Vakantiepark Le Moulin Vent

• 7.1Activiteiten
  • 8.2Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

4 Reviews over Le Moulin Vent

• 9Maud28-07-2020

Een klein paradijs in Provence

Een klein paradijs op aarde. Het is mooi, stil en schoon ... en dicht bij tal van attracties en prachtige lokale dorpen. Residence met uitzicht op de Mont Ventoux. Prachtig. Een heel groot zwembad. Daniele, de eigenaar, gaf ons veel advies. Als bonus een wasmachine, een tennisbaan en een kleine glijbaan

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 5Paul03-08-2013

Enigszins tegenvallend

Het positieve aan dit park is de rust, dat was heerlijk. Wij hadden het eerste huisje bij de ingang, en dat was erg klein. De hond kon nog net naast ons dubbele bed liggen om maar iets te noemen. Wij hadden een piepklein tuintje met uitzicht op een coniferenhaag van 3 meter hoog. Andere huisjes keken uit op het zwembad, die mensen hadden meer geluk. Die hadden misschien ook een wat groter huisje conform de foto's op de website van touroperator. Tip: bij rechtstreeks boeken bij Odalys kun je wellicht een voorkeur aangeven. Het park ligt op een bergje, dus dat was elke morgen even stevig doortrappen vanaf de bakker in St. Didier.

• 6Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 4Van Borsel Sarah03-06-2013

Vergane glorie

Het domein lijkt wat verwaarloosd. De huisjes hebben dringend een opknapbeurt nodig. Verf die loskomt. Chauffages die niet werken. Die van ons draaide zot, waardoor de chauffage volle bak stond... Veel te warm om te slapen en dit bij slecht weer... Wat moet dat zijn in juli/augustus? WIFI betaal je 20euro en werkt niet! enkel als je met je ipad aan de deur van t onthaal staat en dan nog werkt het niet naar behoren. Er is enkel een keuken, een badkamer van 1 vierkante meter met douche, toilet en lavabo. Douchegordijn met schimmel en roestige douchebak. Dit vakantiepark heeft veel mogelijkheden maar zoals het er nu was gaan wij niet meer terug. Verder wel heel mooie omgeving! Leuk voor fietsfanaten! en dicht bij de stadjes om marktjes te bezoeken.

• 4Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 8Floor15-08-2010

Rustig klein park met woningen om het zwembad

Heerlijk rustig park. Huisjes naast elkaar. Zwembad ligt middenin en is onverwarmd. Er zijn geen winkels in de buurt. Op het park zijn geen activiteiten. Het huisje bestaat uit een slaapkamer met twee bedden van 80 cm breed en 190 lang en een extra 1 persoonsbedbank. Woonkamer met keuken (koffiezetapparaat, waterkoker, pannen en bestek, twee elektrische kookplaten), tafel, eetstoelen en een bedbank voor twee personen. Tv tegen betaling. Badkamer met douche, wastafel en toilet. Buiten terras met twee ligbedden, parasol en tafel met 6 stoelen. Wij vonden het heerlijk rustig en de bedden waren goed. We waren de enige Nederlanders tussen allemaal Fransen. Het park was afgesloten en je kon je auto dicht bij het huisje parkeren. Het enige minpuntje was dat het niet echt schoon was. Je kunt gerust zeggen dat je het zelf schoonmaakt dat scheelt extra kosten.

• 1Activiteiten
    • 8Onderkomen