Camping Capfun Pachacaid ****

Review geschreven door Evy

Mooie camping

Evy
13-1-2017

Wij hebben niet bij de camping zelf geboekt, maar onze ervaring was erg goed. Mooi ruim zwembad, met leuke glijbaantoren, met tolglijbaan en 2 andere glijbanen. De betonnen glijbanen kunnen je wat schrammen bezorgen, want de matjes waarmee je moet glijden, glijden soms onder je vandaan. We zaten in een mooie mobilehome met prachtig uitzicht!! Nadeel is wel dat je de bult helemaal op moet lopen vooral als je helemaal achteraan zit. Zijn wel aardig wat Nederlanders. Fijne receptie waar ze je graag willen helpen. Winkeltje ook goed. Restaurant zijn we niet geweest, maar scheen wel erg lekker te zijn. De animatie was alleen Frans. Soms kwam er geen water meer uit de kraan. Maar kwamen dan met flessen water rond. Een tip... als je naar Saint Troupez wil, neem de boot en niet de auto, de wegen zijn daar heel erg druk. Ook de rondvaart op Saint Troupez was prachtig. Ook naar Monaco met de trein is een goede aanraden