Appartement Les Domaines de Saint Endréol

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLa Motte

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Les Domaines de Saint Endréol voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 9 reviews

Appartement info

0Tonen op kaart

9 Reviews over Les Domaines de Saint Endréol

• 9Maike13-08-2020

Rustig, schoon en fijn park!

Dit is voor het eerst dat wij voor een 2e keer naar dezelfde plek gaan op vakantie. We zijn hier in 2018 geweest en dit jaar dus weer. Wederom een superfijne vakantie gehad. Huisje netjes en schoon met voldoende opbergruimte, genoeg spulletjes in de keuken en wat fijn weer die airco in de slaapkamers. De kinderen (10 en 12) hebben zich weer prima vermaakt in het zwembad. 's Ochtends staat de plaatselijke bakker bij de receptie waar je vers brood en lekkers kunt halen. Heel handig omdat de supermarkt wel 10 min rijden is. Als je van rust houdt en tevreden bent met niet al teveel poespas op een park (en natuurlijk als je van golf houdt!), dan is dit een prima plek om te vertoeven. De omgeving is prachtig en je bent binnen een half uur bij de mooie badplaatsen. Misschien gaan we er ooit nog wel eens heen....

• 9de vries 20-02-2013

heerlijk verblijf.

Voor Franse begrippen luxe inrichting. Mooie tuin. Ons kindje van net twee heeft zich hier prima vermaakt. Gemeenschappelijk (rustig) zwembad. Wel jammer dat ze geen wifi in het huisje hadden.

• 10heer Adriaansz11-09-2012

Mooi rustig landgoed

Prachtige golfbaan, goed restaurant, vriendelijke en attente bediening.

• 8Pris20-08-2012

Zeker voor herhaling vatbaar

Hadden huisje 508 vlakbij het zwembad. Viel al bij al mee qua lawaai maar zouden volgende keer toch wat rustiger wille zitten. Groot ruim huis met 2 slaapkamers & 2 badkamers. Enkel airco in slaapkamers. Volledig ingerichte keuken, wasmachine, tv (geen NL-talige zenders), tuintje met 2 ligzetels. Lakens & handdoeken worden wekelijks gewisseld. Proper maar onpersoonlijk huisje. Gemeenschappelijk zwembad waar de meeste ligstoelen gelukkig niet "bezet" gehouden werden zoals bij all-inclusives. Meestal had je wel een plaatsje. Redelijk rustig ook. Enkel WIFI bij receptie en spa tegen de onwaarschijnlijk hoge prijs van 50 euro per week of 3 euro per uur. Erg traag bovendien. Kan vandaag de dag toch niet meer... Schitterende golfbaan maar niet al te gemakkelijk! Niet op domein gegeten (prijzig!) maar vlakbij wel wat leuke restaurantjes op 10min met de auto. Ook de afstand naar Fréjus, Saint-Raphael en Sainte-Maxime valt goed mee (30min en geen file).

• 9H & S03-06-2012

golfparadijs !

de kamers zijn ruim en luxe, direct gelegen aan de wonderschone golfbaan ; we hebben er vorige week 3 x gespeeld en komen er al 3 jaren achter elkaar. in tegenstelling tot andere jaren was het eten in het restaurant bij de golfbaan rondweg slecht; de vis smaakte naar amoniak en het vlees was gorddroog gebakken; nieuwe chef ? ook het bediend personeel mag wat vriendelijker. volgend jaar komen we terug , maar zullen dan gebruik maken van de restaurants in de omgeving; we hebben een paar goede adresjes gevonden deze trip.

• 9Pierre01-08-2011

Golfdroom!

Zowel het landhuis/golfresort als de appratementen zijn absolute klasse. Ontvangst geweldig, modern-ruime appartement, spa en zwembad in het app-gebouw. Golf op loopafstand, fantastische 18-holesbaan om te spelen. Afstand naar St.Maxime / zee erg overzichtelijk, dus je kunt een afwisselende trip doen.

• 8Dennis12-12-2010

Mooi, luxe, afgelegen

Mooi park! Mooi ruim appartment, veel groter dan verwacht. Gemeenschappelijk zwembad was heel rustig, wel wat zeurende oude engelsen die daar een eigen tweede huisje vlak achter het zwembad hebben. Regels moeten worden nageleefd, maar hier was beetje overdreven! Jammer dat park ruim half uur van St Maxime vandaan ligt!

• 9bern15805-08-2010

Zeer mooie lokatie

Fantastisch resort voor je vakantie. Mooie en complete woningen, zeer mooi uitzicht, goede service (nederlands gesproken bij receptie) en uitstekende ligging voor zowel culturele uitstapjes als bezoek aan het strand.

• 9Robert24-08-2007

het is een prachtig resort (in verschillende fases gebouwd)nabij de golfbaan. Magnifieke ligging. Fase V wordt op dit moment gebouwd. We hadden overlast van bouwgeluid, maar werden goed geholpen door ons over te boeken, weg van het geluid. Bij iedere groep van 'villas' hoort een heerlijk, gezellig 25meter zwembad. Inrichting prachtig en lekkere airco in de slaapkamers. Helaas wel zeer prijzig.

Appartement Les Domaines de Saint Endréol info

Room facilities