Camping Capfun Pachacaid

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurLa Mole (Var)

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Capfun Pachacaid voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 298 reviews
+130/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 298 reviews
  • 8.5Eetgelegenheden
  • 8.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

304 Reviews over Capfun Pachacaid

• 8Fam. Hoek28-08-2020

Prima vakantie

Leuke camping, ligt op een berg Franstalige animatie zoals op de website ook stond alleen onduidelijk waar wat te doen is. Als we wat zagen konden we meedoen Nadeel dat er goed werd gelet op het strakke Broekje bij jongens en mannen. Ben daar persoonlijk geen fan van Glijbanen zijn door het beton wat aan de gevaarlijke kant maar als je rustig op je matje glijd is het goed te doen, er zijn ook wel 3 andere normale glijbanen Camping ziet er leuk uit met een handig winkeltje en klein restaurant bij het zwembad Caravans zijn prima, goed aircotje alleen elke dag op en neer op een berg lopen Nadeel is dat als je wat eik gaan doen dat je met de auto weg moet, je bent snel in st tropez en bij kermis azurpark leuke aanraders Maar de volgende keer kies ik liever voor een camping met een boulevard, iets meer te doen

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Christel22-08-2019

Mooie camping, gevaarlijke betonnen glijbanen!

Prachtige camping, goed onderhouden caravans en ruim opgezet. Avond animatie vonden de kinderen erg leuk. Wel alles Franstalig, in tegenstelling tot wat op de website stond. Vonden wij geen probleem. Betonnen glijbanen zijn erg gevaarlijk. Hiervoor moet je een helm dragen. Dagelijks veel mensen die met flinke schaafwonden naar beneden komen. Mijn vriend belandde met een schouder uit de kom op de 2e dag in het ziekenhuis en heeft de rest van de vakantie niet meer kunnen zwemmen. Glijbanenwedstrijden gaan tot onze verbazing gewoon door. Nazorg door de camping is oké, op ons verzoek maken zij de caravan schoon (in verband met gedwongen eerder vertrek, omdat we nog maar 1 chauffeur hebben). Plastic glijbanen zijn prachtig en veelvuldig door de kinderen gebruikt. Op de camping wordt veel georganiseerd. Voor ieder wat wils! Ondanks de pech hebben we een prima vakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Vermeulen07-08-2019

Niet super slecht maar nooit meer terug.

Op zich wel een leuke camping, mooie omgeving. Animatie doet veel voor de kids maar bijna alles Franstalig dus aandacht is snel weg, Entertainment in de avond is matig, ik heb betere gezien. Disco tot bijna 3 uur in de nacht, veel overlast van de muziek (ondanks oordoppen). Leuk zwembad maar glijbanen veel te gevaarlijk. Je moet op een matje met helm op, als je door de snelheid je matje kwijt raakt schuurt heel je lichaam open door de slecht onderhouden glijbaan. Huisje was redelijk schoon. Bedden slapen op zich wel goed als je eenmaal kan slapen door de harde muziek. Airco in huisje is super fijn! Huisjes staan niet heel dicht op elkaar maar als je pech heb met luidruchtige buren dan hoor je dat super goed. Wij zelf zouden hier nooit meer naar terug gaan. Azur park, Saint-Tropez, Canadel leuk om te bezoeken!

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 3Fred van beo24-07-2019

Hele vieze camping

Bij de wc zat er veel poep op. De bril het lijkt wel of er geen schoonmakers zijn

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 6Majorie18-06-2019

Prima camping, maar wij kijken weer verder!

De camping op zich is wel oké, maar dit was wel de eerste en laatste keer op deze camping. Hieronder de +/- punten van deze camping. +lekkere bedden (huisje 519) +redelijk schoon +zwembaden (gerenoveerd) +mooie omgeving +vriendelijk personeel

-alles Franstalig (animatie en personeel) -weinig Nederlanders -de mobile homes staan veel te dicht op elkaar -speeltuin is klein en wat er staat is deels aan vernieuwing toe of is kapot -betonnen glijbanen te gevaarlijk (blauwe plekken, bloeduitstortingen, enz) -veel last van rupsjes bij peuterbad (deze kunnen veel jeuk veroorzaken) -geen animatie (juni 2019) -weinig ligbedjes -geen eetgelegenheden open in de avond

• 3Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Didi26-08-2018

Camping déjà réservé il y a cinq ans

Je connaissais ce camping il y a cinq , toujours un régal décor de rêve

• 8Staat v/h sanitair
  • 4Nardini16-08-2018

Ne retournerais pas dans ce camping

L’hygiène est catastrophique peinture qui s écaille dans les toboggans la piscine ça sent le pipi partout sur fausse moquette

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Ulucuptere11-08-2018

Nous nous sommes régalés

Bonjour J ai eu envie d annuler en voyant toutes les critiques sur internet Mais je suis très contente d avoir voulu m y faire ma propre opinion Alors oui la piscine le revêtement est à refaire Oui les toboggans en pierre aussi Mais avec les tapis ça va Mais alors tout le reste Je me suis régalée Ma famille aussi !!!

La réception : toujours le sourire Vous leur demander qq chose A peine revenue dans le mobil home c était réglé !!

L épicerie Y’a tout ce qu il faut

Malgré les terribles orages et les dégradations sur le camping La direction a tout mis en œuvre pour avoir le moins d impact sur nous Chapeau à l équipe technique !!!! Et merci à la direction d avoir avoir plus longtemps l accès et de ne pas jouer avec notre sécurité

L animation : Merci merci Mille fois mercis On s est régalé Présente sans être envahissante si vous voulez vous reposer Perso je me suis éclatée

Le mobil home Literie au top Très fonctionnel Super bien placé 401 Proche de tout dans les inconvénients Seul bémol si on peut dire on entend pas les annonces en cas d évacuation

Et merci merci à notre chouette qui toutes les nuits appelaient ses copines au dessus du mobil home LOL

Bref super vacances Je repars reposée

Encore merci à Justine aline Alexis Selena potam Margaux Sandra Antoine et les autres

Ulucuptere

• 10Staat v/h sanitair
  • 1Honteux31-07-2018

Honteux

La quasi totalité des prestations fermées pour travaux: Pataugeoire 2 jacuzzis Hammam Toboggan Aire de jeux Grande piscine délabrée... Franceloc trouve cela justifié du côté climatique mais alors pourquoi cela s'est déjà produit l'année précédente et pourquoi négliger les vacanciers de juin au dépend de ceux de juillet et août ????

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 6SB22-07-2018

Mooie maar zeer drukke camping

Zeer mooie ligging, restaurant was super en zeer vriendelijk personeel. Veel activiteiten, goed animatieteam. Minpunten: zwembad ziet er mooi uit maar is dringend aan renovatie toe: afschilferende verf, zeer vuil water, heel indringende en irritante geur in sanitair blok! Receptie niet constant beschikbaar. Caravans staan heel dicht op elkaar waardoor dit een heel beklemmend gevoel geeft.

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar