Tijdelijk €25 aanbetaling

Le parc des Serigons

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le parc des Serigons voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 94 reviews

Meer camping info

94 Reviews over Le parc des Serigons

• 8Sander van Aalst22-08-2022

Geweldige camping

Echt een geweldig gelegen camping. Schitterende omgeving. Enorm veel te doen in de omgeving. Hele grote plekken, prima zwembad. Zeer vriendelijke ontvangst en Nathalie spreekt notabene heel erg goed Nederlands. Veel pubers op de camping die elkaar makkelijk vonden. In de avond trokken ze naar de receptie vanwege de WiFi en later naar de kampvuurplek hoewel het kampvuur natuurlijk verboden was wegens de droogte. Sanitair prima schoon wel wat gedateerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Arie Venhuizen21-08-2022

Ruime opgezette camping

Heerlijk rustige camping vol in de natuur met grote plekken en toch ook alle faciliteiten die je nodig hebt. Wij hebben ons uitstekend vermaakt met onze kinderen van 7, 6 en 4. Ze waren niet weg te slaan uit het zwembad terwijl het niet een heel spetterend zwembad is.. maakt heb niks uit.

Paar puntjes ter verbetering: - pizza afgehaald maar was niet te vergelijken met langs de weg. Viel erg tegen, friet was wel goed! - wc gebouw is wat gedateerd en mag zeker wat onderhoud krijgen. Was wel voldoende schoon wat ons betreft. - zwembad is ook wat gedateerd Beetje op z’n Frans.. minder oog voor details en een lekkende kraan doet het toch nog?

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Rosemarijn19-08-2022

Heerlijke camping

Heerlijk ruim opgezette camping tussen de bomen. Veel schaduw en grote plekken. Veel te doen op camping, ook voor kleinere kinderen (animatie erg kleinschalig, vooral knutselen en wat sporten af en toe) en in omgeving. Wandelen, fietsen, lekker meertje op 15min rijden, canyoning etc. Tweede jaar dat we er zijn, bevalt erg goed.

• 8Elise16-08-2022

Geweldige camping

Geweldige camping! De combinatie van rust, privacy en schaduw voor ons en gezelligheid voor onze tieners, hebben wij nog niet eerder zo gevonden. Heerlijke ongedwongen sfeer op de camping. We zaten in een houten 6 persoons chalet. Dit was boven verwachting. Heel schoon en ruim en ook lekker koel te houden. Omgeving van de camping is geweldig! Er is veel te doen o.a. wandelen vanaf de camping, fietsen op (elektrische) mountainbikes, bootje huren op lac de serre poncon, suppen of kanoën op lac du Saulet , wandelen met ezels, Gap bezoeken ( o.a. park domaine de Charance), rodelen in Orres, Ceuze beklimmen etc.

• 10Femke16-08-2022

Je vindt geen fijnere camping dan deze

We hadden andere plannen, maar omdat het overal zo heet was zijn we toch weer naar Sérigons gereden. Voor het 4e jaar. Wederom een heerlijke week. Met warme dagen (32 graden) en koele nachten (15 graden). De plekken zijn ruim. Helemaal als je een xl plekt neemt. Dan heb je echt een eigen stukje bos. Sanitair is basic, maar schoon. Enige nadeel: een fijnere camping ga je niet vinden.

• 9Aude Lanting14-08-2022

Geweldig

Mooie camping midden in de natuur. Ruime camper plaatsen Vriendelijk en flexibel personeel. Schone sanitair. Zwembad kan wel iets meer onderhoud gebruiken. Activiteiten voor jong en oud is goed gecommuniceerd en verzorgd en gevarieerd. Eten op de camping bied goede prijs kwaliteit verhouding. Zou alleen meer prullenbakken op de camping willen zien (mbt het opruimen van poep van de hond). Hond vriendelijke genoeg camping. Qua weer was het ondanks de hitte gelukkig s’avonds en s’nachts goed te doen. Zodra de zon achter de berg koelt het snel af.

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Gense14-08-2022

Aanrader

Zeer ruime plekken. Persoon erg rustig en vriendelijk en geduldig. Op zondagavond een welkomsborrel met uitleg over de animatie en andere outdooractiviteiten. Groot zwembad. Gezellig terras en leuk restaurantje met eenvoudige betaalbare maaltijden Germannette zwemmeer aanrader, ook de canyoning en de begeleide fietstocht op e mtb's aanrader. We komen hier zeker nog eens terug met de kinderen als ze wat ouder zijn. Nu al aansluiting met kids maar meeste kinderen toch boven de 12 jaar

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Martine Abee13-08-2022

Wij willen graag nog een keer terug

Wij hadden een 6-persoons chalet. Ontzettend goed uitgerust (van slacentrifuge tot en met snelkookpan) De omgeving is schitterend met heel veel mogelijkheden voor (sportieve) uitstapjes (canyoning, via ferrata, mountainbiken vam een skipiste, raften, wandelen en ga maar door).

Relatief veel tieners op de camping dus ideaal voor gezinnen met pubers met ouders die niet van massacampings houden.

• 6P. Schouten13-08-2022

Mooie camping

Wat een geweldige grote pek kregen wij ( c9), op deze gemoedelijke camping. Wij kwamen hier naar toe omdat er ook veel 18+pubers zouden zijn, die waren er helaas niet en veel gezinnen met kleinere kinderen. Dat was best jammer, maar voor een week prima. Het sanitair is niet toereikend en niet meer van deze tijd, geen wc bril, geen papier. En maar 2x per dag schoongemaakt door een veel te jong meisje, die de boel nat hield waardoor het steeds viezer werd gedurende de dag. Zwembad was prima. De omgeving is super mooi en veel te zien en te doen in de buurt, bij de receptie lag een hoop informatie, en ook kwamen de locals een presentatie geven op maandag avond. Al met al een heerlijke week hier gehad.

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Machteld09-08-2022

Fantastische camping

Voor het 6e jaar met heel veel plezier op deze camping gestaan. Rustig, ruime plekken en veel vrienden voor de kinderen (12 en 14 jaar). Vriendelijk personeel en veel te doen in een prachtige omgeving.

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar