Camping Le Pansard

Meer camping info

90 reviews over Camping Le Pansard

• 2019
    8Lara02-08-2019

Goeie plek voor een relaxte vakantie!

Als je op zoek bent naar een niet al te grote, gezellige camping aan zee die toch genoeg beschutting/schaduw biedt door alle bomen die er staan, dan is dit een geschikte camping! Er is bovendien een campingwinkel, voor de kinderen leuke animatie, een fijn wandelpad langs de kust waar heel veel hardlopers zich de benen uit het lijf rennen, een restaurantje wat ik nog niet bezocht heb maar goed oogt en....een fijn en gezellig strandje zonder poespas maar met vaak een heerlijk verkoelend windje! Het sanitair weet ik niet want wij zitten in een stacaravan. Het oogde goed. De veldjes met staplekken zijn dichter bij zee, maar grotendeels nog steeds onder de bomen en het ziet er gezellig uit daar! Ik zou zeker nog eens terugwillen!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

8Inge Senff07-01-2017

Perfecte vakantie

Het is echt een mooie camping, met genoeg faciliteiten zoals een supermarkt met veel produkten en een bar/restaurant. Ook zijn er 2 tennisbanen en een jeu de boules baanWij zaten in een stacaravan op loopafstand van de zee. Echt ideaal. Daarnaast kan je in 10 minuten naar de haven lopen, waar altijd wat te zien is. Het plaatsje La Londe ,op 10 minuten van de camping (met de auto) is gezellig. Dus al met al is deze camping een echte aanrader.

Klein nadeel: de wifiverbinding is regelmatig erg slecht, je moet er wel voor betalen. Er is geen zwembad (maar dat hadden wij niet gemist.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Loes02-07-2015

Mooie camping direct aan zee.

Wij huren altijd een mobilhome via een touroperator en doen dit al 12 jaar met veel plezier. De camping ligt direct aan het strand. Alle voorzieningen zijn aanwezig. In de directe omgeving is een jachthaven met diverse leuke winkeltjes en goede en betaalbare restaurants. De omgeving is redelijk vlak dus zeer geschikt om fietstochten te maken. In La Londe zijn eventueel fietsen te huur.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 7Daan 28-05-2015

Mooie ligging, maar slecht sanitair voor 4 sterren

In mei bezochgten wij deze camping en stonden we op een mooie plek aan het water. We schrokken van hoeveel plaatsen er zijn op zo.n smal stukje aan het water. In het hoogseizoen moet dit een regelrechte ramp zijn. Op loopafstand van boot naar Porquerolles etc. Sanitair zeer armoedig voor 4 sterren. Geen wc papier, nergens prullenbakken en een lauwe douche

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2015

• 6henriette13-09-2013

mooie plek aan het strand

we hebben niet op deze camping gestaan. Onze indruk was, een mooie plek , maar in het naseizoen veels te duur(35,- voor twee personen) en sanitair was ronduit smerig, wat ons heeft besluiten gelijk iets anders te gaan zoeken.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2013

• 8Marijke28-06-2013

prima plek!

net terug van een heerlijke vakantie in een mobile-home op le pansard.rustig op het strand slechts 50 meter lopen naar het strand. vriendelijk personeel op de camping.Een nadeel we zijn lek geprikt door de muggen, maar daar kan niemand wat aan doen, dit is voor ons een reden om hier niet meer naar toe te gaan, wat nog wel een voordeel is er zijn weinig Hollanders!

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Meike28-01-2013

Geweldige camping

Wij komen al diverse jaren, buiten het hoogseizoen om, op deze camping. Voor kinderen is de camping ideaal, zeker omdat deze aan het strand ligt. Wij hebben uiteenlopende vakanties gehouden, van all inclusive tot aan de wintersport, maar zet ons maar gezellig 2 weken in een mobile home op de Pansard, daar worden wij gelukkig van! Vanuit La Londe les Maures kun je diverse steden aandoen. Het vliegveld ligt in de buurt en achter de receptie werkt een zeer vriendelijke, Nederlandse dame. De camping zal in het hoogseizoen niet rustig zijn. Ook dit jaar zijn wij in juni weer van de partij, nu al zin in!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 6Marc23-10-2012

Duitse enclave met mooie ligging

Mooi gelegen camping. Duitse enclave maar wel rustig. We waren er de tweede helft van september. Zeer hoge prijzen voor de betrokken periode. Tijdens ons verblijf werd een gedeelte van het sanitair afgesloten. Ander sanitair blok een heel eind uit de buurt. In toiletten geen borstels beschikbaar zodat het sanitair er regelmatig vuil bij lag. In blok dat nadien werd afgesloten ook geen mogelijk om handen te wassen (behalve in de bakken voor de vaat) en geen verlichting. Belachelijk hoge prijs voor gebruik internet (10€ voor één dag) terwijl er in het nabijgelegen haventje 4 gratis wifipinten vlot beschikbaar zijn. Voldoende eetgelegenheden in La Londe.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2012

• 5A van lummel08-09-2012

Dit nooit weer!

Kom je voor je rust? Nou dan moet je hier niet heengaan, er staat dat er rust moet zijn tussen 23.00-7.00 nou, dan begint het juist! Om de dag is er lawaai dmv. Annimatie in de vorm van karaoke, disco, dj enz... Begint zo rond 20.30 en als het stopt,soms na 1.30 dan gaan al de jonge lui nog naar het strand en hoor je ze nog een paar uur lallen, lachen,e.d. Doordat het strand aan de camping ligt,en public is, mag ieder herrie maken,want het valt niet onder hun verantwoording! Er is security,die spreken amper engels, en ze zijn er niet als er lawaai is!!! Helaas,voor ons en namens meerderen op de camping,niet nodig,jonge lui vonden al die herrie ook niet leuk vinden op het strand zitten wel zo gezellig,met de groep.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9schorpioen_118-06-2011

Perfecte camping

echt een leuke camping direct aan het strand, vlakbij centrum met uitgaansgelegenheden en dingen om te doen sanitair oke, veel douches en toiletgebouwen en ze hebben zelf ook een winkeltje en een restaurant waar ze ook disco houden ook in mooie natuurrijke omgeving

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 1994

2 tips over Camping Le Pansard

• Meike, 28-01-2013 Rapporteren

Bezoek ook eens het privéstrand l'estagnol, is erg mooi.

• j.storm, 22-08-2012 Rapporteren

Prachtige wijncaves vlakbij en heel centraal bij plaatsen zoals St. Tropez

2 vragen over Camping Le Pansard

• vakantieman, 25-12-2014 Rapporteren

dorp en pubers

Wie weet hoe deze camping in 2014 is. Ook loopafstand van een dorpje? Onze tweeling is volgende zomer bijna 17. Is het leuk voor deze leeftijd? Is sanitair netjes? lees verschillende dingen. Dank

marika_lem, 28-05-2015

Bedankt voor de reactie. Wij hebben inmiddels besloten om naar een andere camping te gaan. Fijn vakantie.

Daan , 28-05-2015

Geen net sanitair. Alleen in de haven geweest die op loopafstand is.

• Marije, 13-04-2010 Rapporteren

Waar staan de stacaravans van Homair?

Zojuist 'op goed geluk' voor begin juli een stacaravan geboekt via Homair. Weet iemand waar de stacaravans van deze organisatie zich op de camping bevinden?

Wilma Tammerijn, 06-02-2013

De stacaravans van Homair staan in het midden en achterste gedeelte van de camping. Vooraan staan de stacaravans van de camping zelf. We gaan zelf voor de 4de keer via Homair en de loopafstand naar de achterste caravans is ongeveer 5 minuten...

Camping Le Pansard info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel