Reviews over La Redonne (Bouches du Rhone)

Aardige camping voor en paar dagen

Kees,
    4-5-2015

Van buiten erg mooi. Veel vaste bewoners vanuit Marseille. Strand tegenover de camping. Zwembad in voorseizoen niet altijd geopend

Heerlijke camping om tot rust te komen

Ron G,
    26-7-2014

In tegenstelling tot andere reviews hier ervaren wij deze camping als zeer leuk. Wij huren een mobile home hier, de plek is zeer ruim. drie auto's zouden ook passen. Het zijn geen nieuwe mobile homes, maar (voor ons) van alle gemakken voorzien. Allen hebben o.a. airco standaard! Het strand(tje) ligt aan de overkant van de straat, de supermarkt ligt naast de camping. Er zijn 4 zwembaden, waarvan 1 voor kleine kinderen. Geen luxe baden, geen glijbanen, wel schoon water en dagelijks goed onderhouden. Bar en restaurant zijn oké, prijzen zeer redelijk. Samen met de speeltuin ruim voldoende plek voor de kinderen, die zelfstandig de camping kunnen verkennen. Er worden diverse activiteiten georganiseerd, geen van allen geven enige overlast. Na 23.00 uur geen auto's meer op het park., slapen is een heerlijkheid. Dagelijks worden de sanitairblokken goed schoon gemaakt, zien er schoon uit en ruikt fris. De prijs van een huurcaravan per week is zonder meer concurrerend voor hoogseizoenprijzen.

Prachtige camping weg van drukte

Dario en Silvia,
    26-5-2010

De camping ligt direct aan zee waardoor je eigenlijk al meteen op prachtige locatie zit. Het strand is groot genoeg en er zijn wat leuke strandtentjes bij.

Op de camping zelf is er een grote speelhal voor kinderen met allerlei videogames, tafelvoetbal etc etc. Mooie grote zwembaden alle keurig onderhouden. Er wordt niet hard gereden op de camping vanwege de vele drempels. Het park wordt ook hermetisch afgesloten met een enorm hek savonds. Een zeer goed onderhouden mooi ingedeelde camping met grote plaatsen om te staan, vooral oor de camper.

Het stadje is klein en gezellig. Haventje, boulevard eromheen met eettentjes en alles is er rustig. Wel een mooi casino in dit kleine stadje, voor de liefhebbers.

La Redonne (Bouches du Rhone) scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews