Camping Domaine des Isclessterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, La Roque d'Anthéron

4.2Onvoldoende

• 3.6Eetgelegenheden
  • 4.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Iscles voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

162 reviews over Camping Domaine des Iscles

• 8Karper02-09-2012

Heerlijke vakantie

Prima vakantie gehad in augustus. Mooie, bijna nieuwe, stacaravan met alles er op en er aan. Er was altijd wel wat te doen (overdag of 's avonds). Gezellig druk met veel fransen. Op de camping is alles aanwezig (winkel, bar, restaurant, snack, openbare BBQ's en verhuur van fietsen etc.). Soms gaat het wel eens met de Franse slag, maar dat mag wel op vakantie. Een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 8Hulter26-08-2012

Mooie camping met een schitterende omgeving

Mooie camping gunstig gelegen door de aanwezigheid van de rivier de Durance [200mtr lopen], waarin je kunt zwemmen en canoeing. Camping ligt p/m 2 kilometer buiten Roque d'Antheron, mooi authentiek dorp waar alle voorzieningen aanwezig zijn. Bezetting was voor 80 procent Frans, krijg je in ieder geval het gevoel dat je op vakantie bent. Personeel was klantvriendelijk, en je kon je in het Engels goed verstaanbaar maken. Annimatie voor de kinderen was prima, ook Nederlands sprekend meisje aanwezig. onze kinderen hebben zich hier prima vermaakt. Mobilhomes waren prima, ruime plek zon en schaduw. Camping heeft 2 kleine zwembaden, maar door de aanwezigheid van een zwemmeertje kon je overal goed vertoeven, altijd voldoende ligbedden. Camping is geschikt voor mensen met kinderen van 1 t/m 15 jaar. Zeer mooie centrale ligging t.o.v. de omgeving met plaatsen als Lourmarin en Apt

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9sophie en gino24-07-2012

Heel fijn!!!

Mooie mobilhomes, mooi zwemmeer, mooi zwembad. Een winkel met alle dagen vers brood. Bar met drank en ijs. Restaurantje. Op camping kost het iets meer maar dat hoort erbij. Je kan zelf ook naar een dorpje in de buurt rijden. Mooie streek maar je moet wel eventjes rijden. We hebben een super week achter de rug met onze kinderen van 6 en 7.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8de Pluimpjes17-07-2012

mooie vakantie in de provence

Ligging van mobile homewas prima, hele dag in de zon. Soms wel even te warm. Helaas geen airco beschikbaar. Kon wel een ventilator huren. Mocht wat meer groen, bomen zijn voor de schaduw. Verder een prima camping. Animatie was aanwezig maar niet storend. restaurant niet bijzonder,hebben 1,5 uur moeten wachten op onze pizza's. Was een uitzondering gelukkig. Bijzonder mooie plaatsjes in de omgeving. Met als highlight Lourmarin, met een zeer leuke authentieke markt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7m.obbes02-09-2011

Een "Franse" camping

Een camping met voornamelijk Fransen en zeer weinig Nederlanders. Voor ons geen probleem, maar voor sommige jeugdige landgenoten kan communicatie moeilijk verlopen. De ligging is buiten het dorpje en is niet erg aantrekkelijk. Het veld met paarden maakt een hoop goed.

De camping heeft een klein winkeltje waar wij alleen ons stokbroodje en chocolade croissant hebben gehaald. In het dorpje (1 km verder) is een Lidl en Spar.

Er is een Franstalige kinderdisco, Circus 1 p/2wk, fietsverhuur, kanoën op het aantrekkelijke meertje. Daarnaast 2 zwembaden (groot en klein).

Wij hadden een 6 pers. stacaravan en dat was goed. De ligging was nabij het zwembad, dus het avondprogramma maakte wij 6 dagen p/wk mee tot 00h.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8Filip04-08-2011

Supervakantie

Eerste keer op een camping en is heel goed meegevallen. Echt super! Vele bezienswaardigheden in de buurt (Village des automates, Gorges du Régalon, Colorado de Rustrel, Zoo de la barben, ...). Ook leuke steden met z'n typische provençaalse markten (Pertuis, St-Rémy-de-Provence, Lourmarin, ...). De camping heeft een winkeltje waar je alles kan vinden (drank, groenten, stokbrood, tot zelfs kip aan 't spit). Op het domein zelf is er kinderdisco, circus. Je kan er fietsen huren, gratis kanoën op een meer. Er zijn 2 zwembaden (groot en klein). Wij hadden een stacaravan van 6pers. (waren met 2 volw. en 1 kind). Alles was er proper en goed onderhouden. Kortom, volgend jaar gaan we zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7fam van alphen28-11-2010

prima vakantie plek

leuke camping en de kinderen hebben zich prima vermaakt. Voor oudere kinderen weinig te beleven

Gereisd met jonge kinderen in juli 2006

• 5Anneke19-09-2010

Jammergenoeg veranderd in een mobile home park

In 2009 waren we ook op deze camping en omdat we toen een goede prijs kwaliteit verhouding hadden zijn we dit jaar teruggegaan. Waar vorige jaar nog een gedeeltes met campingplaatsen en bungalowtenten waren, was het nu volgepropt met mobilehomes. Ze stonden zij aan zij met weinig privacy. Het winkeltje is veranderd in een rek met een paar planken met "de belangrijkste" etenswaar zoals chips, koekjes e.d. Het restaurant levert alleen half rauwe maaltijden. En bij klachten werd de kok boos. De broodjes waren 's ochtends altijd op! Voor de ingang lag het huisvuil hoog opgestapeld bij de vuilcontainers. Gelukkig vonden onze kinderen vrienden want van de animatie moesten ze het niet hebben. Alleen maar Frans! Al met al een ervaring om een boek over te schrijven, maar niet om iemand aan te raden naar deze camping te gaan. En wanneer u wel gaat; neem muggenmelk mee!!! Positief punt: het zwembad en het meertje op de camping. In de omgeving zijn mooie plaatsen te bezoeken.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7chris15-09-2010

jammer

jammer dat er geen winkeltje aanwezig was, alleen twee plankies met heel weinig erop!

zwembad was echt ijskoud, leuk met een peuter erbij in het kinderbadje!

Restaurant tja ook niks! biefstuk kip en een menu vd dag of pizza

verder wel een leuke locatie om tripjes te maken, verder prima vermaakt!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 3Arjan08-09-2010

nooit meer

De camping bestaat alleen uit mobile home's zijn wel nieuw maar dan ook wel van de goedkoopste kwaliteit. Winkel heeft heel weinig. Restaurant is slecht, niet schoon, personeel onvriendelijk en vies, pizza's aangebrand, ei op pizza was nog rauw, toilet in restaurant te goor om naar binnen te gaan. Brood is 9 van de 10 keer op zelfs als je gereserveerd had, behalve als je frans bent. Animatie was alleen in het frans, zwembad werd gewoon 2 dagen gesloten omdat het water te vies was, meertje was lekker maar stikt van de muggen en de glijbaan is 5 dagen kapot geweest. Tegen schemering stikt het van de muggen en wordt je lek gestoken. Schaduw plekken zijn er niet, afvalbakken zijn er niet. De receptie schuilt zich met wij zijn van een andere organisatie en zullen het doorgeven.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

8 tips over Camping Domaine des Iscles

• Jo, 19-08-2013

Zo ver mogelijk van het terras. Hoewel er een keer disco op het veld was en drie keer bij het meer. Zwemschoenen meenemen en een boot/ luchtbed. En voor de heren geen short in het zwembad.

• Martijn, 09-08-2013

Saintes-Maries-de-la-Mer -> flamingos Les Baux de Provence -> leuk oud kasteeldorp met ridder voorstellingen (inbegrepen in toegangsprijs) Lourmarin -> dorpje met leuk straatje om te eten en ijs L'Isle sur la Sorge -> iedere zondag zeer grote markt Roussillon -> mooi dorp met Oker Bonnieux - Lacoste - Menerbes -> leuk autoritje van 1 uur met mooi uitzicht

• E.Post, 20-06-2013

In het dorp trouwens fantastisch gegeten bij restaurant L'auberge Du Castellas. Zeer sfeervol restaurant met een eigenaar die werkelijk zijn uiterste best doet het zijn gasten naar de zin te maken. En het eten was zeer zeer goed, vers en smakelijk!

3 vragen over Camping Domaine des Iscles

• Joke, 09-01-2015

jongeren

Komen hier ook wel jongeren en tot welke leeftijd? Zijn er voor hen een paar pingpongtafels en een (beach)volleyveld? Dank, Joke

Pien, 06-02-2015

Op de site stond het volgende: Sporten Vissen 100 m Paardrijden 2 km Fiets/ATB 11€/1 jour Tennis Volley-ball Ping-pong Anderen (Pétanque)

• clazien, 21-10-2014

Fietsen

Kan je er ook goed fietsen met een gewone fiets met versnellingen bij de camping of zit je gelijk in de bergen.

• Thom, 10-07-2013

wie?

Wie zitten er tussen 13 en 27 juli op deze camping? Zoja, met kinderen (van welke leeftijd)?

Groet, Thom

jo, 25-07-2013

Wij komen 27 juli aan. En hebben 3 kinderen. Maar jullie zijn dan al weer weg.

Patrick, 25-06-2015

Wij komen 18 juli aan, hebben 2 kinderen van 6 en 10 jaar groeten Patrick