Vakantiepark Les Villas de St. Endreol

Lizzy
25-6-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Prachtig gebied, mooie golfbaan en ook voor uitdagende wielrenners een goede uitvalsbasis. De Abdeij van Thoronet is dichtbij en zeker moeite van bezoek waard. Uiteraard st tropez, Fréjus met stranden om de hoek. Prachtige villa's met zwembad

Ruim appartement in mooie omgeving

Esther
24-7-2015
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Zeer ruime schone appartementen. Ligging park erg mooi. Zwembad op zich oke maar had groter en vooral schoner gemogen. " zwembadpolitie" inderdaad ietsje te streng maar zag later in, dat er met de regels soepeler omgegaan moet worden in de maand juli ( vanwege het grotere aantal gezinnen ) . Borgbedrag voor appartement hoog. Goede vakantie gehad, voor herhaling vatbaar.

Gedateerde Engelse bejaardenkolonie

atlantavisitor
6-8-2012
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Ooit was dit een prachtig park op stand, waarschijnlijk 20-30 jaar geleden toen het gebouwd werd. Als je niets update en wel vast houd aan de standing van toen krijg je een behoorlijke mismatch. Onderkomens gedateerd maar wel ruim. Liefhebbers van zilvervisjes, ovenvisjes en ander ongedierte komen hier vol aan hun trekken. Zwembad kent zeer strak reglement. Er mag eigenlijk niets behalve stilliggen op de bedden (die er onvoldoende zijn) of stil liggen in het water. Elk uur komt de parkcommandant dit opzichtig controleren met een notitieblok en bijbehorende notities. Als je mazzel hebt heb je een tuin anders een rotslandschap. Tuinmeubilair 2 bistrosetjes 0,0 zit comfort. Bij zwembad precies 12 ligstoelen. Je mag niet naar een ander zwembad op het park! Opblaas spullen voor in het zwembad svp thuis laten is niet toegestaan. Vergeet niet verplicht te douchen voor het zwemmen en de slippers thuis te laten want anders krijg je een reprimande van eigenaren of de parkcommandant.

Magnifieke ligging

rnikkels
26-9-2011
  • Activiteiten4
  • Onderkomen9

Domaine de St Endreol is een paradijs voor golfers én niet golfers. De villa's liggen fantastich gelegen in de bossen. De 4-kamer villa's zijn ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. De kitchenettes zijn compleet en zelfs voorzien van een wasmachine. De service zoals eerder beschreven is inderdaad niet altijd van een hoog niveau. De ligging van het park is zeer goed. Het sstraalt luxe en complete rust uit. In de nabije omgeving veel wijnhuizen. Uistapjes naar Frejus (strand) of naar St. Tropez kost ong. 30 minuten met de auto. De provencaalse markt van Le Muy op zondagochtend is zoals je deze in Zuid-Frankrijk verwacht; schitterend.

Voor kinderen zijn er geen activiteiten, maar het zwembad biedt voldoende vertier.

Een absolute aanrader.

Geslaagde vakantie

Familie uit Kapellen
30-8-2011
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Villa met 2 slaapkamers en 2 badkamers - tuin en 3 terrassen - moderne keuken - garage - zwembad 25 meter - aangezien vele villa's over een eigen zwembad beschikte was het steeds zeer kalm aan het zwembad - De villa was proper en beschikte over alle moderne voorzieningen - TV en DVD speler aanwezig - mogelijkheid tot vele uitstappen in de buurt - Nice, Cannes, St Tropez, St Maxim, ... aan zee zijn in de zomermaanden wel zeer druk - residentie ligt een 22 km van zee tussen de wijngaarden en heuvels

Hele goede accommodatie, prima en rustig gelegen

Eric en Monique
12-7-2011
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Geboekt voor een townhouse (2 verdiepingen) kregen we een een free upgrade naar een twee onder 1 kap hoekhuis met grote tuin en drie slaapkamer en twee badkamers. Zeer mooi en rustig gelegen met alle sites op goede autoafstand. Goed restaurant tegen een redelijke prijs. Komen hier graag weer terug.

Zeer mooi gelegen park

Sofie
9-9-2010
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Deze zomer voor de tweede keer een huis gehuurd. De opmerkingen van andere gasten zijn herkenbaar.

Met name het serviceniveau was nog even slecht als in 2008. Van het principe "De klant is Koning" heeft men hier nog nooit gehoord. Men is absoluut niet klantgericht en vriendelijk. In principe kun je ervoor kiezen om dit op de koop toe te nemen, echter voor deze prijs en voor een park met deze uitstraling verwacht je meer.

Wij hadden bovendien een mankement in het huis. Meteen dit gemeld, maar we werden totaal niet gehoord en men probeerde ons het gevoel te geven dat wij verantwoordelijk waren.

Aangezien we erg van de regio houden en ook van een luxe vakantie, ben ik zeer benieuwd of iemand andere parken kan aanbevelen, die qua luxe en rust hetzelfde bieden, maar die schoner en klantvriendelijker zijn.

lekker rustig

M Noordink
24-8-2010
  • Onderkomen9

Ik vond het park erg mooi; ziet er allemaal netjes uit. Ook ons appartement was geweldig; erg ruim en heel gezellig ingericht. Het was inderdaad niet allemaal even schoon, terwijl we op de dag van aankomst toch 5 uur moesten wachten voor we het appartement in konden ivm schoonmaak..

Er is op het park zelf niet veel te doen (spa is bijv klein en erg duur). Maar de rust die je er voor terug krijgt is veel waard.

Ook de omgeving is echt de moeite waard. Het park ligt mooi centraal zodat er veel daguitstapjes gemaakt kunnen worden.

Fantastisch!

van Houten
8-6-2010
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij gaan dit jaar voor de tweede keer omdat wij ontzettend genoten hebben van de rust en de luxe. Wij verbleven vorig jaar in een 3K townhouse met overal airco, superveel ruimte en een gezellige tuin plus dakterras waar wij iedere avond te vinden waren. Dit park is een echte aanrader voor iedereen die gruwelt van kinderdisco's en animatieteams. Onze kinderen hebben het heerlijk gehad aan het zwembad en genoten van 's avonds buiten spelen met veel vriendjes (redelijk wat NL, is toch wel handig bij kids van 2 en 5). Strand is eigenlijk niet te doen omdat je heen én terug in de file staat maar er zijn genoeg andere mooie plaatsen te bezoeken.

Relaxed

Erwin
4-11-2009
  • Onderkomen10

Al eerder beoordeling gegeven zonder cijfers. Nu even voor het gemiddelde allemaal 10'en gegeven. Beoordelingen zijn nl. erg negatief tegenover wat je krijgt. In 2008 nog eens terug geweest en het is echt een park om te relaxen met je gezin zonder dat je vermaakt hoeft te worden door animatie e.d. Eten prima, zwembaden idem. Golf uitstekend! Wellicht is de prijs-kwaliteitverhouding in het hoogseizoen ietwat ver te zoeken. Maar ga lekker met jonge kids in juni dan is het heerlijk relaxed! Mijn totaalcijfer zou uiteindelijk uitgekomen zijn op een 8.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Villas de St. Endreol in La Motte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Villas de St. Endreol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.