We hebben een aantal aanbieders voor La Motte voor je op een rij gezet:

Reviews over La Motte

Heerlijk golfen en uitvalsbasis

Lizzy,
    25-6-2016

Prachtig gebied, mooie golfbaan en ook voor uitdagende wielrenners een goede uitvalsbasis. De Abdeij van Thoronet is dichtbij en zeker moeite van bezoek waard. Uiteraard st tropez, Fréjus met stranden om de hoek. Prachtige villa's met zwembad

Gereisd met partner in juni 2016

Ruim appartement in mooie omgeving

Esther,
    24-7-2015

Zeer ruime schone appartementen. Ligging park erg mooi. Zwembad op zich oke maar had groter en vooral schoner gemogen. " zwembadpolitie" inderdaad ietsje te streng maar zag later in, dat er met de regels soepeler omgegaan moet worden in de maand juli ( vanwege het grotere aantal gezinnen ) . Borgbedrag voor appartement hoog. Goede vakantie gehad, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

heerlijk verblijf.

de vries ,
    20-2-2013

Voor Franse begrippen luxe inrichting. Mooie tuin. Ons kindje van net twee heeft zich hier prima vermaakt. Gemeenschappelijk (rustig) zwembad. Wel jammer dat ze geen wifi in het huisje hadden.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

Mooi rustig landgoed

heer Adriaansz,
    11-9-2012

Prachtige golfbaan, goed restaurant, vriendelijke en attente bediening.

Gereisd met partner in september 2012

Zeker voor herhaling vatbaar

Pris,
    20-8-2012

Hadden huisje 508 vlakbij het zwembad. Viel al bij al mee qua lawaai maar zouden volgende keer toch wat rustiger wille zitten. Groot ruim huis met 2 slaapkamers & 2 badkamers. Enkel airco in slaapkamers. Volledig ingerichte keuken, wasmachine, tv (geen NL-talige zenders), tuintje met 2 ligzetels. Lakens & handdoeken worden wekelijks gewisseld. Proper maar onpersoonlijk huisje.

Gemeenschappelijk zwembad waar de meeste ligstoelen gelukkig niet "bezet" gehouden werden zoals bij all-inclusives. Meestal had je wel een plaatsje. Redelijk rustig ook. Enkel WIFI bij receptie en spa tegen de onwaarschijnlijk hoge prijs van 50 euro per week of 3 euro per uur. Erg traag bovendien. Kan vandaag de dag toch niet meer...

Schitterende golfbaan maar niet al te gemakkelijk! Niet op domein gegeten (prijzig!) maar vlakbij wel wat leuke restaurantjes op 10min met de auto. Ook de afstand naar Fréjus, Saint-Raphael en Sainte-Maxime valt goed mee (30min en geen file).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
La Motte scoort een 7,2 uit 10, op basis van 5 reviews