Bed and Breakfast Le mouron rouge

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

17 reviews over Bed and Breakfast Le mouron rouge

• 10Heer de man26-08-2013

Mooiste plek aan de cote d azur

Vol verbazing lazen wij de vorige beoordeling! Het kan niet zijn dat deze mensen op dezelfde plek zijn geweest. Onze ervaring met deze b&b is het tegen over gestelde. Wij komen hier nu voor de 2e keer en na in meerdere b&b s te hebben geslapen is dit veruit de beste. Erg vriendelijke eigenaren erg goed onderhouden en de kamers zijn erg schoon en netjes. Bij aankomst staat er een karaf rosé voor je klaar! De keuken is erg schoon en alles is aanwezig. Het zwembad ziet er mooi verzorgd uit en word goed bijgehouden. de eigenaren hebben erg veel leuke tips voor leuke restaurant! Wij komen volgend jaar weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 5Embrechts20-08-2013

Voor ons niet meer !

gastheer-vrouw 1 keer gezien bij aankomst. Voor de rest geen enkel contact of hulp. Helemaal niet klant-vriendelijk.Kamer niet fris, hordeur kapot ,vuile versleten pannen, vuil oventje (geen microgolf) Zeer slecht bed, hard en oncomfortabel in een hoek op bovenverdieping geduwd waar het zeer warm is. Ijskast leeg bij aankomst, (bij andere BB's steeds enkele dranken en kleinigheden om na een lange reis niet direct naar een winkel te moeten zoeken).Zwembad vuil aan de bovenranden. Kamer wordt geen enkele keer in de week gekuist ,geen proper lakens.Kortom de B&B is helemaal niet onderhouden en vertoont tekenen van verloedering. Zeker voor de prijs had ik veel meer verwacht.Men krijgt daar echt de indruk dat het hen alleen om het geld te doen is.Wij hebben al andere gedaan in dezelfde regio goedkoper en veel beter.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Nathalie 07-08-2013

Een superleuke B&B

Een zeer aangenaam verbijf en mooie ligging aan de Azurenkust. Dichtbij de stadjes Grimaud ( prachtig en authentiek), Port Grimaud (het kleine Venetie), Ste Maxime en Saint Tropez. Het appartement was zeer verzorgd met confortabele bedden, goed ingerichte keuken, een balzaal van een badkamer, terras, heerlijk ontbijt, mooi zwembad en een prachtig uitzicht. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en leggen hun klanten in de watten. Zo hadden wij bv geen broodrooster, hup binnen enkele uren stond een nieuwe broodrooster in ons appartement. Bedankt aan de 2 koppels voor de uitstekende vakantie. Nathalie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10Jeroen Peters29-07-2013

Mooie vakantie gehad

Heel fijn verblijf bij Le Mouron Rouge! Het appartement was verzorgd, netjes en bijzonder leuk ingericht. Heerlijke vakantie, super zwembad en lekker dicht aan de kust!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 10Linda Doesburg26-07-2013

Fantastische plek!!!

Net terug van een geweldige week ! Wat een mooie locatie, echt een dikke 10! Erg leuke eigenaren, ons appartement was erg leuk ingericht en erg schoon. Onze kinderen hebben zich een week vermaakt in het zwembad en wij hebben heerlijk genoten op ons eigen terras.. Kortom volgend jaar komen wij zeker weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 5Brigitte 19-05-2013

Dit nooit meer

Was helaas niet schoon wat je wel verwacht bij Nederlanders. Bloedheet in juni zonder airco. Sliepen op n zolder en was niet te doen om daar mensen te laten slapen laat staan in augustus.

Gereisd met partner in juni 2012

Bed and Breakfast Le mouron rouge info