Camping Le Parc des Serigons

Camping Le Parc des Serigons
8,8

42 reviews over Camping Le Parc des Serigons in het Nederlands

Een rustige camping met ruime (beschutte) plaatsen

Roel van den Broek,
30-8-2018

Een rustige camping met ruime plaatsen. Een prachtig zwembad en iedere avond wel een activiteit. Er wordt veel gedaan aan informatie over mogelijke uitstapjes. Wandelen kan zowel in de buurt als op redelijke rij afstand. De stad Gap ligt op 20 minuten rijden van de camping.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer vriendelijke eigenaars.

Steven Nuyttens,
27-8-2018

Rustige camping als vertrekbasis voor prachtige wandelingen in de ruime buurt van Gap. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en doen echt de moeite om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De groep van medewerkers bestaat hoofdzakelijk uit Nederlandstaligen die het familiale karakter van de camping ook uitdragen. Er is voor elk wat wils (gevarieerd aanbod van animatie) die totaal niet opgedrongen wordt. De sanitaire blokken worden twee maal per dag grondig gepoetst en laten een zeer propere indruk na.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke camping!

Engelina Eilert,
23-8-2018

Al voor zeker de 6e keer op deze fijne camping geweest! Nu met onze inmiddels volwassen dochters en partners en kleinkinderen. De plekken zijn ruim, heerlijk in het bos. Onze kleinzoon heeft vooral enorm genoten van de schuimparty op zondagavond. Maar ook de knutselochtenden en andere activiteiten onder leiding van Marit werden erg gewaardeerd, ook door ons volwassenen. De animatie wordt je niet 'opgedrongen', zeker een pluspunt. De eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader (ook voor hondenbezitters)!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fijne groene gezellige camping

M 't Hart,
19-8-2018

Wij verbleven in een van de lodgetenten, deze zijn splinternieuw. Deze tenten zijn mooi gelegen, heel compleet ingericht en heel ruim. (Ideaal als het tóch een keertje regent ;-) )

De camping is mooi natuurlijk aangelegd, de plaatsen zijn ruim of zeer ruim. Met op de achtergrond de bergen, prachtig. Het zwembad is fijn ter afkoeling en het is er gelukkig zelden/nooit te druk.

Eigenaren en personeel zijn vriendelijk en behulpzaam, ze mogen trots zijn op deze fijne camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch!!

Ten Brink / Waldus,
9-8-2018

Wij zijn al heel vaak weer terug gekomen op Le Parc des Sérigons, terwijl we eigenlijk altijd op zoek zijn naar variatie. Waarom dan toch die drang om weer naar deze camping te gaan? Omdat deze camping een heel relaxte, ongedwongen sfeer heeft, voor een groot deel dankzij de erg aardig en super behulpzame campingbeheerders Nathalie en Sylvain. Bovendien zijn alle plaatsen bijzonder ruim met veel privacy en schaduw. Echt uniek!! Toen beide kinderen nog in de puberleeftijd waren, hebben ze vele mooie avonden bij o.a. het kampvuur beleefd. Een perfecte camping voor die leeftijd. Wij zagen trouwens dat de kleinere kinderen dol zijn op de Nederlandse animateur Marit, die leuke dingen met hen doet, dus ook voor die leeftijdscategorie is het erg leuk. Een echte aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Supercamping.

Jac Blom,
6-8-2018

Prachtig gelegen. Grote plaatsen met zon en schaduw. Schoon sanitair. Aantrekkelijk voor alle leeftijden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Fantastich

Richard en Monique Hartman,
6-8-2018

Alleen maar lof wat een supermooie camping vet aardige en behulpzamen eigenaars gewoonweg top

Gereisd met partner in juli 2018

Prachtig gelegen camping met verschillende mooie wandelroutes vanaf de camping. Wandeling naar de waterval erg leuk! Mooie grote plaatsen met veel privacy. Zowel schaduw als zon. Ook mogelijkheid om een XL plaats te nemen. Sanitair prima in orde. Zwembad met peuterbadje (best diep) en ligbedden. Water best wel fris voor kleine kinderen lijkt me. Rivier op de camping stond tijdens ons verblijf droog. Er is wekelijks diverse animatie (knutselen voor kinderen, karaoke, bingo, wandelingen, sportieve activiteiten). Dit gaat niet tot laat door, ca 23:00 wel rust op de camping en vindt plaats bij de receptie die aan het begin van de camping is gelegen. Restaurant hebben wij geen gebruik van gemaakt. Er is mogelijkheid om brood te bestellen. Speeltuin en tafeltennistafels, voetbalveld gelegen bij de receptie. WiFi bij de receptie, matige kwaliteit. Vriendelijke eigenaren en medewerkers die ook Nederlands spreken.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk rustige plek en supergroot chalet

Carla,
24-7-2018

Wij hebben vooral het contact met de medewerkers (eigenaren, animatie-team, receptioniste etc.) als héél prettig en persoonlijk ervaren. Geen moeite was te veel en iedereen was even vriendelijk. De camping is an sich redelijk basic, maar met supergrote plaatsen en veel schaduw. Wij hadden een van de 6 persoons chalets met 2 slaapkamers en 2 badkamers/toiletten. Super! Heerlijk rustig plekje ook, aan de rand van het bos. Mooie omgeving, met zeker als aanrader de kabelbaan in La Joue du Loup of Superdevoluy. Prachtige weg ernaartoe en fantastische vergezichten!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Gast2,
18-12-2017

Een prachtige camping, erg ruim, veel bomen, goede en ruime schaduwplekken, maar ook volop zon voor de liefhebber. Een top camping voor gezinnen met pubers. Erg gezellig ‘s avonds bij de pingpongtafels en er worden volop spelletjes gespeeld. Ook is er een kampvuur, dit is echter meer voor de 20+ mensen. Er komen veel gezinnen al vele jaren op deze plek, maar het is erg makkelijk invoegen. Goed, maar sober sanitair. Ruime plekken met veek privacy. Ook bij erg warm weer is het hier prima te doen. Let op, het kan ook behoorlijk fris zijn. Vooral ‘s avonds koelt het flink af. Zorg dus voor een fleece dekentje en warme truien. Of kruip lekker tegen elkaar aan ;). Een hele fijne camping, zeker een aanrader!! Voor de avonturiers, er zijn veel mogelijkheden voor bijvoorbeeld canyoning of Via Ferrata. Zeer spannend en erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Parc des Serigons in La Roche des Arnauds, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Parc des Serigons zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.