Appartement Résidence l'Horizon Blanc

0Tonen op kaart

34 Reviews over Résidence l'Horizon Blanc

• 3Leroy25-03-2014

Très déçu!

Appartement très salle, caution versée en liquide, aucun état des lieux, très peu d'équipements, les personnes qui s'occupe de l'accueil, ne parle pas français ou très peu (hollandais). Beaucoup de bruit la nuit ( pour vous reposer, passer votre chemin). Le seul avantage et d'être au pied des pistes ( environ 150m).

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 5sylvain22-03-2013

appartement pas pour les familles avec enfants

bonjour, je suis partie en mars du 9 au 16, le site est magnifique;chalets; , les pistes sont pour debutant et skieurs moyens,appartement 8 personnes honnetes, pas tres bien néttoyé; cuisine vetuste et petite ,pas de micro ondes,vieux petit four et petit réfregirateur, mais surtout ATTENTION fief des hollandais bruyants pas tres soigneux ,dechets par terre, font la fete jusqu'a 3-4heures du matin ,donc pour amie, potes mais pas en famille

• 7inard17-03-2013

Appart' proche des pistes

Appartement très bien placé proche des pistes et même avec vue sur les pistes. Le rapport qualité / prix était au top du fait que j'vais pris un offre combinant la location + les forfaits. Composé d'une pièce avec 2 lits superposés, couloir, cuisinette, et double canapé transformé en lit durant tout le séjour. Seul petit bémol prévoir l'ordi ou une TV!! Et pas non plus de super four très puissant ni de micro-ondes. Par contre pour les dormeurs qui ont le sommeil léger ils peuvent entendre les "jeunes" rentrés de la discothèque (ils sont assez bruyants!!)

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 6Tim13-02-2013

Goed genoeg

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 7Pinow28-01-2013

Uitstekende prijs kwaliteit.

Wij waren met 4 volwassen kerels. We kregen 1 6 persoons en 1 8 persoons appartement toegewezen. De ruimte was dus prima voor ons, maar met zijn zessen in dat appartement zou te klein zijn. Tijdens ons verblijf waren er wel wat schoolreisjes, maar die werden dusdanig goed begeleid door leraren dat de overlast minimaal was. De apres ski in la joue du loupe was bijzonder matig. Rond de pistes zijn wat terrasjes, maar de nederlandse kroeg prins van oranje is een meter of 50 van de piste af . Wij waren er van 19 tot 26 januari en ik heb wel geteld 20 mensen in die tent gezien... over de hele week verspreid! De terrasjes zijn basic, maar wel lekker chillen. Half pension bij restaurant Hollandaise was geen haute cusine, maar voor die prijs meer dan prima. Wij hebben voor een week van zaterdag tot zaterdag, inclusies skipas voor het gehele gebied en halfpension 350 euro betaald. Dan moet je ook niet teveel verwachten.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 8Duin08-01-2013

prima appartement voor skivakantie

Het is een basic appartement, maar alles aanwezig. Dicht bij de piste en lockers in de kelder. lift aanwezig. uitzicht op de piste en balkon heeft zicht op piste. Wij hebben geen last gehad van uitgaanspubliek. Er was ook niemand in de kroeg/bar. Geen overlast van jongelui in het appartement,

• 0Jeroen25-04-2012

Dit nooit meer!!!!

Schreeuwende jongeren, Overal stof, plakkende vloeren, Keukengootsteen verstopt met braaksel van de vorige huurders. De bedden zijn goor en liggen niet lekker. Bij een beetje wind de skilift dicht.

Ik ga hier nooit meer heen!!!

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 0Henk18-02-2012

Wat een herrie in die tent

Dat was eens en nooit meer. als het appartement volgeboekt is en er zitten feestvierder tussen ( en dat gebeurd veel) is er snachts niet te slapen van de herrie en lawaai. Vlak naast ons drinken, zingen, grote radio mee , schreuwen tot 4 uur smorgens. Er is geen bewaking of huismeester, er is niets aan te doen. Wat was ik blij dat we weer naat huis gingen. Een prima skigebied er zouden een paar mooie hotels moeten zijn. pas dan komen we terug

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 7Marjolein13-02-2012

Résidence l'Horizon Blanc

Net weer van een week in La Joue du Loup, na zelf even wat gepoetst te hebben in het appartement (kamers stellen niet veel voor, schoon is het ook niet, maar dat kan ook niet anders voor zo weinig geld) begon een koude week (-15 Celsius)!

Uitzicht was prachtig, veel zon en je zag de mensen zo naar beneden skiën! Bakker, supermarkt en wat andere winkeltjes om de hoek)

Maak er zelf een feestje van want de locale bar (Vie) stelt niet veel voor, veel studenten!

Al met al een mooie week, zeker voor de beginnende skiërs!

• 6tinne_sels15-05-2011

Groot appartement. Veel lawaai in de blok!

Het appartement was prima in orde. Als je dit vergelijkt met andere appartementen in Frankrijk is deze één van de betere. Jammer genoeg zijn de kamers niet goed geïsoleerd. Er is erg veel lawaai tot in de vroege uurtjes.

Appartement Résidence l'Horizon Blanc info

Facilities