Camping Domaine des Isclessterstersterster

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, La Roque d'Anthéron

4.2Onvoldoende

• 3.6Eetgelegenheden
  • 4.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine des Iscles voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

162 reviews over Camping Domaine des Iscles

• 2018
    6Marcel Kamphuis30-07-2018

Hier gaan wij niet meer naar toe.

Het goede was de ligging van de caravans op de camping. Wat ons niet beviel is veel meer. De ligging van de camping is niet op een mooie plaats.geen leuke dorpjes, boulevards, winkeltje, niets daarvan. Het is zeker geen 4 sterren camping. De winkel is leeg, het restaurant slecht. Animatie laat en luidruchtig en alleen in het Frans. De caravan was slecht schoongemaakt, en had veel gebreken die echter wel snel werden verholpen.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 6Rempie30-07-2018

Prijs kwaliteit oké, maar 4 srerren???

Twee leuke weken gehad. Wij vinden de camping niet 4 sterren waardig, maar als je kijkt naar de prijs kwaliteitsverhouding klopt het wel. Het is geen dure camping dus begrijpelijk dat er dan ook geen airco in de caravan zit. De pizza op de camping was goed te eten, maar in het naastgelegen dorpje heb je genoeg keuze als je echt lekker uit eten wilt. In het dorp heb je ook 3 bakkers waar wij iedere dag ons brood haalde. In de omgeving van de camping is er genoeg te beleven, en al die informatie is bij de receptie te verkrijgen. Het zwembad is ook gewoon voor wat je betaald prima. Al met al hebben wij er 2 leuke weken gehad en veel in de omgeving gedaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2017
    5Harry05-08-2017

Niet wat je ervan verwacht

Camping zou een 4 sterren camping zijn, maar ik denk dat het de sterren aan de hemel zijn die ' s avonds te zien zijn. Caravans zijn mooi en netjes, maar zonder airco. Wat hier toch echt een must is. Het was overdag 38 graden en 's avonds nog steeds erg warm waardoor je slecht kon slapen. We zijn hier 4 dagen geweest en dat was prima. Camping heeft zeker wel potentie. Helaas word de camping bezet door ongeveer 99% Fransen. Handje vol Nederlanders en wat Belgen. Alles is daar gebaseerd op de Fransen en er word er slecht of niet Engels gesproken iets wat anno 2017 echt niet meer kan. Het meer aan de camping is lekker, zwembad oké, maar verwacht niet teveel van deze camping. Het eten op de camping is ook niet echt fantastisch. Ligt erg afgelegen met kleine plaatsen er omheen. Vrij vlakke omgeving waar je wel wat kilometers moet maken om iets te doen cq te bezoeken.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7E.J.04-08-2017

Niet heel bijzonder.

Stacaravan zien er goed uit, ligging is niet bijzonder. Ligt nogal afgelegen. Dorpjes in de buurt nogal klein. Veranda bij veel stacaravans niet aanwezig, maar een houten vlonder met een soort van picknick tafel. Hier de hele tijd op zitten kost je je rug! Zwembad is redelijk. Zwemvijver is wel leuk. Loopt wel stijl af dus ligbedden staan aardig schuin. Onkruid staat op sommige plekken aardig hoog. Hond mag mee, maar mag dus niet zwemmen. Raad dit dus niet aan! Wordt overigens niet vermeld op de site!?! Leuk voor een week, maar langer echt niet. Temperatuur was aangenaam.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

7Patrick14-02-2016

Leuk voor een keer

Deze camping is aan een ombouw bezig naar vakantiepark met alleen maar mobilhomes. de voormalige toiletgebouwen en doucheruimtes liggen er verlaten bij. Animatie is alleen in Frans, bij de receptie proberen ze wel engels te spreken. In de directe omgeving is weinig te doen, je zult een stukje moeten rijden voor bezienswaardigheden. De beveiliging op het park is nadrukkelijk aanwezig, je zou je bijna afvragen waarvoor?? Het meertje op de camping is erg leuk. Mede door de aanwezigheid van andere nederlandse gasten hebben we hier toch een prima tijd gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Prins11-08-2015

Geen camping maar een park

We zijn hier twee weken geweest met twee jonge kinderen 1 en 4 jaar. Het camping gevoel heb je er niet echt omdat er alleen maar Stacaravans staan. Deze caravans zijn perfect, ruim, netjes, groot plek. Wij stonden dicht bij het zwembad op nummer 004, het nadeel hiervan is dat je elke avond tussen 20.00 en 24.00 uur last hebt van de muziek. Dit is voor ons zeker een ding om hier niet weer naar toe te gaan. In de direct omgeving van de camping is niet veel. Indien je wat wilt zien moet je rekening houden dat je een uur moet rijden. De Verdon is heel mooi om naar toe te gaan, net zoals Aix en Provence. Maar als je er van houdt om 's avonds gezellig even op een terrasje te zitten in een dorpje/stadje moet je hier niet naar toe gaan. Het zwembad op de camping ging een paar keer dicht omdat ze het water niet schoon konden houden en het kleine badje is heel koud.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Nicol10-08-2015

Prima camping, erg geschikt voor kinderen

Wij hebben hier 2 prima weken gehad. Ruime stacaravan, drie slaapkamers, terras ervoor en een stukje tuin. Steeds 3 stacaravans bij elkaar, redelijk van elkaar gescheiden door wat groen en daarbij 3 parkeerplaatsen. De stacaravan was mooi schoon en er waren geen gebreken. Voor kinderen: een omheind speeltuintje bij de ingang, een kinderzwembad naast het grote zwembad (wel erg koud water) en natuurlijk het meertje op het eigen terrein van de camping. Animatieprogramma voor kinderen vanaf 4 jaar (alleen Franstalig). Bij het meertje (kiezelstrand) is een ligweide met gras en staan boompjes voor schaduw. Ook een vrij grote glijbaan voor oudere kinderen. Allemaal positief, behalve het restaurant: dat is verschrikkelijk slecht. Eerste avond daar gegeten, maar zelfs met heel veel honger smaakte het waardeloos. Één keer frietjes gehaald en die waren niet gaar. Verder elke avond luidruchtige animatie voor volwassenen tot 0.00 uur. Daar zaten we gelukkig ver genoeg vandaan, geen last van gehad.

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10SMITH Romane16-02-2015

Supersfeer

Het is meer een camping voor jongeren en zeker niet geschikt als u met de kippen op stok wilt lol

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 8marion_delling21-09-2014

Geweldige camping

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad in juli/aug,3 pers stacaravan, 2 volw. en 1 kind 6 jaar. Er zijn alleen stacaravans en deze zijn modern / nieuw. De camping is zeer levendig en gezellig. Voldoende Nederlanders (voor de kids) maar animatie is alleen frans. Het leuke is de keuze uit een meertje (fris) met glijbaan of zwembad (lekker). In het stadje een Lidl maar de campingsuper is ook niet gek duur. De ligging is super centraal. 1 Uurtje van de kust en veel bezienswaardigheden. Hebben nog nooit zoveel gezien in een vakantie, krokodillenfarm, ruinen, kasteel, dierentuin, zeeaquarium enz,

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 6Marc van E18-08-2014

Herrie èn rust

Laatste 2 weken Juli geboekt. 1e week was hel. Plek dichtbij het zwembad EN de animatie: herrie tot bijna middernacht; normaal gesprek voeren voor de caravan was niet mogelijk. Na veel geklaag de 2e week een caravan gekregen aan andere zijde vh park: rust en 's avonds de krekels weer kunnen horen :-) Een camping is het niet meer; alleen maar (dicht op elkaar geplaatste) stacaravans. De meeste zonder veranda. Het meertje is zonder meer goed., fijn zwemwater. Voorzien van een grasveldje + kiezelstrandje, weinig schaduw. Zwembad hebben we maar overgeslagen; boxershort-zwembroeken worden niet toegelaten. Het park is vrij desolaat gelegen, het bijbehorende dorp ligt niet echt op loopafstand. Dorp zelf heeft niet veel te bieden behalve 4 apotheken, 3 banken, 2 "artisan" bakkers en 1 Lidl. Dat geldt voor veel dorpen in de omgeving. Levendige gezelligheid is te vinden in steden als Avignon en Orange. Sportieve fietsers kunnen goed aan hun trekken komen; genoeg mooie klims in de omgeving.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

8 tips over Camping Domaine des Iscles

• Jo, 19-08-2013

Zo ver mogelijk van het terras. Hoewel er een keer disco op het veld was en drie keer bij het meer. Zwemschoenen meenemen en een boot/ luchtbed. En voor de heren geen short in het zwembad.

• Martijn, 09-08-2013

Saintes-Maries-de-la-Mer -> flamingos Les Baux de Provence -> leuk oud kasteeldorp met ridder voorstellingen (inbegrepen in toegangsprijs) Lourmarin -> dorpje met leuk straatje om te eten en ijs L'Isle sur la Sorge -> iedere zondag zeer grote markt Roussillon -> mooi dorp met Oker Bonnieux - Lacoste - Menerbes -> leuk autoritje van 1 uur met mooi uitzicht

• E.Post, 20-06-2013

In het dorp trouwens fantastisch gegeten bij restaurant L'auberge Du Castellas. Zeer sfeervol restaurant met een eigenaar die werkelijk zijn uiterste best doet het zijn gasten naar de zin te maken. En het eten was zeer zeer goed, vers en smakelijk!

3 vragen over Camping Domaine des Iscles

• Joke, 09-01-2015

jongeren

Komen hier ook wel jongeren en tot welke leeftijd? Zijn er voor hen een paar pingpongtafels en een (beach)volleyveld? Dank, Joke

Pien, 06-02-2015

Op de site stond het volgende: Sporten Vissen 100 m Paardrijden 2 km Fiets/ATB 11€/1 jour Tennis Volley-ball Ping-pong Anderen (Pétanque)

• clazien, 21-10-2014

Fietsen

Kan je er ook goed fietsen met een gewone fiets met versnellingen bij de camping of zit je gelijk in de bergen.

• Thom, 10-07-2013

wie?

Wie zitten er tussen 13 en 27 juli op deze camping? Zoja, met kinderen (van welke leeftijd)?

Groet, Thom

jo, 25-07-2013

Wij komen 27 juli aan. En hebben 3 kinderen. Maar jullie zijn dan al weer weg.

Patrick, 25-06-2015

Wij komen 18 juli aan, hebben 2 kinderen van 6 en 10 jaar groeten Patrick