Camping Capfun Pachacaid ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Tamara

Niet fantastisch maar leuk voor een keertje.

Tamara
2-7-2017

2 wkn in juni, leuke nette nog vrij nieuwe caravan. Wij zaten in caravan 836 en met een kindje van twee een behoorlijke klim. Kids spelen? dit kan echt alleen in het speeltuintje of het zwembad. Zwembad was mooi maar peuterbed kwam de bodem los. Gevaarlijk voor kleine kinderen want het bad lag vol met gruis en scherpe steentjes. Twee dgn voor ons vertrek is het bad leeggepompt om te maken want ja het hoogseizoen begon natuurlijk bijna. Het eten op de camping raden wij af. Vies, vet en smaakloos. Plus het personeel bestaat voor het grootste deel uit niet gemotiveerde mensen die weinig tot geen woord engels spreken. De betonnen glijbanen heeft manlief geprobeerd maar acht ze zelf gevaarlijk en niet geschikt voor kinderen. De waterspeeltuin is leuk voor kinderen maar trek ze wel waterschoentjes aan, het is spekglad. De camping is vooral gericht op de fransen. . De ongeving zelf is prachtig. Maar de camping, nooit meer.