Appartement Résidence l'Horizon Blanc

Meer appartement info

34 reviews over Appartement Résidence l'Horizon Blanc

• 6Tim13-02-2013

Goed genoeg

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 7Pinow28-01-2013

Uitstekende prijs kwaliteit.

Wij waren met 4 volwassen kerels. We kregen 1 6 persoons en 1 8 persoons appartement toegewezen. De ruimte was dus prima voor ons, maar met zijn zessen in dat appartement zou te klein zijn. Tijdens ons verblijf waren er wel wat schoolreisjes, maar die werden dusdanig goed begeleid door leraren dat de overlast minimaal was. De apres ski in la joue du loupe was bijzonder matig. Rond de pistes zijn wat terrasjes, maar de nederlandse kroeg prins van oranje is een meter of 50 van de piste af . Wij waren er van 19 tot 26 januari en ik heb wel geteld 20 mensen in die tent gezien... over de hele week verspreid! De terrasjes zijn basic, maar wel lekker chillen. Half pension bij restaurant Hollandaise was geen haute cusine, maar voor die prijs meer dan prima. Wij hebben voor een week van zaterdag tot zaterdag, inclusies skipas voor het gehele gebied en halfpension 350 euro betaald. Dan moet je ook niet teveel verwachten.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Duin08-01-2013

prima appartement voor skivakantie

Het is een basic appartement, maar alles aanwezig. Dicht bij de piste en lockers in de kelder. lift aanwezig. uitzicht op de piste en balkon heeft zicht op piste. Wij hebben geen last gehad van uitgaanspubliek. Er was ook niemand in de kroeg/bar. Geen overlast van jongelui in het appartement,

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 0Jeroen25-04-2012

Dit nooit meer!!!!

Schreeuwende jongeren, Overal stof, plakkende vloeren, Keukengootsteen verstopt met braaksel van de vorige huurders. De bedden zijn goor en liggen niet lekker. Bij een beetje wind de skilift dicht.

Ik ga hier nooit meer heen!!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 0Henk18-02-2012

Wat een herrie in die tent

Dat was eens en nooit meer. als het appartement volgeboekt is en er zitten feestvierder tussen ( en dat gebeurd veel) is er snachts niet te slapen van de herrie en lawaai. Vlak naast ons drinken, zingen, grote radio mee , schreuwen tot 4 uur smorgens. Er is geen bewaking of huismeester, er is niets aan te doen. Wat was ik blij dat we weer naat huis gingen. Een prima skigebied er zouden een paar mooie hotels moeten zijn. pas dan komen we terug

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Marjolein13-02-2012

Résidence l'Horizon Blanc

Net weer van een week in La Joue du Loup, na zelf even wat gepoetst te hebben in het appartement (kamers stellen niet veel voor, schoon is het ook niet, maar dat kan ook niet anders voor zo weinig geld) begon een koude week (-15 Celsius)!

Uitzicht was prachtig, veel zon en je zag de mensen zo naar beneden skiën! Bakker, supermarkt en wat andere winkeltjes om de hoek)

Maak er zelf een feestje van want de locale bar (Vie) stelt niet veel voor, veel studenten!

Al met al een mooie week, zeker voor de beginnende skiërs!

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 6tinne_sels15-05-2011

Groot appartement. Veel lawaai in de blok!

Het appartement was prima in orde. Als je dit vergelijkt met andere appartementen in Frankrijk is deze één van de betere. Jammer genoeg zijn de kamers niet goed geïsoleerd. Er is erg veel lawaai tot in de vroege uurtjes.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7Jeannette21-04-2011

Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Wanneer je buiten het hoogseizoen naar Horizon Blanc gaat, is de prijs-kwaliteit verhouding perfect. Voor twee personen, ruime appartementen, goede ligging, keuken uitrusting is prima inorde . Jammer dat er geen wifi in het appartement is.

Het appartement zou gebaat zijn bij beter onderhoud. Meer tip als kritiek.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 1BW03302-04-2011

Nooit meer!

We zijn hier in maart geweest met een groep vrienden. Je moet niet te veel verwachten, maar dit is absurd voor 2 dagen app.! Het app. was heel vies bij aankomst, niks schoon, vloer, badkamer, toilet, zelf vies bestek! Het stonk want de afwasmachine was stuk. Een jongen van 16 met een doekje en emmertje kwam later, wij moesten gaan vertellen wat hij schoon moest maken! Over dit alles geklaagd bij de reisleiders er zijn 3 mensen geweest en konden allemaal 'niets' doen. Als er 1 pers. had gedoucht stond de gang blank(er staan twee bedden in de gang). We waren hier met 30 mensen en alle app. hadden hetzelfde. Op de laatste dag hebben we 1,5 uur in de rij gestaan voor de koffers, deze waren samen met de koffers van nieuwe mensen en vertrekkers in een ruimte van 40 m2 gezet (tot het plafond gestapeld, je mocht je koffer er niet zelf neer zetten)Het is echt absurd! Pistes zijn geweldig, maar voor een leuke vakantie ga via een andere org. en in een ander complex!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7Maikel22-02-2011

Voor Short Ski Goed te doen

We zijn met 5 mannen via TOaan een 5 daagse Short ski begonnen. ons app. was een 6 persoons. Mensen die al vaker op een short ski zijn geweest, weten dat ze geen hoge verwachtingen moeten hebben van de acommodatie op voorhand, dan kan het altijd meevallen. De accommodatie was goed, maar het depot waar je bij aankomst en vertrek gebruik van moet maken was een faktor 10 te klein. Dit was wel een tegenvaller, want je omkleden was niet mogelijk. Let op, onderin het gebouw zijn kluisjes aanwezig, dit werd niet verteld!! Verder was het goed. Tot de piste is het max 3 min lopen. Verder is het Half pension aan te raden via TO. Eten was simpel maar goed. Volgende keer zou ik zo weer gaan.

Gereisd met vrienden in februari 2011

Appartement Résidence l'Horizon Blanc info