Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer chalet info

7 Reviews over Eden

• 8Cienne26-04-2016

No Wifi in de 10 persoons chalets!

Het is onbegrijpelijk dat je in het domein een chalet kan huren Zonder Wifi. Je kan er zelfs niet voor betalen. Wij zijn er geweest met een hele groep skiërs maar er waren ook een aantal niet-skiërs bij. Voor hen was het helemaal niet leuk. Ook onze pubers vonden het niet plezant. Wij hadden ook een 10 persoons én een 12 persoons chalet gehuurd. Deze chalets liggen echter in een ander domein. Dit wordt op de websites helemaal niet vermeld.

• 8Julia13-01-2014

ideaal chalet voor het hele gezin/familie

Mooi chalet met genoeg ruimte en verschillende badkamers. nr 1 waar wij waren, had de meeste zon op het grote terras. de bedden zijn wat smal, maar wel goed. Chalet ligt aan de rand van het dorp en aan de overkant van het wegje stap je zo de piste op! Wat we misten is dat niet ingespeeld is op kleine kinderen: kinderbedjes en kinderstoelen waren bijv. niet voorhanden, moesten we apart regelen, geen traphekje. Ook is het chalet niet goed te vinden en hebben we even moeten zoeken en vragen. Niet leuk na zo'n lange reis. Nadeel is dat de boiler niet is ingesteld op meer dan 5 personen douchen, dus na regelmatig een koude douche gehad te hebben, zijn we toch maar gaan plannen wie wanneer onder de douche ging. Overigens was het huis voor franse begrippen erg schoon en goed verzorgd.

• 9Erik 13-01-2012

Mooi, betaalbaar appartement met fraai uitzicht

De chalets zijn mooie gelegen met vrij zicht over een dal en de bergen. Ons chalet (nr 4) was netjes, verzorgd en alles is nog nieuw. Er is vloerverwarming op de begane grond, voldoende slaapkamers, moderne badkamers en douches, een sauna, complete, moderne keuken, skihok met eigen ingang, een groot balkon en erg fijn, een kelder met parkeerplaats voor 2 auto's en een wasruimte met een wasmachine.

Een paar minpuntjes: Tijdens het douchen begon het in de keuken te lekken, er is een douchedeur die naar binnen draait (dus in de douchecabine) waardoor je er zelf niet of moeilijk in kan en een toiletdeur sloot niet. Toen we daar melding van hebben gemaakt is er vervolgens niets mee gedaan. Wel kwalijk, zeker wat betreft de flinke lekkage bij het douchen. De resterende dagen zijn we maar in een andere badkamer gaan douchen.

Al met al wel een erg fijn en modern chalet, zeker de moeite waard!

• 10Peter28-02-2011

Geweldig chalet voor een groep / families

Groot, mooi en luxe ingericht chalet, 6 kamers, 5 badkamers (1 met klein bubbelbad), 2 toilet, sauna. Goed uitgeruste keuken, garage met plek voor 2 auto's en voldoende parkeerplek voor overige auto's. Groot balkon op het Zuiden. Weg oversteken en je skied naar het dorp/liften. Uitzicht is mooi en direct op de bergen (nog) niets ervoor gebouwd (Chalet nr 6 tenminste). Wasmachine in de kelder (wordt nergens vermeld). Zal zeker in overweging genomen bij de keuze voor de Wintersport voor volgend jaar.

• 9Linda14-02-2011

Prachtig Chalet

Het Chalet is inderdaad vrij nieuw en bevat alle gemakken en ruimte. Het chalet ligt dicht bij de piste om naar het dal te skien. De sleutel moet je in het dorp ophalen, want er is geen receptie. Wil je vanaf het chalet naar het centrum lopen, dan ben je ongeveer 10 minuten verder.

Zoals gezegd, het chalet ligt dichtbij de piste. Eenmaal in het dal, zul je toch een stukje verder moeten lopen om de belangrijkste lift te kunnen pakken. Je komt namelijk op het linkerdeel van de piste uit vanaf het chalet en de belangrijkste lift zit helemaal rechts. De afdaling is niet zo ingericht dat je met gemak naar die lift toe kunt skien = verder geen probleem.

De hoofdpiste die in het dal eindigt, was lastig voor onze beginners. Moeilijkheidsgraad die gegeven is is blauw, maar onder barre omstandigheden, kun je dit een rode noemen.

Apres ski is totaal niet te vinden.

• 9M. de Jong24-01-2011

Ruim, compleet en goedkoop

Wij zijn net terug van een weekje vakantie in Chalets Eden in La Joue du Loup met 10 volwassenen. We hadden toen we binnenkwamen in het Chalet echt een wow-ervaring. We zaten in chalet 7 en de ligging tov de piste is idd goed. (Even een klein stukje (25m) de weg omhoog, oversteken en achter een restaurant langs (in totaal 50-100m), vervolgens ski's onderbinden en naar de lift skiën.) Meest opvallend positief: hele ruime dubbele inpadige garage en voor die garages was plek voor de 3e auto die daardoor half beschermd onder het balkon stond. Veel badkamers. Heel ruim balkon. Lekkere jacuzzi en sauna. Grote lcd tv. Meest opvallend negatief: te beperkte hoeveelheid warm water, waardoor er maar beperkt gebruik gemaakt kon worden vd jacuzzi welke tevens alleen bereikbaar is via master bedroom. Oncomfortabele eetkamer stoelen en beperkte zitgelegenheid in zithoek op (bed)banken. Zoals elders op zoover te lezen is in La Joue du Loup overigens weinig (geen) apres ski te beleven.

• 9Inge Neuvel12-01-2011

Super chalet, echt TOP!

Chalet Eden is een prima huis. Meeste kamers hebben eigen badkamer. Wel 'maar' 2 toiletten, dus dat was op spitstijden wel even wachten. Keuken vrij klein, maar van alle gemakken voorzien, voldoende pannen, bestek etc. Grote lange tafel em met z'n 14 te zitten en 2 banken bij de TV. Ligging tov. piste ideaal, zo'n 50-100m lopen, weg oversteken en dan kun je de skies al onderbinden om naar beneden te glijden. Over de piste kan je ook naar dorpje lopen, terug is dan wel even hijgen, maar prima te doen. Helaas geen broodjesservice. Schoonmaak is duur, 180 euro, dus ik 'vrees' dat veel gasten dit zelf gaan doen. Bij ons was het redelijk schoon. In naseizoen (1e week januari) erg goed betaalbaar (voorjaarsvankantie veel duurder), en heerlijk rustig op de pistes. Enige plek waar we hebben moeten wachten is op de wc"s op de berg; slechts 6 'gaten in de grond' voor het gehele skigebied!

Chalet Eden info

• SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenNiet beschikbaar

• Adresgegevens
    F-05250, Les clés sont à récupérer à Seclym Immobilier, La Joue du Loup 05250 Agnières en Dévoluy
  • WebsiteChalet Eden