Camping Capfun Pachacaid

Camping Capfun Pachacaid

31 reacties Camping Capfun Pachacaid

Trein naar Monaco

M. de Wit, 20-2-2017
Weet iemand waar je kan opstappen om met de trein naar Monaco te gaan, en wat zijn de kosten voor een kaartje pp

Plaats op de camping

Kim, 13-2-2017

Hallo vakantiegangers, wij gaan dit jaar naar deze camping. Ik weet dat we een plekje krijgen op de 7e rij. Weet iemand misschien hoever dit van het zwembad is?

Alvast bedankt voor je reactie. Gr Kim

caravans

grift, 25-7-2016
welke caravan zijn de liggingen het mooist?

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Pachacaid voor je op een rij gezet:

speeltuin

Joyce, 7-1-2016

Hallo,

Is er op deze camping een speeltuin aanwezig die leuk is voor onze 4 kinderen (3 ,6, 7 en 9 jaar)?

Voetbalveld en leeftijd jongeren

MarjanPost1982, 21-12-2015
Hallo, heeft deze camping een voetbalveld? En wat is ongeveer de leeftijd van de (Nederlandse) jongeren? Wij hebben twee jongens van 5 en 8 jaar..

ligging van de huisjes

Edith, 18-1-2015

Dit is een terassen camping. Is het goed te lopen als je ver van het zwembad zit?

of weet iemand welke verhuurder dicht bij het zwembad zit?

En moet sr wel of niet betaald worden voor het zwembad, ik lees hier verschillenxe berichten.

BVD, Groeten Edith

Airco

Vwo , 19-12-2014

Wij zijn meer de bergen van Frankrijk gewend en daar koelt t 's avonds lekker af.

Hoe is de avond/nachttemperatuur hier in jul/aug? Is n airco aan te raden?

1 reactie

Reistijd st tropez en strandjes

Esther, 11-12-2014
Hallo, wij hebben deze camping geboekt voor een periode in het hoogseizoen 2015. Nu lees ik overal dat de weg naar st tropez en de stranden een en al file is. Is dit waar en is er dan geen andere route mogelijk? Hoe lang doe je dan over st tropez (is maar 17 km?!)En heeft iemand een tip voor een leuk zandstrand in de buurt waar je ook iets te drinken kunt halen?

animatie kinderen

arjan, 26-8-2014
Kan iemand wat vertellen over de animatie voor kinderen , eventueel specifiek in het voorseizoen? Voor welke leeftijd is het en is het alleen in het Frans? Is er een minidisco etc?

Discotheek

Grad, 29-7-2014

Ik heb vernomen dat er een discotheek op de camping is.

Heeft iemand enig idee of deze druk bezocht wordt door de jongeren?

En of deze disco ook echt het 'uitgaans gevoel' geeft?

Mijn kinderen zouden hier graag heen gaan in de avonden.

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Pachacaid voor je op een rij gezet: