen in de omgeving. Frejus erg leuk en Antibes is ook wel een aanrader. Volgend jaar weer?!

• 0He(r)Ma14-10-2010

Fijne Camping

Gelukkig hebben wij het tegendeel van ervaren. Wij hebben hier met zeer veel plezier vakantie gehouden. Regels zijn regels. 1 daarvan is betalen bij aankomst. (Wat bij heel veel campings moet vooral als je gereserveerd hebt.) Maar daar wordt beslist niet moeilijk over gedaan! 1e jaar konden we geheel vrijblijvend zonder aanbetaling onze kampeerplaats reserveren. (we wisten nl niet of de kampeerplaats groot genoeg was). Bij vertrek hebben wij toen betaald. 2e jaar Arriveerden we na een telefoontje een dag te vroeg maar al ruim in de avond. We konden direct door naar boven onze spullen opzetten. Betalen kwam wel een keer.

Camping Panoramic Saint Jean info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar