Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer camping info

218 Reviews over Sélection

• 8Jolanda26-09-2022

Prachtige camping!!

Prachtige camping, schaduwrijke plaatsen en mooi ruim. Het is een terras camping wat wij erg mooi vinden. 400m vanaf het strand. Schoon en ruim sanitair. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Restaurant op de camping gezellig en goed. Kortom wij gaan in juni weer!!

• 9Leo08-09-2022

Topvakantie

hele fijne camping in een mooie omgeving waar we voor de tweede keer zijn geweest met onze drie 18+ kinderen, prettige en gemoedelijke sfeer, vlakbij zee en plaatsje zelf, genoeg te doen, ook qua uitgaan en St.Tropez vlakbij. Wij gaan zeker nog eens terug met z'n allen.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Wim de Haan07-09-2022

Prima camping

Mooie camping goede winkel vlak bij zee en vriendelijke beheerder

• 9Etienne25-08-2021

Top camping met een super ligging.

De camping heeft een unieke ligging. op loopafstand van een prachtig strand. Dagje geen stand is ook geen probleem. De camping heeft ook een keurig zwembad inclusief een pierenbadje. De prijs/kwaliteit is prima. Hygiëne is goed. De behulpzaamheid van het camping personeel is ook prima. Wij komen er al 18 jaar en het voelt elk jaar als thuis komen. Oh ja, de kans op goed weer in juli/augustus is 99%.

• 7Elly17-08-2021

Prima camping

Prima camping, mooie begroeiing, plekken zijn (over het algemeen) wel erg klein, dit geldt ook voor de ruimte om het zwembad heen: lekkere bedjes maar op sommige plekken lig je zo dicht aan de zwembadrand dat je boek nat wordt van al het gespetter. Hele vriendelijke receptie en bewaking, ruim voldoende sanitair en lekker warme douches, relaxte sfeer, loopafstand van het strand, fijn winkeltje, leuk restaurantje. Wij kozen deze camping omdat er voldoende jeugd voor onze pubers zou rondlopen maar daar was eind juli geen sprake van, vooral jongere kinderen op deze camping.

• 9Elise28-07-2021

Relaxte camping en vriendelijk personeel

De camping ligt mooi centraal in de regio. Het mooie familiestrand met gezellige restaurantjes is 10 min. lopen. De toiletgebouwen zijn netjes en het zwembad is een succes bij onze kinderen, ondanks dat het niet heel bijzonder is. Lekker brood bij het goede gesorteerde kampwinkeltje en ook de afhaalpizza’s zijn écht lekker. Er heerst een rustige sfeer op de camping. De plaatsen zijn wisselend qua grootte. Sommige echt te klein voor als je een vouwwagen hebt. Bij enkele plekken een mooi uitzicht op de omgeving. Animatie is afwisselend en niet te veel. Enige nadeel is dat soms het café te lang doorgaat (hoewel na een klacht hierover ook weer op gehandhaafd werd) en je last hebt van een paar mensen die na het uitgaan blèrend over de camping lopen. Maar ja, het is de Côte d’Azur hè? Het is een drukke streek en dat hoort er een beetje bij. Over het algemeen heb ik als slechte slaper redelijk kunnen doortukken.

• 9Simon25-09-2019

We love this site and have already booked to return next year

• 10Michael11-09-2019

Alles super schön! Großartige Lage, nette Leute, super unterkünfte!

• 9Eetgelegenheden
  • 8Freddy07-09-2019

Très bon séjour

Nous avons apprécié l'emplacement au calme, la fonctionnalité et la propreté du gîte. Nous nous sommes baignés dans une piscine propre et chaude. Le personnel a toujours été agréable et a répondu à nos attentes. L'épicerie est un plus, qui nous a permis d'acheter le pain frais, les viennoiseries et le journal tous les matins. La mer n'est pas trop loin et nous avons pu nous y rendre à pied. Génial, bon séjour d'une semaine.

• 9Paolo06-09-2019

Nous avons passé un très beau séjour au Camping, tout était comme prévu: le mobile-homme propre et au calme, les jardins bien entretenus, la piscine belle, le personnel du camping très à l'écoute. On a été un peu déçu par le type d'animation qui était clairement pour un seul type de public. On aurai aimé avoir des soirées avec de styles de musique plus variés, des cours de yoga ou de méditation ou même d'autres animations à faire en famille. Aussi, on a trouvé que le restaurant était trop cher pour un camping.

• 4Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar