Camping La Brulade

Anders

super camping

annelies en robert
29-6-2016

elodie ontvangt je hartelijk, het personeel is goed en vriendelijk. We heb en hier weer een fantastische vakantie gehad met onze vrienden!

een bijzonder nette verzorgde camping waar je je welkom voelt met een heerlijk zwembad en een strand op. ça 900 meter.

Fantastisch in het naseizoen.

Jaap & Nicole
        12-9-2014

In het hoogseizoen is het naar onze mening te druk. De Fransen komen en masse vakantie vieren, maar als je voor rust komt, dan is het echt te druk dan.

Ruime plaatsen voor een goede prijs

Yvonne
        9-8-2010

Ook eind juli waren er voldoende plaatsen op deze camping, mits je geen gebruik hoeft te maken van elektriciteit op je standplaats. Vaste gasten staan op het voorste deel van de camping, achteraan was ruimte genoeg. Wanneer je vlakbij het sanitair stond (vooraan), kon je vooral 's avonds last hebben van kletsende en fietsende kinderen en jongeren, of van de feestavonden in het restaurantje bij de camping. Ook de weg langs de camping hoorde je goed. Maar wij hebben hier een prima plek gehad, ruim met veel schaduw, en heel voordelig gezien de ligging vlak bij zee en winkels. Dat het afwaswater lauw was, namen we op de koop toe. La Londe is een leuke plaats, met gezellige, vrije zandstranden. Weinig buitenlanders gezien. En een prima uitgangspunt voor strand, eiland (Port Cros!), achterland (Bormes), etc. Er loopt vanaf de camping een fiets- en wandelpad naar het strand (ruim 1 km), maar vlakbij zee zijn er zeker 's morgens genoeg gratis parkeerplaatsen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Brulade in La-Londe-les-Maures, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Brulade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.