Camping Domaine des Isclessterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, La Roque d'Anthéron

4.2Onvoldoende

• 3.6Eetgelegenheden
  • 4.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Iscles voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

162 reviews over Camping Domaine des Iscles

• 7Debby19-08-2013

Stacaravan vakantiepark

Echt een franse camping. Geen gezellig campinggevoel. Mooi zwembad om te duiken, maar niet superschoon, daarentegen wel de juiste temperatuur. De croissants en stokbrood was supergoed!! Voor een weekje was het prima, maar zullen niet nog een keer teruggaan.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 7Jo19-08-2013

lawaaicamping

De caravan was prachtig en heel schoon. We vonden het een park en geen camping. Op zaterdag is het de grote wisseldag. Glijbaan is op zaterdag dicht. Rest van de dagen van 14:00 - 20:00 open. Zowel het meer als het zwembad zijn open van 10:00 -20:00 uur. Er zijn geen kano's in het meer. Zwemschoenen meenemen. Elke avond muziek tot 24:00 uur. Op een avond live muziek vanaf het terras en disco vanaf het meer.....dat is niet meer leuk. De pizza's zijn heerlijk!! Receptie heel vriendelijk en spreken goed engels. Caravans dicht op elkaar. Provencaalse dorpjes prachtig. Ligging van camping is centraal. Aix en Salon erg mooi en binnen een half uur te rijden. Avignon, Arles, Roussillon, Middellandse Zee binnen een uur. Genoeg nederlanders op het park. Zeer goede beveiliging. Wij hadden geen airco in de caravan. En de caravan had geen horren. Dus veel muggen binnen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 6Denise en Maarten12-08-2013

Niet fantastisch

De omgeving van de camping is mooi, zeker als je het niet erg vindt om een stukje te rijden, is er genoeg te zien en te beleven in de directe omgeving. Erg Frans georiënteerde camping met alleen maar stacaravans. Wij vonden het wel prettig, weinig Nederlanders, maar het viel wel op. De caravan was vies, duidelijk niet schoongemaakt. Haren op de grond, urinevlekken op de toiletbril. Vreemd genoeg wel een grondige inspectie toen we wilden uitchecken. Veel schaduw op de plek door grote veranda, maar geen gras o.i.d. voor de kinderen om op te spelen. Bovendien lag onze caravan 'verstopt' achter een andere caravan waardoor de plek erg klein en donker was. We zaten heel dicht op onze buren. Veel caravans op de camping zijn in eigendom. Het meer is heerlijk, fijn voor de kindjes om in te spelen. Niet te druk en dat terwijl we toch midden in het hoogseizoen zaten. Zwembad vonden we minder; vieze tegels en veel wespen. Voor een keertje was het te doen, maar wij gaan niet meer terug.

• 6Staat v/h sanitair

• 8karin_smeets12-08-2013

Net niet

Een camping die het niet niet is. Caravan's niet schoon bij aankomst maar wel pietje precies controleren bij vertrek. Waterglijbaan maar beperkt open in de middaguren. Wifi belachelijk duur namelijk 5 euro per uur!!! Piza's zijn redelijk maar het terras is superongezellig. Bar is meer een ruimte voor magazijn. Pluspunt is het heerlijke versgebakken stokbrood

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 6Martijn09-08-2013

Net niet camping .... eenmalig

Een net niet camping, net niet 4 sterren (eigenlijk 2 of 3). Een paar jaar geleden echt moeten renoveren om 4 sterren waardig te zijn, aardig personeel, receptie goed engels sprekend. Eindschoonmaak en de controle middels de befaamde franse slag. Caravan vies, heel veel haren op de bank en de muren vol met spetters en vocht strepen (ook in toillet!), groot stofnest. Iedere avond tot 24.00 zeer luide muziek dat in de caravan zeer goed te horen is en op heel de camping. Camping hierdoor niet geschikt voor kleine kinderen. In de nabije omgeving weinig te beleven. Pizza's zijn ok, bar ronduit zooitje, overal rommelig spullen opgeslagen, bier, pallets met drank, kappotte ijsmachines onder de pinball, alle ijsjes zijn in 1 grote bak gegooid, ze graaien en zoeken. Niet bekend dus hoe lang het ijs er al in ligt. Neem vooral anti muggen lotion mee!! Animatie enkel in het Frans, 95% bezoekers zijn fransen. Camping winkel duur, Lidl + Spar in het dorpje.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 8mazzel31-07-2013

Prima camping

Met 3 kinderen van 1 tot 6 twee weken verbleven in een stacaravan. Een aanrader.

De minpunten: Waterglijbaan meertje in staat van verval. 1e week dicht en daarna beperkt open. Het restaurant. De pizza's zijn goed te eten. Verder niet om over naar huis te schrijven. Ongeïnteresseerde bediening, keiharde Noordafrikaanse discoherrie op terras, koude hamburgers, verkeerde bestellingen.

Positief: De caravan. Over bijna de gehele lengte een veranda met hek en overkapping. Ideaal met kleine kinderen. Tot onze verrassing uitgerust met airco. Prima zwembad en daarnaast een klein meertje waar verkoeling kan worden gezocht. Goed uitgeruste winkel met elke dag vers brood. Aardig personeel. Elke avond entertainment, vooral gericht op Fransen. De omgeving. Arles, Avignon, Nimes, Orange, badplaatsen aan de kust (Cassis) allemaal te bereiken binnen een uur. In de directe omgeving de Durance met daarachter de bergen van de Luberon met hele leuke dorpjes (o.a. Lourmarin, Rousillon, Gordes)

• 4Eetgelegenheden

• 6ronny16-07-2013

dit noot meer

ik vind de camping zeker geen 4sterren waardig ,om te beginnen was onze bungalow niet fatsoenlik gekuist ,en op ons terras stond het onkruid een halve meter hoog ,de uitbater van de kantine is een onbeschofte kerel .ook overal spinnewebben zelfs aan de receptie en de zwemvijver een vuile poel de glijbanen waren nog niet klaar ,en het was toch al jule dat wij er waren ons zien ze daar nooit meer terug

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 8E.Post20-06-2013

Mooi park

Mooie camping op een centraal gelegen plek om de Provence te ontdekken. Een mooie schone camping met een leuk zwembad. We waren hier in mei/juni toen was het wel erg stil. Nagenoeg geen kindjes om mee te spelen voor onze dochter van 3.

Restaurant op de camping was echt zeer slecht. 2 Keer wat besteld 2 keer om te huilen. Onze 1e pizza was van onder helemaal zwart, volledig aangebrand smaakte de hele pizza. En de 2 x hamburgers, die helaas koud waren. Onze vrienden kregen bij een bestelling zelfs nog een bevroren hamburger en 'rauwe' patat. En dat terwijl we op die momenten enige klant waren. Erg jammer voor een verder prima camping!

De stokbrood en croissant waren daarentegen fenominaal. Elke ochtend warm uit de oven. Hmm daar bleven we van eten!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 7jan kok01-06-2013

Mooie camping/ eten afschuwelijk!!!!!!

Nette camping. Eten in de kantine is echt te ranzig voor woorden. Ik bestelde broodje hamburger. Toen ik de hamburger kreeg bleek deze vanuit de diepvries direct op mijn broodje gelegd. Daarna werd deze opgewarmd in magnetron en proefde rauw. Patat was wit en slap. Dit voor een prijs van 7,50 euro. Eigenaar werd boos toen ik niet wilde betalen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 8Siemerink12-09-2012

Prima en leuke camping

Wij hebben met twee kinderen van 10 en 13 jaar begin augustus op de camping gestaan in een mobile home, we hebben het prima naar de zin gehad, het meer is heerlijk en het zwembad prima. De ontvangst en ook gedurende onze 14 dagen vakantie was de receptie zeer vriendelijk en behulpzaam. Deze voornamelijk door Franse bezoekers bezochte camping helpt je daar waar nodig. Er was altijd wel iemand die Engels sprak en anders kwamen we er ook wel uit. Lekkere pizza's en twee dagen per week mosselen, ook af te halen. Twee supermarkten vlak in de buurt en een grote super U op 15 minuten. Animatieteam in het Frans maar als je mee wil doen gaat het prima. Ons zoontje van 10 redde zich prima met zijn Franse vriendjes. Nogmaals we hebben het uitstekend naar onze zin gehad en van een heerlijke vakantie genoten!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

8 tips over Camping Domaine des Iscles

• Jo, 19-08-2013

Zo ver mogelijk van het terras. Hoewel er een keer disco op het veld was en drie keer bij het meer. Zwemschoenen meenemen en een boot/ luchtbed. En voor de heren geen short in het zwembad.

• Martijn, 09-08-2013

Saintes-Maries-de-la-Mer -> flamingos Les Baux de Provence -> leuk oud kasteeldorp met ridder voorstellingen (inbegrepen in toegangsprijs) Lourmarin -> dorpje met leuk straatje om te eten en ijs L'Isle sur la Sorge -> iedere zondag zeer grote markt Roussillon -> mooi dorp met Oker Bonnieux - Lacoste - Menerbes -> leuk autoritje van 1 uur met mooi uitzicht

• E.Post, 20-06-2013

In het dorp trouwens fantastisch gegeten bij restaurant L'auberge Du Castellas. Zeer sfeervol restaurant met een eigenaar die werkelijk zijn uiterste best doet het zijn gasten naar de zin te maken. En het eten was zeer zeer goed, vers en smakelijk!

3 vragen over Camping Domaine des Iscles

• Joke, 09-01-2015

jongeren

Komen hier ook wel jongeren en tot welke leeftijd? Zijn er voor hen een paar pingpongtafels en een (beach)volleyveld? Dank, Joke

Pien, 06-02-2015

Op de site stond het volgende: Sporten Vissen 100 m Paardrijden 2 km Fiets/ATB 11€/1 jour Tennis Volley-ball Ping-pong Anderen (Pétanque)

• clazien, 21-10-2014

Fietsen

Kan je er ook goed fietsen met een gewone fiets met versnellingen bij de camping of zit je gelijk in de bergen.

• Thom, 10-07-2013

wie?

Wie zitten er tussen 13 en 27 juli op deze camping? Zoja, met kinderen (van welke leeftijd)?

Groet, Thom

jo, 25-07-2013

Wij komen 27 juli aan. En hebben 3 kinderen. Maar jullie zijn dan al weer weg.

Patrick, 25-06-2015

Wij komen 18 juli aan, hebben 2 kinderen van 6 en 10 jaar groeten Patrick