Appartement Residence Les Océanides & I'lle d'Or

7.6Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, La-Londe-les-Maures

7.6Goed

• 8.1Inrichting

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Les Océanides & I'lle d'Or voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

10 reviews over Appartement Residence Les Océanides & I'lle d'Or

• 7gerald29-08-2017

prima uitvalsbasis

loopafstand naar zee, alle bezienswaardigheden van de cote d'Azur op paar uur te bereiken,prima fietsomgeving. rustige residentie, koppelen van 2 appartementen aan elkaar. Minpuntjes: wat gedateerd interieur en niet helemaal kraaknet.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8Ineke23-06-2013

Rustig gelegen complex

Op appartement en complex niets aan te merken, alleen lag ons appartement op de noordkant( nr. 149 geboekt) en geen sprankje zon in app. en op terras, misschien bij 30 gr. heerlijk koel maar bij wat gematigde temperaturen nogal killetjes: we hebben begin juni zelfs de verwarming aan gehad. Faciliteiten zoals receptie, restaurant en waterglijbaan liggen bij naastgelegen complex Iles d' Or. 2 mooie baden bij het complex. Wijnglazen, blikopener waren aanwezig. Geen Nederlandstalige rec. medew. gezien.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Frans21-06-2013

Prima vakantiebestemming

Zeer net en ruim appartement. Gunstige prijs/kwaliteit. Heel kindvriendelijk. Strand op loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2013

• 7-27-09-2012

redelijk complex

Appartementen zijn gelegen in 11 gebouwen en zijn pas nieuw. De inrichting is goed met o.a. afwasser, koelkast met diepvriesvak, 4 pits kookplaat , etc. Keukenblok is te klein, koffiezetapparaat en waterkoker moeten daarom op kookplaat staan. Keukenuitrusting is compleet met b.v. slacentrifuge en hogedrukpan. Wat weer wel ontbreekt zijn deksels op pannen, een blikopener en heel raar in Frankrijk geen wijnglazen. Glas wijn moet uit longdrinkglas gedronken worden. Badkamer is ruim met bad. Douchen moet in bad wat soms gevaarlijk is door gladheid. Slaapkamer is ruim met 2 persoonsbed en goede matrassen. Kastruimte is ruim voldoende. Leuk terras met 4 goede stoelen. Wij hadden een 4 pers. app. wat met 2 pers. goed te doen is voor 4 personen echt te klein. Op receptie is behulpzame Nederlandse dame aanwezig. Er is weinig privacy, iedereen loopt langs terras. Te weinig beplanting. Internet is snel kost € 25 per 14 dagen. TV met alleen franse zenders kost € 40 per week. (zie tip)

Gereisd met partner in september 2012

• 8Helene22-07-2012

Erg mooi appartement, complex nog wat kaal.

Het appartement is mooi, complex is net een paar weken open. Wij hadden een 6 pers appartement geboekt en dit is een 4 pers app & een studio met tussendeur, vrij groot dus. De inrichting is heel netjes (blauw, wit grijs). Zwembad is mooi alleen te weinig ligbedden en parasols. Het beloofde restaurant, bar, glijbaan zit bij een ander appartementencomplex dit vonden wij vreemd want dit wordt wel vermeld in brochure dat dit bij Les Oceanides hoort, niet dus. Omdat het park net open is ligt er nog weinig gras, beetje kaal. Bij de receptie staat een nederlands sprekende dame die erg hulpvaardig is. La londe ligt 10 km van hyeres, 20 min rijden van La Lavendou en +/- 50 min rijden van St. Tropez en St. Maxime.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Cindy22-07-2012

Boven verwachting!

Mooie appartementen. De kamers zijn modern ingericht, de keuken compact en degelijk. Ruime badkamer. Heerlijke douche. In het hele appartement is veel bergruimte. Slaapkamer met airco. Bij de receptie wordt Nederlands gesproken en word je goed geholpen. Dichtbij het strand, waar je de mogelijkheid hebt om strandbedjes te huren (8 tot 10 euro per dag) of kunt kiezen om zelf je spullen mee te nemen. Er zijn veel schaduwrijke plekken te vinden. Er zijn leuke restaurantjes waar je prima kunt eten. De mensen zijn vriendelijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Marcar18-07-2012

Aanrader: Mooie studios en super ligging

Wij zijn nu nog in ons appartement maar zo tevreden, dat wij de review al plaatsen. Geboekt op "de gok", vanaf een impressieplaatje bij TourOperator. De accomodatie is nu 4 weken open, maar alles is klaar en aanwezig. Alleen het gras rondom de huisjes moet nog groeien. Wij zitten in een studio: deze zijn modern en sfeervol ingericht. Zeer ruime en moderne badkamer met ligbad, douche en toilet, wastafel. Ruime hal, en doorgang naar studio. Hierin is in 1 ruimte een twee persoonsbed, eettafel met twee stoelen en een klein keukenblok met magnetron, twee-pits keramische plaat, afzuiger en een koelkast/vriesvakje. Een klein terras met tafel, twee stoelen en parasol. Voldoende voor twee personen. De appartementen hebben dikke muren, je hoort absoluut geen buren. In het park en de omgeving heerst rust, ondanks het hoogseizoen. Mooi zwembad. Prachtige omgeving, 1 straat vanaf het mooie zandstrand en dicht bij vele het dorp met winkelstraatje en 3 grote supermarkten.

Gereisd met partner in juli 2012

Appartement Residence Les Océanides & I'lle d'Or info