Camping Domaine des Isclessterstersterster

• 3.6Eetgelegenheden
  • 4.1Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Iscles voor je op een rij gezet:

162 reviews over Camping Domaine des Iscles

• 10Arno09-08-2010

Zeer mooie/schone camping

Camping is zeer mooi gelegen. De combinatie van zwembad (niet bijzonder) en meer is geweldig. Campinggasten zijn verdeeld en dus bij beide lekker rustig. Camping is dit jaar in handen gevallen van nieuwe eigenaar. Deze heeft bijna alle staanplaatsen vevangen voor mobil-home's Deze (nieuwe)plaatsen zijn wel erg dicht op elkaar gezet. Mobil-home's zijn wel allemaal nieuw!! Wij hadden no. 225 en deze had een ruime ligging vlak bij het meer. Restaurant en "winkel" was en is niks. Kok werd in onze tweede week ontslagen?! Niet erg want in naast gelegen plaats (la roque d'Antheron) is van alles te krijgen. restaurantjes-spar en lidl. Ook een heerlijke boulangerie!! (5 min rijden) Camping is goed verzorgt m.b.t. bloemen/bomen en planten. De camping kent s'avonds een heerlijke rust. Geen overlast van annimatie. Mobile home's dichterbij gelegen iets meer maarja dan moet je niet op een camping gaan zitten! In omgeving veel te doen op redeljk te rijden afstanden. Al met al: Toppie camping!!!

• 1Eetgelegenheden

• 7Hans05-08-2010

Prima camping, maar wel 'met de Franse slag'

Wij (2 volw, 1 kind), waren hier 2 weken. De caravan die we gehuurd hadden was nieuw en groter dan wij hadden verwacht. De camping ligt mooi, vlakbij het plaatsje Roques d'Antheron, waar overigens niet veel te doen is. Op (minder dan) een uur rijden liggen Aix en Provence, Avignon en Arles. Ook vele andere leuke dagtochtjes kunnen worden gemaakt. De camping is echt Frans. De animatie voor kinderen is Frans, en ook het personeel is Frans (en soms wat ongeintereseerd), en Engels praten gaat met handen en voeten. Als je hier niet tegen kunt, ben je aan het verkeerde adres! Eten en drinken op de camping is niet zo goed verzorgd. Zelfs 's morgens een paar baquettes bemachtigen is soms een probleem. Pluspunten van de camping zijn de speelmogelijkheden voor kinderen, de zwembaden, het meer met lange glijbaan en kano varen. Ook hadden wij draadloos internet in de caravan, voor 20 E per week

• 5Eetgelegenheden

• 6Kahn28-07-2010

Nooit meer

Animatie betrekt geen niet-franstalige. Engels wordt niet of nauwelijks gesproken. Kampwinkel zijn toch wel 3 planken (bijna leeg). Snackbar is 1 frituurpan en je moet zelf aangeven wanneer de patat er uit moet. Brood kan je niet reserveren, op = op. Eten afhalen kan beperkt en alleen op afspraak. Het restaurant stelt niet veel voor. Tennisbaan is van beton en er zit een grote stekende plant op bij de service plek. Het is geen combi-camping (meer?), maar alleen maar sta-caravans, zij-aan-zij. Dit staat anders vermeld op de web-site! Leuk dat het meer er is, om te zwemmen of te kanoeen. De omgeving is erg leuk. De sta-caravan is prima.

• 3Eetgelegenheden

• 5A.Roskam10-08-2009

mooi weer,maar niet weer

nederland dat land kennen ze niet.nederlandse animatie??? waar dan?? zeer slecht verzorgde paden met grote gaten douches als je mazzel hebt warm water wij hadden 3x stroom uitval prop de eventuele vriezer/koeling niet te vol als je niet van animatie houd, pech!! tot snachts 1 uur en heel erg hard

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 7Kim07-08-2009

Leuke camping, maar....

Leuke camping, we zijn net terug! We hebben hier 15 nachten gestaan. Annimatie is erg leuk, maar inderdaad tot laat goed te horen! Sanitair is even wennen, redelijk schoon maar de franse sta toiletten zijn niet prettig. Per sanitairgebouw 2 ´´normale´´ toiletten zonder bril.....het is even wennen! Douche is 6 van de 10 keer koud, gelukkig is het warm...! Pizza´s zijn heerlijk, cheesburgers ook! Zwembad is niet groot, maar groot genoeg en het meer is heerlijk! Lekkere stoelen en leuke animatie bij het meer (kanooen). Helaas weinig gras te ontdekken....erg stoffig door de droogte! En bij overstroming door regen weinig hulp! Jammer

Over het algemeen een goede indruk, maar het is geen super luxe camping!!

• 4Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9marion en mark14-07-2009

We gaan er weer heen hoor !!

Het is ons afgelopen jaar zo meegevallen , dat we hebben besloten er weer heen te gaan , er is een goede animatie, genoeg eetgelegenheden, sanitair is niet veel maar wel schoon. Er is een zwembad zonder glijbaan ofzo ,puur voor de ontspanning , er is ook een meertje , dat is van de camping zelf, dat wordt elke week bijgehouden ... !! Daar is wel een glijbaan , alleen een helft was afgelopen jaar kapot gegaan , ik ben benieuwd of dit is gemaakt , nog even 3 dagen wachten en dan weten we het. Kortom het is een topcamping , en het is zeker het geld waard, een aanrader dus.

Groetjes: Marion,Mark,en de kinderen

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 8kim13-07-2009

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Was een mooie camping. En het personeel was vriendelijk, de tweede weeek van onze vakantie kwam er ook een Nederlandse bij het animatieteam en dat was wel makelijk want deze spraken voornamelijk Frans, op de receptie spraken ze wel overigens Engels. Een nadeel is dat er savonds veel muggen zitten maar verder een goede en leuke vakantie gehad.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2009

• 7Stefan05-07-2009

goed

ik vond het er heel goed uitzien, we zaten vlak bij het meertje op de camping waarin je lekker kon zwemmen. ook aix-en-provence is niet heel erg ver en een hele leuk stad om naar toe te gaan

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2008

• 4Barry13-09-2008

Dramatisch

Een dramatische camping. Iedere avond dezelfde Franse herrie, wat men dan animatie durft te noemen. Elke avond hetzelfde veel te harde bandje dat gedraaid wordt met het gebler van de 'animatieleider' tussendoor, op een gemiddelde kermis heeft men nog meer gevoel voor timing! Muskietenplaag vanaf het meertje elke avond. Restaurant dat geen restaurant genoemd mag worden, of men moet van vliegen op het bord houden! Toiletruimtes onvoldoende, erg Frans 'getint' zullen we maar zeggen. Omgeving saai, nergens in de wijde omtrek ook maar een goed restaurant te vinden.

Prijs/kwaliteit totaal onverantwoord iig, na een week doorgereisd naar de Franse kust en daar was men met betere fasciliteiten zelfs goedkoper. Voor mensen met kleine kinderen waar de hele dag voor 'geanimeerd' wordt misschien een aanrader, maar gezien de herrie s'avonds tot een uur of 1 kan ik me dat zelfs niet voorstellen!

• 3Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Smulders24-08-2008

"Wie begint er hier nu een camping?"

We zijn één week op deze camping geweest. Toen we aan kwamen rijden, zei onze zoon: Wie begint er nu hier een camping"? Dat zegt iets over de ligging. in de nabije omgeving is niet erg veel te beleven, maar wat verder rijden biedt voldoende vertier. Vooral ten noorden het berggebied de Luberon in. Het animatieteam is enthousiast, maar alles is in het Frans. De Camping is leuker voor de kids dan voor tieners. Erg jammer vond ik dat je niet kon zwemmen in de Durance; te gevaarlijk!!! Dus werd het zwemmen in één van de twee zwemmogelijkheden op de camping: een goed , maar niet te groot zwembad of een heerlijk zwemmeer, waar op beide plaatsen fijne ligbedden stonden. De camping werd voortdurend bewaakt op de ingang. Geeft een veilig gevoel, maar of het nodig is........? Eén minpunt vond ik de aanrijroute/weg. Erg smal waardoor het bijna onmogelijk was tegemoetkomende auto's te passeren. We hebben er een leuke week gehad, maar gaan niet nog een keer terug.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2008

8 tips over Camping Domaine des Iscles

• Jo, 19-08-2013

Zo ver mogelijk van het terras. Hoewel er een keer disco op het veld was en drie keer bij het meer. Zwemschoenen meenemen en een boot/ luchtbed. En voor de heren geen short in het zwembad.

• Martijn, 09-08-2013

Saintes-Maries-de-la-Mer -> flamingos Les Baux de Provence -> leuk oud kasteeldorp met ridder voorstellingen (inbegrepen in toegangsprijs) Lourmarin -> dorpje met leuk straatje om te eten en ijs L'Isle sur la Sorge -> iedere zondag zeer grote markt Roussillon -> mooi dorp met Oker Bonnieux - Lacoste - Menerbes -> leuk autoritje van 1 uur met mooi uitzicht

• E.Post, 20-06-2013

In het dorp trouwens fantastisch gegeten bij restaurant L'auberge Du Castellas. Zeer sfeervol restaurant met een eigenaar die werkelijk zijn uiterste best doet het zijn gasten naar de zin te maken. En het eten was zeer zeer goed, vers en smakelijk!

3 vragen over Camping Domaine des Iscles

• Joke, 09-01-2015

jongeren

Komen hier ook wel jongeren en tot welke leeftijd? Zijn er voor hen een paar pingpongtafels en een (beach)volleyveld? Dank, Joke

Pien, 06-02-2015

Op de site stond het volgende: Sporten Vissen 100 m Paardrijden 2 km Fiets/ATB 11€/1 jour Tennis Volley-ball Ping-pong Anderen (Pétanque)

• clazien, 21-10-2014

Fietsen

Kan je er ook goed fietsen met een gewone fiets met versnellingen bij de camping of zit je gelijk in de bergen.

• Thom, 10-07-2013

wie?

Wie zitten er tussen 13 en 27 juli op deze camping? Zoja, met kinderen (van welke leeftijd)?

Groet, Thom

jo, 25-07-2013

Wij komen 27 juli aan. En hebben 3 kinderen. Maar jullie zijn dan al weer weg.

Patrick, 25-06-2015

Wij komen 18 juli aan, hebben 2 kinderen van 6 en 10 jaar groeten Patrick