Vakantiepark Le Parc des Chênes

6.1Voldoende

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, La Croix Valmer (VAR)

6.1Voldoende

• 5.3Onderkomen
  • 5.5Activiteiten
  • 4.7Eetgelegenheden

We hebben een aantal aanbieders voor Le Parc des Chênes voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info

21 reviews over Vakantiepark Le Parc des Chênes

• 8dvd12-07-2016

prachtige locatie

Heerlijke vakantie gehad op Parc des Chenes. De locatie is perfect. Wij waren er in Juni, buiten het hoogseizoen. Het was heerlijk rustig op het park. Voordelen: + prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen + niet zo mega druk als in St Tropez. Iets rustiger. + veel natuur, je kunt iedere dag een ander strand verkennen + leuke stadjes zoals St Tropez, Port Grimaud, Gassin, Ramatuelle + Park is rustig en echt frans (verwacht niet dat er iemand engels of nederlands spreekt, ook niet bij de receptie) + heerlijk zwembad voor de kids. Nadelen: - stacaravan was erg oud, niet zo goed onderhouden - park als geheel is een tikkeltje vergane glorie, je zou je er aan kunnen storen, maar dat hebben wij niet gedaan.

Wij hadden een stacaravan met een veranda/overkapping ervoor. Dat was echt super. Vraag hier om als je boekt, want er waren ook gasten die het minder getroffen hadden.

Conclusie: als je geen luxedier bent, maar gewoon voor een leuke prijs deze prachtige omgeving wilt verkennen, boek dit park.

• 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 7Annet13-06-2015

Voorseizoen 25/5- 08/6/2015

Park niet gezellig,sfeerrijk. Niet uitnodigend. Alles alleen maar in het Frans,geen engelse vertalingen bv.Moesten tekenen voor het zwembad,niet gedaan. Mobile home via touroperator was zeer goed! Mensen slecht ter been,vraag naar een mobile home laag. Zodat je niet moet klimmen om er te komen. Bij ons het geval. Naar het strand,lopend minstens een uur. Bakker in het dorp,lopend halfuur en klimmen en dalen. Spar rn tabac zaak,naast elkaar. lidl in Cogolin. Goed allerlei geweldig mooie plaatsen te bezoeken. St Tropez,Gassin,Ramatuelle,Grimaud,Monaco,,,Cannes enz. Mooie stranden,prachtige natuur. Voor nu een prima locatie,zeer stijl terras vormig geheel. Mooie uitzichten

• 7Onderkomen
    • 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 7Roos10-07-2012

Fijne vakantie gehad!

leuk park, prima caravan, jammer dat er weining nederlanders zijn. strand erg ver, winkels ook, tip elke morgen vanaf 8.00 stokbrood in restaurant afhalen voor 1 euro! camping ook erg gericht op Frans publiek, formulieren e.d. alleen in Frans Als je met de auto op pad wil een prima locatie, strand in Cavalaire is super (5 min.)gratis parkeren. Spar, bakker en pizza in dorpje ook prima, grote supermarkt (Geant) richting Grimaud. Gassin, ramatuelle en meer leuke dorpjes in omgevind St tropez is top, ook erg leuk in de avonduren, markt bijna elke dag wel ergens

• 7Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 9Fam. Odding12-08-2009

Heerlijke vakantie

heerlijke vakantie in een zeer kind vriendelijk park. Niet te veel Nederlanders, dus echt op vakantie in Frankrijk. Veel activiteiten worden georganiseerd, Ideaal voor kinderen. Dichtbij diverse soorten stranden. Volgend jaar gaan we weer!

• 10Onderkomen
    • 10Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7Saskia Park11-05-2009

Prima stek

geweldige locatie voor een weekje mei vakantie. Heerlijk uitgerust in een prachtige omgeving. Mobil home is wat aan de krappe kant maar je kunt je er goed mee redden en voor 150 euro kun je geen 5 sterren bungalow verwachten

Gereisd met partner in mei 2009

• 2B Bremer06-09-2008

wat een zootje

waren hier eind augustus 2008. bij aankomst niemand die een woord engels sprak, of ook maar enige moeite deed om zich verstaanbaar te maken. mobile home was niet schoon en rook muf, er was geen toiletpapier aanwezig en de bedden waren veels te klein. Bij het zwembad zijn we weggestuurd omdat we geen strakke zwembroek aanhadden, een zwemshort mocht niet, veel lawaai en veel stuifzand, bijna alleen maar franse vakantiegangers te vinden. enige positieve is de ligging, vlakbij het azur pretpark en bij st tropez. gratis busje vanuit het centrum van het dorp naar de stranden. lopend naar het strand is niet te doen.

• 2Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7F.N. Staneke06-08-2008

Goed voor weinig

Wij zijn hier geweest van 6 juni tot 21 juni 2008. Totaal €520 incl. annulering/reservering.Wij hadden een mooie mobile-home met terras. Op terras was geen overkapping. Bij de mobile-homes platanen in de vorm van grote parasol. Mooi zwembad. In deze periode: dans/cabaret avonden, jeux de boules toernooi en tennis. Was een animatieteam. Taal Frans/Engels. Omgeving: Mooie dorpjes en plaatsen aan de kust en in de bergen. Natuur: prachtig. Alles stond in bloei. Voor kinderen was nog niet veel te doen, maar dat zou in het hoogseizoen veranderen. OPMERKING: er stonden alleen mobilehomes en huisjes. Plaatsen: mooi en voldoende ruim met privacy. Geen vrije plaatsen. Hoofdgebouw heeft een renovatie nodig. Bar was al verbouwd en vernieuwd. Van verbouwing niets gemerkt. Gebeurt kennelijk buiten het vakantieseizoen. Fietsen in omgeving is door hoogteverschillen niet te doen.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Familie Schobben19-05-2008

Ook wij zijn met de aanbieding van touroperator naar Le Parc des Chenes geweest. VOor 320 euro twee weken. Het park was netjes. De mobil homes zijn aps een jaar in gebruik en hebben allemaal een houten veranda. Sommige hebben bovendien een overkapping. Het park heeft een net zwembad (onverwarmd) en een terras met restaurant (waar je een dag van te voren moet opgeven of je er wilt eten). Er is ook een speeltuintje en een jeu de boulesbaan. Verder is er niet veel te doen, maar het park ligt op 2 autominuten van een mooi strand, op 5 autominuten van het leuke dorpje Cavalaire (met jachthaven) en op 12 kilometer van Saint Tropez. Op 1 minuutje rijden ligt overigens ook een gratis verwarmd (29 graden) gemeentelijk zwembadje. Een perfecte uivalsbasis dus. De mensen op het park zijn supervriendelijk.

• 8Onderkomen

Gereisd met familie in mei 2008

• 7J. Frenken11-05-2008

We zijn er geweest! Naar aanleiding van een aanbieding van BungalowS.nl. Voor 149,-- euro een week in de mei vakantie. Niet duur, dus wat kun je dan verwachten? Er was hier geen informatie te vinden daarom was het extra spannend. Na ruim 1300 km rijden troffen wij een keurige mobile home aan, klein maar heel netjes met koelkast, magnetron, koffiezetter en een hele nette douche en toilet. We hadden een terras ervoor met overkapping (die overkapping had niet iedereen). Op de camping was niet veel te doen maar het is nog geen hoog seizoen, er was een leuk zwembad (nu nog te koud) en de omgeving is prachtig. Samengevat: Keurige, kleine mobile home (met slechte bedden) op een camping in een mooie omgeving.

Gereisd met familie in mei 2008

Vakantiepark Le Parc des Chênes info