We hebben een aantal aanbieders voor La Garde-Freinet voor je op een rij gezet:

Reviews over La Garde-Freinet

Aanrader voor iedereen!

Paul Heikens,
    24-1-2019

Heerlijke camping met caravans van touroperator. In de caravan airco en o.a. Nederlandse TV (had van mij niet gehoeven maar de kids waren er blij mee)

Voor de prijs van Noordwijk aan zee naar St Tropez

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Wat een heerlijke gemoedelijke en rustige camping!

fam. Bruin,
    28-11-2018

We Komen al vele jaren aan de cote d'azur. Vaak op veel te dure groet campings aan de kust met zeer veel staanplaatsen. Nu voor de eerste keer dat we voor een kleine 3 sterren camping hebben gekozen. Dit was voor ons echt een openbaring, De camping ligt in een geweldig mooie bergachtige omgeving en kent zelfs in augustus een heerlijke rust. We hebben gehuurd van Nederlandse eigenaren. Alles helemaal verzorgd. Een stacaravan op een zeer grote eigen plek met heel veel privacy en mogelijkheden om lekker buiten te kunnen koken. Dit hebben wij op veel duurdere campings zo kort bij de kust niet eerder mee gemaakt. Onze kinderen hebben zich met veel andere kinderen ook op en top vermaakt. Niet alleen in de zwembaden maar ook bij allerlei andere activiteiten. Wat de camping echt bijzonder maakt is dat je van af de camping zonder file alle mooie plekken kunt bekijken. En dat voor zeer redelijke prijzen. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een super gezellige en prachtig gelegen camping!

Bert Tuinstra,
    19-8-2018

Voor het eerst naar camping de Berard. We hadden een luxe mobilhome (112) gehuurd van Nederlanders. We hebben 2 super leuke weken gehad op een hele gezellige camping. Het restaurant vonden we goed, we hebben er regelmatig met de kinderen gegeten. Het zwembad is niet groot ,maar voldoet en het is er heel gezellig. De camping is mooi gelegen en vlakbij de allermooiste stranden. We weten nu al dat we weer komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldigj

Rob Elfferich,
    30-6-2018

Goed, de rust de mooie ligging en de grote plaatsen met veel privacy. Leuk en fijn restaurantje. Ca. 10 minuten van zee. Grimaud erg leuk en St. Tropez op 20 km.

Hier 15 jaar geweest. Geweldig.

Gereisd met partner in september 2016

Voor de 3e keer in juli weer naar camping Berard

Joke,
    14-6-2018

Omdat we het een geweldige plek vinden huren dit jaar voor de 3e keer van Nederlandse eigenaren een stacaravan op de Berard. Hun caravans staan allemaal op het lagere gedeelte van de camping en zijn van alle gemakken voorzien. Dit gedeelte is ook in het hoogseizoen heerlijk rustig en alle plekken hebben een prachtig uitzicht op de bergen aan de overkant van het dal. Het meest fijne is dat de caravans op grote plekken met eigen terrassen staan. Dat is zo dichtbij de kust zeer bijzonder. Vanuit de Berard kun je prachtige tochten maken zowel langs de kust als door de bergen. Onze kinderen hebben het de afgelopen 2 jaar zeer hun zin gehad. Vooral in en rond het zwembad met vrienden en vriendinnetjes. De sfeer op de camping spreekt ons erg aan. De beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurantje buiten naast het zwembad is relaxed en gezellig om te eten of een avondje door te brengen. Nog even wachten en dan gaan we weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
La Garde-Freinet scoort een 8,9 uit 10, op basis van 27 reviews