Camping Domaine des Isclessterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, La Roque d'Anthéron

4.2Onvoldoende

• 3.6Eetgelegenheden
  • 4.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Iscles voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

162 reviews over Camping Domaine des Iscles

• 6Joyce23-08-2008

Mooie nieuwe Stacaravans

Net terug van o.a. een week op deze camping. Het is een leuke, kleinschalige camping en dus ideaal voor kleindere kinderen. De miniclub stelde niks meer voor en de animatie was niet te genieten, misschien kwam dit omdat het seizoen ten einde liep. Het meer kan beter worden omschreven als vijver en het eten, behalve de pizza's vielen vies tegen. De kinderen hebben zich prima vermaakt en dit zorgde voor ons voor een geslaagde vakantie.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 8Familie van der Borgh21-07-2008

14 dagen nonstop gezellig en sfeervol!

Wij waren deze zomer voor 2 weken hier op vakantie. Het is een nette en sfeervolle camping waar de hele dag wel iets te beleven is. Ook is er de gehele nacht een groot team bewakers aanwezig die er voor zorgt dat er geen ongenode gasten de camping op komen. Er is een groot animatie team van wel 7 personen(dit is veel voor deze niet al te grote camping) die de hele dag leuke activiteiten organiseren voor jong en oud. Zo is er voor de kleintjes 2x per dag een miniclub en voor de jongeren worden sport activiteiten georganiseerd. Ook aan de wat oudere gasten wordt gedacht, zo kun je aquagymen en jeu de boulen. Iedere avond wordt er wel iets georganiseerd bij het restaurant vaak een dansavond, een show of een karaoke avond. Een klein minpuntje voor de jongeren: deze dansavonden zijn echte familie avonden en je moet niet denken dat je naar een hippe disco gaat! De ligging is perfect om bijvoorbeeld Aix en Avignon te bezoeken, maar ook andere mooie dorpjes liggen op hooguit een half u rijden

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2008

• 7familie raayen28-08-2007

wij zijn naar deze camping overgeboekt. de camping is super. er is veel te doen voor de kinderen ,de annimatie was ook in het nederlands en er werden de hele dag spelletjes georganiseerd. voor mensen met opgroeiende kinderen echt een aanrader. iedere avond was er ook kinderdisco en daarna een zeer gevarieerd programma. wij zijn zeer hartelijk ontvangen en al het personeel deed zijn best de vakantie zo aangenaam mogenlijk te maken. er is veel in de buurt te doen voor wie dit wil ,info bij de receptie en het touristenbureau in het dorp. maar op de camping kan je je ook prima vermaken echt een aanrader dus.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Fam Kuin uit Bovenkarspel11-08-2007

Wij zijn 18 dagen met ons gezin op deze erg leuke camping geweest. Het meer met glijbaan is super en het zwembad is goed. Beide zijn voorzien van ligbedden waar je gebruik van mag maken. Animatie is grotendeels wel Frans, maar nederlandse animatie is ook aanwezig en ze doen het erg leuk. Elke dag is er wel wat te doen. Restaurant matig, maar de pizza zijn super. Pluspunt dat vuilcontainers buiten terrein staat ivm ongedierte. Ongedierte dan ook niet aanwezig op camping. Supermarkt is ook in de buurt. Receptie zeer aardig/behulpzaam.

• 9Staat v/h sanitair

• 6gouda08-08-2007

Wij zijn hier geweest in juli 2007. Je ziet dat ze de camping aan het opknappen zijn maar ze zijn er nog niet. Er worden heel veel mobile homes geplaatst. Te veel. Animatie erg frans. Wilden geen zelfmeegenomen jumpmuziek voor de nederlandse kinderen draaien omdat de fransen dat (nog) niet kennen. Restaurant heeft goed eten maar erg lange wachttijden en niemand krijgt z'n eten tegelijk. Receptie is erg vriendelijk. Zwembad is inderdaad erg klein maar wel lekker. Meer is super. Op zich leuke vakantie gehad maar gaan er niet meer terug.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 6nicole06-09-2006

In 2003 geweest een leuke camping met veel Nederlanders en gezelligheid. In 2005 teruggekomen want het "was" zo leuk. Het verouderde sanitair was behalve oud, nu ook nog smerig. Bij de animatie kregen de Fransen voorrang, gelukkig was er een behulpzame Belg. Zodat we toch nog konden kanoën. Ligbedden bij het zwembed stuk. Maar aan het eind van het seizoen waren er geen Nederlanders meer en de camping was toch bijna leeg. Kom hier nooit meer terug. Tampons die dagen aan een douchekop blijven hangen en schreeuwende kinderen in de speeltuin tot 24 uur en dan nog geen geluidsdichte disco tot diep in de nacht. Vechten bij de rivier en stukgegooid glas, wat niet zo lekker is als je de volgende dag weer wil zwemmen. Meertje is leuk en ook de glijbaan.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2005

• 7gerda 13-08-2006

Wij hebben hier gekampeerd in 2004 en 2005. De kampeerplaatsen zijn zeer wisselend. In de 2e week van juli is er nog volop plaats. Ook al heb je gereserveerd je mag toch mee zoeken voor een plaats. Receptie erg vriendelijk. Animatie is zeer Frans, maar wel erg uitgebreid. De camping oogt heel armoedig. Stoffig en heel eenvoudig sanitair wat ook erg gedateerd is. Weinig zittoiletten, veel hurk.Het meertje is super, incl. ligbedden. Kinderen [17-15-11] vermaakten zich goed met een hele groep kampvuur net buiten de camping. Af en toe themafeesten in de bar. kampeerprijs is aan de hoge kant gezien de matige uitstraling.

Gereisd in augustus 2006

• 8fam .Brokken11-08-2006

Wij hadden t prima naar onze zin,prachtige caravan vrij uitzicht op t meertje ,waar onze kinderen 7 en 9 zich prima vermaakten. Veel nederlanders, de animatie was goed maar wel jmmr alles frans al maakte de kinderen dat niet uit.Wij vonden t super! We hebben veel op t terras gezeten

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2006

• 7M. Ruizendaal25-07-2006

wij hebben ons eraan gestoord dat er bij binnenkomst van de camping een rij containers stonden, er waren er te weinig op de camping zelf.Bij aankomst een veel te hoge borg betalen in contanten en terug via rekening nummer pas bij thuiskomst ivm met goed achter laten van de caravan. Reis organisatie had dit niet aan ons gemeld. Het zwembad vonden we te klein, waren geen parasols en was een gedeelte met een rood lint afgezet.Je mag pas laat bij het meer ivm grasmaaien, sproeien.Huisjes staan ongezellig opgesteld, je kijkt tegen een andere caravan aan,wel alles aanwezig en schoon.Reparatie wordt snel en goed verholpen. Animatie wordt slecht aangegeven en in het frans.Ze kunnen over het algemeen slecht engels. Het winkeltje had weing spullen en te klein.

Gereisd in juli 2006

• 9E. van de Plasse04-12-2005

Wij hadden een prima stacaravan met uitzicht op de Luberon. Mooie omgeving en niet erg druk ( 2e helft juli). Zwembad klein en weing mogelijkheden. Heerlijk zwemmeertje met veel jongeren. Ook fijn klimaat droge warmt, 's nachts koelt het af.

Gereisd in december 2005

8 tips over Camping Domaine des Iscles

• Jo, 19-08-2013

Zo ver mogelijk van het terras. Hoewel er een keer disco op het veld was en drie keer bij het meer. Zwemschoenen meenemen en een boot/ luchtbed. En voor de heren geen short in het zwembad.

• Martijn, 09-08-2013

Saintes-Maries-de-la-Mer -> flamingos Les Baux de Provence -> leuk oud kasteeldorp met ridder voorstellingen (inbegrepen in toegangsprijs) Lourmarin -> dorpje met leuk straatje om te eten en ijs L'Isle sur la Sorge -> iedere zondag zeer grote markt Roussillon -> mooi dorp met Oker Bonnieux - Lacoste - Menerbes -> leuk autoritje van 1 uur met mooi uitzicht

• E.Post, 20-06-2013

In het dorp trouwens fantastisch gegeten bij restaurant L'auberge Du Castellas. Zeer sfeervol restaurant met een eigenaar die werkelijk zijn uiterste best doet het zijn gasten naar de zin te maken. En het eten was zeer zeer goed, vers en smakelijk!

3 vragen over Camping Domaine des Iscles

• Joke, 09-01-2015

jongeren

Komen hier ook wel jongeren en tot welke leeftijd? Zijn er voor hen een paar pingpongtafels en een (beach)volleyveld? Dank, Joke

Pien, 06-02-2015

Op de site stond het volgende: Sporten Vissen 100 m Paardrijden 2 km Fiets/ATB 11€/1 jour Tennis Volley-ball Ping-pong Anderen (Pétanque)

• clazien, 21-10-2014

Fietsen

Kan je er ook goed fietsen met een gewone fiets met versnellingen bij de camping of zit je gelijk in de bergen.

• Thom, 10-07-2013

wie?

Wie zitten er tussen 13 en 27 juli op deze camping? Zoja, met kinderen (van welke leeftijd)?

Groet, Thom

jo, 25-07-2013

Wij komen 27 juli aan. En hebben 3 kinderen. Maar jullie zijn dan al weer weg.

Patrick, 25-06-2015

Wij komen 18 juli aan, hebben 2 kinderen van 6 en 10 jaar groeten Patrick