Camping Capfun Pachacaid

Camping Capfun Pachacaid

217 reviews over Camping Capfun Pachacaid in het Nederlands

Met oudere kinderen

Mooie maar zeer drukke camping

SB
22-7-2018

Zeer mooie ligging, restaurant was super en zeer vriendelijk personeel. Veel activiteiten, goed animatieteam.

Minpunten: zwembad ziet er mooi uit maar is dringend aan renovatie toe: afschilferende verf, zeer vuil water, heel indringende en irritante geur in sanitair blok! Receptie niet constant beschikbaar. Caravans staan heel dicht op elkaar waardoor dit een heel beklemmend gevoel geeft.

3 kinderen

Marlies Dekker
1-3-2018

Het is een leuke terrassen camping met redelijk wat privacy. je kijkt leuk weg over de bomen en andere mobilhomes. het is een grote camping maar door de verschillende niveaus heb je daar niet zo n last van. mooi schoon zwembad met veel plaats eromheen. Goed georganiseerd!! De trappen die naar de mobilhomes gaan naar de verschillende verdiepingen mogen wel wat verbeterd worden je moet echt kijken waar je loopt, erg ongelijk sommige stukken. En de avond programma s zijn ook erg op kinderen gericht mag ook wel wat meer voor volwassenen!

*Ligging: Rustig gelegen camping, ideale uitvalsbasis voor uitstapjes. Strand van Rayol de Canadel op 20min. Cogolin op 15min. met zijn grootwarenhuis Leclerc. Port Grimaud, het "Venetië van de Côte d'Azur. St. Tropez, La Lavandou, Ramatuelle, Grimaud, Toulon, Porquerolles,...

Tip: Uitstapjes zo vroeg mogelijk om files voor te zijn!

*Caravan: Zeer ruime, luxueuze Piraten Habana met airco en vaatwasser, lag 2 verdiepen hoger dan zwembad= 50 traptreden. Goed te doen dus. Perfect onderhouden, minpuntje: slechte matras.

*Camping: Franstalig gericht. Receptie en winkeltje zeer vriendelijk personeel die hun best doen om Engels te praten. Winkeltje goede basisprodukten aan economische prijsjes. Zeer lekker brood!

*Zwembad: Veel plek om te zonnebaden. Weinig ligstoelen waardoor handdoekleggers. Zitstoelen ruimer aanwezig.

Tip: Neem luchtmatras mee van thuis!

Zwembad verfrissend doch klein, veel steengruis op bodem.

Glijbanen leuk maar gevaarlijk. Neem niet te veel risico's.

*Kinderanimatie: Franstalig

*Hygiëne: Overal pico bello behalve WC zwembad

*Bar/restaurant: slechts 1x geweest, goede prijs/kwaliteit

Suncamp Holidays

Fijne camping maar heeft onderhoud nodig

Linda
22-8-2017

Prachtig groot zwembad met heeeeel veel glijbanen.

1 keer gegeten in het 'Pacha cafe' maar dat was zeer slecht. Prijs/kwaliteit voor een hamburger heel slecht en de pasta - pesto zat geen smaak aan. De trap naar de hoger gelegen caravans was in een zeer slechte staat. Afgebrokkeld beton/asfalt en grote gaten. In het donker of voor mensen die slecht ter been zijn zeer gevaarlijk.

Niet zoals op het internet

dave cube
16-8-2017

Wij waren op vakantie einde juli, begin augustus 2017.

Gezin met 2 grote kinderen, 4 personen.

Hadden een zeer goede accommodatie, airco , afwasmachine, enz, alles tip top.

Airco is geen overbodige luxe, aangezien het er elke dag stralend weer was. We hadden een zeer mooi uitzicht vanop ons terras op omliggende bergen.

Wat ons wel wat tegenviel, was de verouderde betonnen glijbanen.

Deze waren gewoon van geschilderd beton, tot gevolg dat er meerdere ongevallen en kapotte zwembroeken en bikini's voorkwamen. Je moest hierbij gebruik maken van niet al te beste glijmatjes. Helmen waren wel beschikbaar.

Sanitair rond de zwembaden was uitermate slecht, verouderd, niet hygiënisch.

Wat ook nergens vermeld staat is dat het zwembad maar 1m10 diep is en vol lag met betongruis .

Dus voor grote kinderen een beetje te ondiep.

Leuk aan het zwembad was de muziek, af en toe te luid, maar best ok.

Aqua gym was zeer leuk.

Het tennisveld kon gratis gebruikt worden na reservatie. Was in orde.

Hebben geen gebruik gemaakt van snackbars of restaurant. Zat meestal wel volk. Geen beoordeling.

Avondanimatie was er wel, maar alleen Frans, dus niet naar toe geweest.

Leuke uitstap gedaan naar Saint-Tropez, Saint-Maxime en Monaco.

Let wel op want smalle wegen naar camping voor spiegels van auto!!!

Een geslaagde vakantie maak je zelf.

Leuke camping met een prachtige ligging

Daantje
28-7-2017

Zwembad en het uitzicht waren mooi. De afstand tot zee was net iets te ver. Wij waren er in de meivakantie en toen waren de openingstijden van het restaurant beperkt.

2 wkn in juni, leuke nette nog vrij nieuwe caravan. Wij zaten in caravan 836 en met een kindje van twee een behoorlijke klim. Kids spelen? dit kan echt alleen in het speeltuintje of het zwembad. Zwembad was mooi maar peuterbed kwam de bodem los. Gevaarlijk voor kleine kinderen want het bad lag vol met gruis en scherpe steentjes. Twee dgn voor ons vertrek is het bad leeggepompt om te maken want ja het hoogseizoen begon natuurlijk bijna. Het eten op de camping raden wij af. Vies, vet en smaakloos. Plus het personeel bestaat voor het grootste deel uit niet gemotiveerde mensen die weinig tot geen woord engels spreken. De betonnen glijbanen heeft manlief geprobeerd maar acht ze zelf gevaarlijk en niet geschikt voor kinderen. De waterspeeltuin is leuk voor kinderen maar trek ze wel waterschoentjes aan, het is spekglad. De camping is vooral gericht op de fransen. . De ongeving zelf is prachtig. Maar de camping, nooit meer.

Prima camping in een mooie omgeving.

Fam. Bronder
25-5-2017

In de meivakantie,23 april t/m 4 mei,hier geweest met zijn onze mannen van 9 en 14 jaar,die zich uitstekend hebben vermaakt. Voetbal/sport veld en een leuke groep vrienden tijdens ons verblijf. Redelijke wifi bij de receptie,is tegenwoordig belangrijk hé. Onze mobilhome was één van de oudere op de camping,dat was te merken,nr 860.Douche aan de kleine kant. Water liep nauwelijks weg ook niet nadat ze langs waren geweest om dit te verhelpen.Mobilhome was ook niet echt schoon opgeleverd. Wel een grote koelkast met een klein vriesvak. Prachtig uitzicht over de camping. Wij vonden het geen probleem om wat extra beweging te ervaren om naar beneden en boven te lopen. Zwembad prima, lekker ruim opgezet en de verschillende glijbanen vonden onze kids geweldig, wel idd uitkijken met de betonnen glijbanen, niet te veel gekkigheid uitproberen. Op de camping in het restaurant zou ik niet gaan eten,was niet echt best. In de omgeving genoeg te doen. Ramateulle prachtig bergdorp en ga zeker eten bij L'Estable. Aanrader is om met de boot vanuit La Londe naar de Eilanden Porquerolles(heerlijk geluncht bij L'orangeraie) en Port-Cros te gaan, prachtige natuur. En een prachtige wandeltocht langs de kust vanaf Plage de l'Escalet naar Cap Taillat, is werkelijk schitterend! Ga dat niet op je teenslippers doen want het is geen vlakke route met af en toe wat minder makkelijke looppaden. Neem wat water en een verse pain mee, handdoekje om op één van de schitterende strandjes te zitten en beleef een geweldig vakantiemoment. Wij hebben overigens prima weer gehad, twee dagen iets minder met bewolking en af en toe regen maar de overige dagen rond de 20 graden, heerlijk. Weet niet of wij hier in het hoogseizoen naartoe zouden gaan i.v.m. massatoerisme.

Fijne camping, prachtige caravan!

Kelly
21-5-2017

In de meivakantie een caravan gehuurd. Deze was prachtig.

Kinderen hebben heerlijk gespeeld en gezwommen.

Mooie camping

Evy
13-1-2017

Wij hebben niet bij de camping zelf geboekt, maar onze ervaring was erg goed. Mooi ruim zwembad, met leuke glijbaantoren, met tolglijbaan en 2 andere glijbanen. De betonnen glijbanen kunnen je wat schrammen bezorgen, want de matjes waarmee je moet glijden, glijden soms onder je vandaan. We zaten in een mooie mobilehome met prachtig uitzicht!! Nadeel is wel dat je de bult helemaal op moet lopen vooral als je helemaal achteraan zit. Zijn wel aardig wat Nederlanders. Fijne receptie waar ze je graag willen helpen. Winkeltje ook goed. Restaurant zijn we niet geweest, maar scheen wel erg lekker te zijn. De animatie was alleen Frans. Soms kwam er geen water meer uit de kraan. Maar kwamen dan met flessen water rond. Een tip... als je naar Saint Troupez wil, neem de boot en niet de auto, de wegen zijn daar heel erg druk. Ook de rondvaart op Saint Troupez was prachtig. Ook naar Monaco met de trein is een goede aanraden

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Pachacaid in La Mole (Var), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Pachacaid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.