Appartement Résidence l'Horizon Blanc

Appartement
Appartement Résidence l'Horizon Blanc
6,9

• Ligging t.o.v. pistes8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence l'Horizon Blanc voor je op een rij gezet:

32 reviews over Appartement Résidence l'Horizon Blanc in het Nederlands

Goed genoeg

Tim
13-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

niet echt een aanrader

rj240479
31-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

de appartementen hadden 10 jaar geleden al met de grond gelijk gemaakt moeten worden. Het is op. Dat het niet fatsoenlijk schoon is, helpt ook niet echt bij de beleving van een relaxte vakantie.... neem zelf even vaatwasblokjes en vuilniszakken mee. de enige supermarkt weet dat het niet in het huisje aanwezig is, zo zijn de prijzen dus ook....

Uitstekende prijs kwaliteit.

Pinow
28-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren met 4 volwassen kerels. We kregen 1 6 persoons en 1 8 persoons appartement toegewezen. De ruimte was dus prima voor ons, maar met zijn zessen in dat appartement zou te klein zijn. Tijdens ons verblijf waren er wel wat schoolreisjes, maar die werden dusdanig goed begeleid door leraren dat de overlast minimaal was. De apres ski in la joue du loupe was bijzonder matig. Rond de pistes zijn wat terrasjes, maar de nederlandse kroeg prins van oranje is een meter of 50 van de piste af . Wij waren er van 19 tot 26 januari en ik heb wel geteld 20 mensen in die tent gezien... over de hele week verspreid! De terrasjes zijn basic, maar wel lekker chillen. Half pension bij restaurant Hollandaise was geen haute cusine, maar voor die prijs meer dan prima. Wij hebben voor een week van zaterdag tot zaterdag, inclusies skipas voor het gehele gebied en halfpension 350 euro betaald. Dan moet je ook niet teveel verwachten.

prima appartement voor skivakantie

Duin
8-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het is een basic appartement, maar alles aanwezig. Dicht bij de piste en lockers in de kelder. lift aanwezig. uitzicht op de piste en balkon heeft zicht op piste. Wij hebben geen last gehad van uitgaanspubliek. Er was ook niemand in de kroeg/bar. Geen overlast van jongelui in het appartement,

Dit nooit meer!!!!

Jeroen
25-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Schreeuwende jongeren, Overal stof, plakkende vloeren, Keukengootsteen verstopt met braaksel van de vorige huurders. De bedden zijn goor en liggen niet lekker. Bij een beetje wind de skilift dicht.

Ik ga hier nooit meer heen!!!

Wat een herrie in die tent

Henk
18-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dat was eens en nooit meer.

als het appartement volgeboekt is en er zitten feestvierder tussen ( en dat gebeurd veel) is er snachts niet te slapen van de herrie en lawaai.

Vlak naast ons drinken, zingen, grote radio mee , schreuwen tot 4 uur smorgens.

Er is geen bewaking of huismeester, er is niets aan te doen.

Wat was ik blij dat we weer naat huis gingen.

Een prima skigebied er zouden een paar mooie hotels moeten zijn.

pas dan komen we terug

Résidence l'Horizon Blanc

Marjolein
13-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net weer van een week in La Joue du Loup, na zelf even wat gepoetst te hebben in het appartement (kamers stellen niet veel voor, schoon is het ook niet, maar dat kan ook niet anders voor zo weinig geld) begon een koude week (-15 Celsius)!

Uitzicht was prachtig, veel zon en je zag de mensen zo naar beneden skiën! Bakker, supermarkt en wat andere winkeltjes om de hoek)

Maak er zelf een feestje van want de locale bar (Vie) stelt niet veel voor, veel studenten!

Al met al een mooie week, zeker voor de beginnende skiërs!

Groot appartement. Veel lawaai in de blok!

tinne_sels
15-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het appartement was prima in orde. Als je dit vergelijkt met andere appartementen in Frankrijk is deze één van de betere. Jammer genoeg zijn de kamers niet goed geïsoleerd. Er is erg veel lawaai tot in de vroege uurtjes.

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Jeannette
21-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wanneer je buiten het hoogseizoen naar Horizon Blanc gaat, is de prijs-kwaliteit verhouding perfect. Voor twee personen, ruime appartementen, goede ligging, keuken uitrusting is prima inorde .

Jammer dat er geen wifi in het appartement is.

Het appartement zou gebaat zijn bij beter onderhoud. Meer tip als kritiek.

Nooit meer!

BW033
2-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn hier in maart geweest met een groep vrienden. Je moet niet te veel verwachten, maar dit is absurd voor 2 dagen app.! Het app. was heel vies bij aankomst, niks schoon, vloer, badkamer, toilet, zelf vies bestek! Het stonk want de afwasmachine was stuk. Een jongen van 16 met een doekje en emmertje kwam later, wij moesten gaan vertellen wat hij schoon moest maken! Over dit alles geklaagd bij de reisleiders er zijn 3 mensen geweest en konden allemaal 'niets' doen. Als er 1 pers. had gedoucht stond de gang blank(er staan twee bedden in de gang). We waren hier met 30 mensen en alle app. hadden hetzelfde. Op de laatste dag hebben we 1,5 uur in de rij gestaan voor de koffers, deze waren samen met de koffers van nieuwe mensen en vertrekkers in een ruimte van 40 m2 gezet (tot het plafond gestapeld, je mocht je koffer er niet zelf neer zetten)Het is echt absurd! Pistes zijn geweldig, maar voor een leuke vakantie ga via een andere org. en in een ander complex!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence l'Horizon Blanc in La Joue du Loup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence l'Horizon Blanc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.