8 tips over Camping Domaine des Iscles

• Jo, 19-08-2013

Zo ver mogelijk van het terras. Hoewel er een keer disco op het veld was en drie keer bij het meer. Zwemschoenen meenemen en een boot/ luchtbed. En voor de heren geen short in het zwembad.

• Martijn, 09-08-2013

Saintes-Maries-de-la-Mer -> flamingos Les Baux de Provence -> leuk oud kasteeldorp met ridder voorstellingen (inbegrepen in toegangsprijs) Lourmarin -> dorpje met leuk straatje om te eten en ijs L'Isle sur la Sorge -> iedere zondag zeer grote markt Roussillon -> mooi dorp met Oker Bonnieux - Lacoste - Menerbes -> leuk autoritje van 1 uur met mooi uitzicht

• E.Post, 20-06-2013

In het dorp trouwens fantastisch gegeten bij restaurant L'auberge Du Castellas. Zeer sfeervol restaurant met een eigenaar die werkelijk zijn uiterste best doet het zijn gasten naar de zin te maken. En het eten was zeer zeer goed, vers en smakelijk!

• Karper, 02-09-2012

Een tip. je mag er alleen BBQ-en met een gasbarbeque (wegens brandgevaar)

• Hulter, 26-08-2012

Lourmarin - aanwezigheid van een oud Chateau [soort kasteel], Lourmarin is een oud plaatsje met hele leuke kleine provencaalse winkeltjes en terrasjes. Apt - Oude stad met een hele grote markt op zaterdag [afst 31 km]

• de Pluimpjes, 17-07-2012

Neem een ventilator mee, of twee. het kan er zeer warm worden. Als je een hond meeneemt dan kan deze niet in de mobile home achterbljven omdat deze gewoon te heet wordt zonder airco.

• marion_delling, 21-09-2014

Als je van reuring houd, probeer een stacaravan aan het begin te krijgen. Wil je wat gaan doen, kijk bij de receptie daar hebben ze heel veel krt kaartjes.

• Marc van E, 18-08-2014

Zoek je rust en ruimte, dan is dit niet de plek waar je je welverdiende vakantie wilt doorbrengen. Wil je levendige en gezellig dorpen in de nabije omgeving, zoek dan een andere regio. De Dordogne b.v. heeft meer te bieden. Op het park is het relatief rustig (zonder de animatie herrie) in het gedeelte nabij het zwemmeertje. Mijdt vooral het voorste gedeelte bij het zwembad en het (matige) restaurant.