Bed and Breakfast Le mouron rouge

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

17 reviews over Bed and Breakfast Le mouron rouge

• 10Lieke Brouwer02-07-2020

Wij hebben onze ouders een overnachting cadeau gedaan bij deze residence. Mijn ouders zijn enorm enthousiast over de gastvrijheid, de prachtige residence zelf, de tuin en alles eromheen. Ook waren ze zeer gecharmeerd van het plaatsje La Garde-Freinet. De gastvrouw was via mail en telefoon ontzettend behulpzaam om de verrassing zo compleet mogelijk te maken. Ik kon haar alles vragen, niks was te gek. Volgens mijn ouders is een verblijf in Le Mouron Rouge een echte aanrader en ze vinden dat wij er zelf ook een keer naar toe moeten. Na hun verhalen gaan we dat ook zeker een keer doen.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Harry01-06-2014

Heerlijke plek

Een prachtige rustige plek om tot rust te komen en als uitvalsbasis naar diverse kustdorpjes en steden. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren die er alles aan doen om je verblijf optimaal te maken. Kamers gezellig ingericht en van alles voorzien, Coco gaan we ook missen :-)

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Jacob Bruin15-09-2013

Bijzonder mooie plek

Wij komen al vele jaren in deze buurt en deze keer was de Mouron rouge aan de buurt. Dit is ons erg goed bevallen. Bij aankomst vriendelijk begroet door de eigenaren die ons tijdens ons verblijf erg veel tips hebben gegeven en ons veel konden vertellen over de natuur/dieren in de omgeving. Wij hadden een studio geboekt en die vonden wij erg praktisch en mooi ingericht. Het viel ons op dat de studio erg schoon was en het rook heerlijk bij binnenkomst. De tuin waar de residentie zich bevind is prachtig en ook het zwembad is qua stijl helemaal af. Wij hebben meerdere malen gekookt en hebben heerlijk gedineerd op ons eigen terras en vaak mooie genieten van de mooie zonsondergang . Ook het contact met de andere gasten vonden wij erg gezellig. Wij zijn hier zeker niet voor het laatst geweest.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Evert de Heg15-09-2013

Bijzonder mooie vakantie

Wij komen al vele jaren in deze buurt en kwamen dit jaar uit bij Le Mouron Rouge. Dit is ons erg goed bevallen. Erg vriendelijk onthaalt door de eigenaren die ons hele verblijf ons van alles over de buurt konden vertellen en erg veel wisten over de natuur/dieren in de buurt. Wij verbleven in een studio, deze was erg mooi onderhouden en praktisch ingericht. Ons viel meteen op hoe schoon de studio was en hoe lekker het rook bij binnenkomst. Verder ligt de residentie in een prachtige tuin en het zwembad past perfect bij de rest van het landgoed. Wij hebben meerdere malen zelf gekookt en heerlijk gedineerd op ons eigen terras met de mooiste zonsondergang. Wij willen niet vertrekken en dat is altijd een goed teken.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Inekejacobs28-08-2013

Aanrader!!

Net terug van 2 weken vakantie bij le Mouron rouge. Dit is echt een aanrader. Wat een mooie plek. De natuur is er fantastisch. Onze studio was erg proper en goed onderhouden. Het zwembad had voldoende ligbedjes en erg netjes. Wij komen volgend jaar zeker terug.

• 9Jasmijn Asselberghs27-08-2013

Heeeerlijke vakantieplek!

Superfijne vakantieplek, in een mooie omgeving, vlakbij Saint Tropez. De eigenaren weten veel van de omgeving en hebben goede tips voor leuke restaurantjes en gezellige strandjes waar het niet te druk is. Fijn om na een uitstapje terug te komen in Mouron Rouge en daar dan heerlijk te relaxen bij het zwembad, en daarna nog even rustig buiten te zitten op je eigen terassje. Op de slaapkamers was het inderdaad warm, maar desondanks hebben we prima geslapen.

Gereisd in augustus 2013

• 10John Heuveling27-08-2013

Prachtige Chambre d'hôtes

Heerlijk verblijf gehad bij le mouron rouge. Bij aankomst stond er een karaf rose voor ons klaar. De studio was erg proper en had een mooie stijl. Het zwembad was verkoelend en lag zijwaards van het mooie grote terras. De gastvrouw en gastheer waren erg behulpzaam en altijd in voor een babbel. Een erg prettige vakantie en een aanrader voor deze buurt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10John Heuvelig27-08-2013

Prachtige Chambre d'hôtes

Erg fijn verblijf bij Le Mouron Rouge gehad. Heerlijk vakantie. Bij aankomst stond een karaf rose voor ons klaar. Studio was proper en mooi ingericht. Zwembad heerlijk verkoelend en mooi gelegen zijwaards van het grote terras. De gastheer en gastvrouw waren altijd in voor een babbel en gaven goede tips over de omgeving, dat was plezant! Een aanrader wat ons betreft!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 10Francien vervoort26-08-2013

Geweldig plekje

Met verbazing de vorige beoordeling gelezen. Het lijkt alsof deze mensen niet op dezelfde plek zijn geweest. Wat een oase van rust in een prachtige omgeving. We hebben genoten. Ook onze kinderen hebben het hier erg naar hun zin gehad. Er waren leeftijdsgenoten en hiermee hebben ze het hele grondstuk in de valei verkend. Ook het zwembad was natuurlijk favoriet waardoor we ze maar moeilijk mee kregen voor sightseeen tripjes. 'S avonds was het heerlijk genieten van de bbq op het prachtige terras met uitzicht. Ondanks de warmte hebben we goed geslapen door de ventilatoren die in het appartement voorzien waren. Heerlijk verblijf, alles was top!

• 10N. Hermans26-08-2013

Bizarre mooie plek aan de Côte d'Azur

Wat hebben wij een fantastische week bij Le Mouron Rouge achter de rug! Echt een droom! Geweldig lieve leuke mensen daar en een heerlijk, perfect verzorgd verblijf! Het zwembad heel mooi, de studio's fris n schoon en de tuin en zonsondergang is adembenemend. Een enorme aanrader voor iedereen! Wij komen zeker terug

Bed and Breakfast Le mouron rouge info

• ZwembadBuitenzwembad