Vakantiepark Le Moulin Vent

Paul
3-8-2013
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Het positieve aan dit park is de rust, dat was heerlijk. Wij hadden het eerste huisje bij de ingang, en dat was erg klein. De hond kon nog net naast ons dubbele bed liggen om maar iets te noemen. Wij hadden een piepklein tuintje met uitzicht op een coniferenhaag van 3 meter hoog. Andere huisjes keken uit op het zwembad, die mensen hadden meer geluk. Die hadden misschien ook een wat groter huisje conform de foto's op de website van touroperator. Tip: bij rechtstreeks boeken bij Odalys kun je wellicht een voorkeur aangeven. Het park ligt op een bergje, dus dat was elke morgen even stevig doortrappen vanaf de bakker in St. Didier.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Vergane glorie

Van Borsel Sarah
3-6-2013
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Het domein lijkt wat verwaarloosd. De huisjes hebben dringend een opknapbeurt nodig. Verf die loskomt. Chauffages die niet werken. Die van ons draaide zot, waardoor de chauffage volle bak stond... Veel te warm om te slapen en dit bij slecht weer... Wat moet dat zijn in juli/augustus? WIFI betaal je 20euro en werkt niet! enkel als je met je ipad aan de deur van t onthaal staat en dan nog werkt het niet naar behoren. Er is enkel een keuken, een badkamer van 1 vierkante meter met douche, toilet en lavabo. Douchegordijn met schimmel en roestige douchebak. Dit vakantiepark heeft veel mogelijkheden maar zoals het er nu was gaan wij niet meer terug. Verder wel heel mooie omgeving! Leuk voor fietsfanaten! en dicht bij de stadjes om marktjes te bezoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2013

Rustig klein park met woningen om het zwembad

Floor
15-8-2010
  • Onderkomen8
  • Activiteiten1
  • Onderkomen8
  • Activiteiten1

Heerlijk rustig park. Huisjes naast elkaar. Zwembad ligt middenin en is onverwarmd. Er zijn geen winkels in de buurt. Op het park zijn geen activiteiten. Het huisje bestaat uit een slaapkamer met twee bedden van 80 cm breed en 190 lang en een extra 1 persoonsbedbank. Woonkamer met keuken (koffiezetapparaat, waterkoker, pannen en bestek, twee elektrische kookplaten), tafel, eetstoelen en een bedbank voor twee personen. Tv tegen betaling. Badkamer met douche, wastafel en toilet. Buiten terras met twee ligbedden, parasol en tafel met 6 stoelen. Wij vonden het heerlijk rustig en de bedden waren goed. We waren de enige Nederlanders tussen allemaal Fransen. Het park was afgesloten en je kon je auto dicht bij het huisje parkeren. Het enige minpuntje was dat het niet echt schoon was. Je kunt gerust zeggen dat je het zelf schoonmaakt dat scheelt extra kosten.

Gereisd Met partner in Sat Jul 24 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Le Moulin Vent in La Roque sur Pernes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Le Moulin Vent zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.