Camping Capfun Pachacaid ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Fam. Bronder

Prima camping in een mooie omgeving.

Fam. Bronder
25-5-2017

In de meivakantie,23 april t/m 4 mei,hier geweest met zijn onze mannen van 9 en 14 jaar,die zich uitstekend hebben vermaakt. Voetbal/sport veld en een leuke groep vrienden tijdens ons verblijf. Redelijke wifi bij de receptie,is tegenwoordig belangrijk hé. Onze mobilhome was één van de oudere op de camping,dat was te merken,nr 860.Douche aan de kleine kant. Water liep nauwelijks weg ook niet nadat ze langs waren geweest om dit te verhelpen.Mobilhome was ook niet echt schoon opgeleverd. Wel een grote koelkast met een klein vriesvak. Prachtig uitzicht over de camping. Wij vonden het geen probleem om wat extra beweging te ervaren om naar beneden en boven te lopen. Zwembad prima, lekker ruim opgezet en de verschillende glijbanen vonden onze kids geweldig, wel idd uitkijken met de betonnen glijbanen, niet te veel gekkigheid uitproberen. Op de camping in het restaurant zou ik niet gaan eten,was niet echt best. In de omgeving genoeg te doen. Ramateulle prachtig bergdorp en ga zeker eten bij L'Estable. Aanrader is om met de boot vanuit La Londe naar de Eilanden Porquerolles(heerlijk geluncht bij L'orangeraie) en Port-Cros te gaan, prachtige natuur. En een prachtige wandeltocht langs de kust vanaf Plage de l'Escalet naar Cap Taillat, is werkelijk schitterend! Ga dat niet op je teenslippers doen want het is geen vlakke route met af en toe wat minder makkelijke looppaden. Neem wat water en een verse pain mee, handdoekje om op één van de schitterende strandjes te zitten en beleef een geweldig vakantiemoment. Wij hebben overigens prima weer gehad, twee dagen iets minder met bewolking en af en toe regen maar de overige dagen rond de 20 graden, heerlijk. Weet niet of wij hier in het hoogseizoen naartoe zouden gaan i.v.m. massatoerisme.