Camping De Berard

81 reviews over Camping De Berard in het Nederlands

Aanrader voor iedereen!

Paul Heikens,
24-1-2019

Heerlijke camping met caravans van touroperator. In de caravan airco en o.a. Nederlandse TV (had van mij niet gehoeven maar de kids waren er blij mee) Voor de prijs van Noordwijk aan zee naar St Tropez

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wat een heerlijke gemoedelijke en rustige camping!

fam. Bruin,
28-11-2018

We Komen al vele jaren aan de cote d'azur. Vaak op veel te dure groet campings aan de kust met zeer veel staanplaatsen. Nu voor de eerste keer dat we voor een kleine 3 sterren camping hebben gekozen. Dit was voor ons echt een openbaring, De camping ligt in een geweldig mooie bergachtige omgeving en kent zelfs in augustus een heerlijke rust. We hebben gehuurd van Nederlandse eigenaren. Alles helemaal verzorgd. Een stacaravan op een zeer grote eigen plek met heel veel privacy en mogelijkheden om lekker buiten te kunnen koken. Dit hebben wij op veel duurdere campings zo kort bij de kust niet eerder mee gemaakt. Onze kinderen hebben zich met veel andere kinderen ook op en top vermaakt. Niet alleen in de zwembaden maar ook bij allerlei andere activiteiten. Wat de camping echt bijzonder maakt is dat je van af de camping zonder file alle mooie plekken kunt bekijken. En dat voor zeer redelijke prijzen. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuk voor ruim een week. Niet langer.

Vakantieganger,
16-9-2018

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De wegen zijn best slecht en behoorlijk steil. Sanitairgebouw dat lager gelegen is oud en vies. Zwembad is lekker maar de bodem is erg vies. Eigenaresse is supervriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lux-camp

Een super gezellige en prachtig gelegen camping!

Bert Tuinstra,
19-8-2018

Voor het eerst naar camping de Berard. We hadden een luxe mobilhome (112) gehuurd van Nederlanders. We hebben 2 super leuke weken gehad op een hele gezellige camping. Het restaurant vonden we goed, we hebben er regelmatig met de kinderen gegeten. Het zwembad is niet groot ,maar voldoet en het is er heel gezellig. De camping is mooi gelegen en vlakbij de allermooiste stranden. We weten nu al dat we weer komen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Doorn,
11-8-2018

Simpele camping, die op een mooie plek ligt om naar verschillende plaatsjes te gaan.
Toiletgebouw was redelijk schoon. Lag voor ons op een bergje. Je moest een steile, stenige berg oplopen, niet handig met kleine kinderen. Restaurant was niets bijzonders (kleine, vette hap), wel mooi gelegen met beschutting van een grote boom. Zwembad is erg klein en simpel. Een diep bad en een kinderbad. Zwembad gaat ook nog eens een paar uur dicht in de middag, net wanneer je verkoeling kan gebruiken. 'S nachts hoorde je veel geluiden, blaffende honden bijvoorbeeld. Er was ook geen telefoonbereik op de plek waar wij stonden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldigj

Rob Elfferich,
30-6-2018

Goed, de rust de mooie ligging en de grote plaatsen met veel privacy. Leuk en fijn restaurantje. Ca. 10 minuten van zee. Grimaud erg leuk en St. Tropez op 20 km. Hier 15 jaar geweest. Geweldig.

Gereisd met partner in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Omdat we het een geweldige plek vinden huren dit jaar voor de 3e keer van Nederlandse eigenaren een stacaravan op de Berard. Hun caravans staan allemaal op het lagere gedeelte van de camping en zijn van alle gemakken voorzien. Dit gedeelte is ook in het hoogseizoen heerlijk rustig en alle plekken hebben een prachtig uitzicht op de bergen aan de overkant van het dal. Het meest fijne is dat de caravans op grote plekken met eigen terrassen staan. Dat is zo dichtbij de kust zeer bijzonder. Vanuit de Berard kun je prachtige tochten maken zowel langs de kust als door de bergen. Onze kinderen hebben het de afgelopen 2 jaar zeer hun zin gehad. Vooral in en rond het zwembad met vrienden en vriendinnetjes. De sfeer op de camping spreekt ons erg aan. De beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurantje buiten naast het zwembad is relaxed en gezellig om te eten of een avondje door te brengen. Nog even wachten en dan gaan we weer.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een heerlijke camping, schitterende gelegen.

Ed en Tineke,
28-5-2018

Wij hadden gehuurd van een Nederlands echtpaar. We troffen een luxe mobilhome aan waar we 2 weken hebben genoten met de kinderen. De eigenaren hadden het zeer goed voor elkaar. De camping is heel gezellig. Onze caravan stond op een plek waar de doorgaande weg naast de camping nauwelijks te horen was. De mobilhome had een heerlijke buitendouche, waar we dagelijks gebruik van hebben gemaakt. De camping is erg gemoedelijk met aardige en behulpzame beheerders. De camping is erg mooi gelegen t.o.v. de heerlijke stranden van de Cote d'Azur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super gezellige vakantie in een luxe stacaravan

Bart en Ina,
30-10-2017

Camping de Berard, waar we nu al voor de 5e keer komen, is een eenvoudige maar hele leuke camping.Onze kinderen hebben er veel vriendjes en kunnen heerlijk zwemmen in het zwembad. Het zwembad gaat tussen de middag dicht, wat wij zelf plezierig vinden, want dan gaan we gezellig met de kinderen lunchen.

Wij hebben nu inmiddels van verschillende Nederlandse eigenaren hun stacaravan verhuurd. Elke keer zijn we weer onder de indruk hoe goed en gezellig ze het voor elkaar hebben. Echt een aanrader om op deze manier een vakantieverblijf te huren.

We hoorden van Nederlandse gasten op de camping, dat ze zeer ontevreden waren over de stacaravan die ze hadden gehuurd van Nederlandse eigenaren. Deze mensen vertelden ons dat de stacaravan erg gedateerd en vies was en dat er verschillende dingen stuk waren. De wasmachine was defect en het terras was erg vies. Ze werden door de eigenaren ervan beschuldigd dat ze stoelen hadden stukgemaakt. Deze mensen waren zeer teleurgesteld, ook omdat deze Nederlandse verhuurder 4 caravans op deze camping verhuurd, o.a. de nummers 47 en 100.

Wij hebben met ons gezin genoten en hebben alweer geboekt voor 2018

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

In deze mooie omgeving twee weken een caravan gehuurd van Nederlandse eigenaren. Een leuke tijd gehad. Mooie camping,leuk zwembad voor kinderen. Gaat helaas overdag wel 3 uur dicht. Mevrouw geeft hoog op over haar chalet, helaas ten koste van andere caravans, maar deze is inderdaad ruim, zij het erg gedateerd. Plekje is erg mooi. We hebben alles achtergelaten zoals wij het aantroffen. Wat een domper om na ruim een week allerlei beschuldigingen, inclusief foto's,te krijgen over het (al reeds)kapotte koelkasthoudertje, een sleutel die wij verstopt zouden hebben, het niet dagelijks onderhouden van alle bloemen en planten op het terras met dagelijks tropische temperaturen,een wasmachine die defect zou zijn... en dit terwijl we het al niet volledig schoon aangetroffen hadden, een vies terras, en de plantjes al kurkdroog. Wat wil je met die warmte. Wij waren ons werkelijk van geen kwaad bewust en waren geschokt van deze onjuiste beschuldigingen. Wat een domper na een leuke vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Berard in La Garde-Freinet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Berard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.