Vakantiehuis Le Pere

Laatste review

Oud Frans huis

jef_wouters123,
19-9-2014

zeer vuil oud frans huis met vieze badkamers en stinkende slaapkamers.

Ligging is wel zeer goed.Gelegen in een mooi Frans dorpje niet ver van de badplaats Frejus, Andere toeristische highlights zijn binnen een uurtje rijden.

1 review over Vakantiehuis Le Pere in het Nederlands

Oud Frans huis

jef_wouters123
19-9-2014

zeer vuil oud frans huis met vieze badkamers en stinkende slaapkamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Pere in La Motte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Pere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.