Camping Les Moulieres

50 reviews over Camping Les Moulieres

• 2018
    7Ronny27-01-2018

Rustige camping

Gezellige camping, prachtige omgeving en vriendelijke uitbaters

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd in januari 2018

• Oude reviews

4Sylvana23-08-2015

Nooit meer

Wij kwamen bij toeval op deze camping voor twee weken. Bij aankomst tijd kregen wij een plek aangewezen en voor de rest werd ons niks gezegd. De plekken waren ruim en met veel schaduw. Omdat wij die dag laat aankwamen gingen we ook laat eten. Wat we alleen niet wisten was dat het sanitairgebouw waar we aan het afwassen waren om 10 uur s'avonds dicht ging. Wanneer de oudste kinderen naar Port Miramar wilde gaan in de avond werd er niet door de bewaker verteld dat ze een half uur laten het hek van de camping gingen sluiten en stonden ze buiten.. Uiteindelijk waren ze binnen en bleek dat ze ook niet meer konden douchen omdat het tweede sanitairgebouw ook was afgesloten, en na zo'n lange dag zou je wel graag willen douchen. Ook kwam midden in de nacht de bewaker ons even wakker maken om te vertellen dat het afvoerputje niet goed was neergezet. Voor de prijs wat je betaalde was er ook niet veel te doen op de camping en zijn we snel van deze rare camping vertrokken naar de camping er naast.

• 2Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Astrid15-08-2015

Top vakantie

Net terug van 2 weken op deze camping. Eigenaar zocht een rustige plek voor ons omdat we een 2 jarig dochtertje bij ons hadden. Camping is niet mega luxe maar gewoon goed en netjes. Mieren waren goed te bestreiden met spray. Camping Ligt centraal... Stadje le Londe is erg gezellig voor savonds, Strand le lavandou (Jean blanc) op 20 min rijden is prachtig, bormes les mimosas is een fantastische plek in de bergen om eens op een avond te kijken, strand van hyeres is leuk... Kortom veel te doen in de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9elly12-07-2015

Fantastische plek

Deze camping is een uitzondering in de omgeving. Straalt rust uit. Het is een parkachtige camping met mooie eucalyptus bomen en vruchtbomen (die wel wat framboosachtige besjes laat vallen en dus zowel lekker zijn, maar ook wel wat overlast geven bij in en uitlopen. Geen animatie, maar wel jeu de boule, een tennisbaan en kinderspeeltoestellen en tafeltennis. Vlak bij het strand. Fietsen mee of huren is ideaal, je kunt dan alle strandjes bezoeken in de omgeving. Op de camping een restaurantje waar je lekker kunt eten en waar ze ook speciale avonden organiseren. Sanitair wordt goed bijgehouden. Personeel behulpzaam en vriendelijk. La Londe een plaatsje met gezellige terrasjes en wat winkels. Hyeres een prachtig stadje. Het oude gedeelte is zeker de moeite waard. 10km van de camping. De plaatsen zijn "open" en behoorlijk groot. Zolang het niet heel vol is proberen ze de gasten wat te verdelen, zodat je niet pal op elkaar staat. Veelal fransen, die al langer komen, maar geen stacaravans.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 8heer Devolder06-08-2012

echte familie camping

een camping waar je echt tot rust kunt komen en je echt in Frankrijk waant.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Laurence08-08-2010

prima camping

Na een uur zoeken in de omgeving vond ik deze camping. In tegenstelling tot de andere campings, hier een oase van rust. Camping oogt rustig, ruimtelijk en netjes. Geen moderne sanitair maar schoon. Warm water aanwezig. Op de campingplek waren mieren aanwezig, maar bleven buiten de tent. Vanuit deze camping is het strand makkelijk te bereiken. Tip: ga met de boot vanuit La Londe een dagje naar Ile Porquerolles. Huur daar een fiets. 53 km onverhard pad voor de echte fietsliefhebbers. Je kan van de ene baai naar de andere baai fietsen.

• 6Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2010

• 1L.Richard21-08-2009

WAT EEN DRAMA CAMPING

Bij aankomst bleek de camping BOMVOL te zitten. Er bleek echter toh nog één plekje over te zijn. (wat een geluk dachten wij nog). We reden naar de betreffende plaats, en wij zagen dat alles in en op elkaar stond. Elke m² wordt hier zeer effectief benut maar dit komt de campinggasten niet ten gunste. Aangekomen bij de plaats vertelde de campingmedewerker heel trots dat er maar liefst 5 bomen aanwezig waren rondom de plaats. Snel rondkijkend bleek dit niet veel meer voor te stellen dan 5 bezemsteelachtige boompjes waarvan je het aantal bladeren kon tellen. Desondanks accepteerde wij de plek en wij wilden ons gaan installeren, totdat een van ons opmerkte dat er wel erg veel mieren over onze voeten heen kropen. Na het omtrappen van een steen aan de rand van de plaats kwam er een leger mieren te voorschijn. Dit was voor ons de druppel en we melden ons weer af. Bij de receptie was er geen verbazing over deze mierenhoop... Waarom zij ons dan toch deze plek hebben gegeven is ons onduidelijk...

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8mariska vannieuwkerke05-08-2008

super camping zeer gezellig

super camping zou er zeker nog naar toe gaan maar mijn man gaat liever naar een huis dus hebben we er eentje gehuurd ook in la londe ik ben een keer of zes naar deze camping gegaan nu al zon 15 jaar geleden dus ik kom terug naar la londe

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8j van doesburg01-08-2008

Voor herhaling vatbaar

Bij toeval gevonden, maar zeker geen spijt van gehad. Rustige camping op een paar km van het strand. Goede sfeer, vriendelijke mensen. Weinig animatie. Geen gebrek aan douches en toiletten. Een camping op volledig tot rust te komen. Geen camping voor jongeren.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Judith20-08-2007

Prijs/kwaliteit verhouding goed!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2007

1 tip over Camping Les Moulieres

• elly, 12-07-2015 Rapporteren

Hyeres, fietsen naar de stranden in de buurt, die heel geleidelijk aflopen, maar wel wat "hobbels hebben" dus opeens heel ondiep. Natuurlijke bodem. Eilanden in de buurt waar veel gedoken wordt en gesnorkeld.

0 vragen over Camping Les Moulieres

Camping Les Moulieres info